Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Autor
Dryl Wioleta
(1)
Kubińska-Jabcoń Ewa
(1)
Kubiński Wiktor (1949- )
(1)
Niekurzak Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Pracownicy działów kontroli jakości firm branży spożywczej
(1)
Studenci towaroznawstwa
(1)
Studenci uczelni rolniczych i przyrodniczyc
(1)
Studenci uczelni technicznych
(1)
Studenci zarządzania i inżynierii produkcji uczelni ekonomicznych
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kontrola marketingowa
(2)
Fizykochemiczne metody badawcze
(1)
Kontrola żywności
(1)
Marketing
(1)
Normy żywienia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Towaroznawstwo
(1)
Żywność
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Chemia
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu Sp. z o.o., 2018. - 222 strony : ilustracje ; 24 cm.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na porażkę. Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarczym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu. Żadne spośród dostępnych od niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketingowej, zwłaszcza jej efektów, jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę: - obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, - metod i narzędzi stosowanych w audycie, - miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, - relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym, - stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Profesor AGH Wiktor Kubiński z zespołem naukowców przedstawia kolejną książkę z towaroznawstwa i badania towarów - tym razem praktyczne kompendium wiedzy dotyczące zastosowania metod badania towarów spożywczych. Obecna książka zawiera przegląd bardzo wielu metod badania takich towarów spożywczych, jak np.: -mięso, podroby i przetwory, -drób, jaja i przetwory, -tłuszcze roślinne i zwierzęce -warzywa i owoce czy -przetwory zbożowe. Publikacja kierowana jest przede wszystkim do studentów technologii żywności, towaroznawstwa czy inżynierii produkcji, ale również do praktyków - technologów, specjalistów ds. kontroli jakości itd. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-66/69 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej