Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(11)
Autor
Kieżel Ewa (ekonomia)
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Czernecka Julita
(1)
Friedman David D
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata (1986- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka (ekonomia)
(1)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(1)
Kozłowski Łukasz (ekonomia)
(1)
Kropczyńska-Linkiewicz Danuta
(1)
Król Marek (1965- )
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nizioł Krystyna (prawnik)
(1)
Noga Adam
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Piszcz Anna (prawo)
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Unterschuetz Alicja (tłumaczka)
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zieliński Marcin (tłumacz)
(1)
Zuboff Shoshana (1951- )
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Konsumenci
(11)
Konsumpcja (ekonomia)
(3)
Rynek (ekonomia)
(3)
Banki spółdzielcze
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Budżety gminne
(1)
Crowdsourcing
(1)
Deanonimizacja
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia
(1)
Energia elektryczna
(1)
Google LLC
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hedging
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
Klauzule abuzywne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Mieszkania
(1)
Misseling
(1)
Nieruchomości
(1)
Ochrona praw konsumenta
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Okulografia
(1)
Perswazja
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Portale internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko zawodowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technika sprzedaży
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Usługi finansowe
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoria konkurencji : ekonomiczna teoria wszystkiego / Adam Noga. - Warszawa : Poltext, 2022. - 239 stron : tabele, wykresy ; 24 cm.
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą "ekonomiczną teorię wszystkiego".[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cultura)
Daniel Miller przekonuje, że zakupy to praktyka rytualna zorientowana na innych. W ten sposób przywraca serce ujęciom konsumpcji, które zbyt często zakładają, że zakupy to czynność aspołeczna a nawet antyspołeczna. Nadzwyczajne. Nigel Thrift, University of Bristol Ta książka proponuje bardzo oryginalne spojrzenie na jedną z najbardziej podstawowych codziennych czynności ľ na zakupy. Zwykle przyjmujemy, że w zakupach chodzi przede wszystkim o jednostki i materializm. Miller odrzuca to założenie i podąża zaskakującą drogą analizy zakupów na zasadzie analogii z antropologicznymi badaniami rytuału ofiarnego. Twierdzi, że akt nabywania dóbr niemal zawsze powiązany jest z innymi relacjami społecznymi, zwłaszcza tymi, których podstawą jest miłość i troska. [www.ksiegarnia-ue.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Banki spółdzielcze stanowią najliczniejszą grupę podmiotów sektora bankowego w Polsce. Przy kilkudziesięciu funkcjonujących bankach komercyjnych liczba ponad 550 banków spółdzielczych robi wrażenie. Banki spółdzielcze są najbardziej aktywne zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, gdzie nie ma aż tylu oddziałów banków komercyjnych. Szczególnie ważną rolę banki spółdzielcze odgrywają w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw, a także rolników oraz mikroprzedsiębiorców, tj. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą na własny rachunek. Banki te z reguły stosują zindywidualizowane podejście do klienta, oparte na znajomości lokalnych warunków i wzajemnym zaufaniu. Z tych powodów zapewnienie stabilności i bezpieczeństwa sektora bankowości spółdzielczej stanowi kwestię istotną dla całej gospodarki. Książka zawiera bogaty materiał teoretyczny oraz wyniki zakrojonych na szeroką skalę badań empirycznych krajowych banków spółdzielczych. Dr Łukasz Kozłowski jest adiunktem w Katedrze Bankowości i Ubezpieczeń Akademii Leona Koźmińskiego i autorem około 30 publikacji, m.in. w renomowanych czasopismach o zasięgu międzynarodowym, takich jak „Journal of Banking & Finance”, „Journal of Financial Stability”, „Journal of Corporate Finance”, „Emerging Markets Review” i „Finance Research Letters”. Jego zainteresowania badawcze dotyczą kwestii związanych z funkcjonowaniem banków oraz małych i średnich przedsiębiorstw na rynkach lokalnych, zależności między modelami biznesowymi banków a ryzykiem systemowym, a także efektów wycofań zagranicznych właścicieli banków komercyjnych z określonych rynków krajowych. [www,bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków. Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1165) 1091)
Na stronie tytułowej także tom 1165. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Monografia dotyczy problematyki ważnej zarówno z teoretycznego, jak i praktycz­nego punktu widzenia. Autorka słusznie wskazuje we Wstępie, że z różnorakich powodów jednym z rynków, które wymagają szczególnej ochrony konsumentów, jest rynek finansowy. Podkreśla też dalej: „Można się również zastanawiać, czy wprowadzenie zbyt restrykcyjnych wymogów wobec podmiotów świadczących usługi finansowe, dotyczących dopasowania usługi finansowej do potrzeb konsu­menta nie spowoduje efektów przeciwnych od zamierzonych, tj. nie doprowadzi do całkowitego zwolnienia konsumenta z odpowiedzialności za świadome podej­mowanie decyzji”. Autorka słusznie akcentuje, że dopiero przedstawienie missel­lingu usług finansowych w szerszym kontekście pozwoli na jego wszechstronną analizę jako praktyki naruszającej zbiorowe interesy konsumentów, wskazanie aktualnych mankamentów regulacji prawnej oraz sformułowanie wniosków koń­cowych i postulatów de lege ferenda, które pomogą w przyszłości udoskonalić ak­tualnie obowiązujące unormowania. Wybór przedmiotu recenzowanej monografii należy więc uznać za trafny i w pełni zasadny. Monografia stanowi pracę nowator­ską w zakresie objętej nią problematyki, w uwzględnionym w niej stanie prawnym i zaproponowanym ujęciu. Mimo ogromnego znaczenia tej tematyki nie była ona dotychczas przedmiotem tak kompleksowego opracowania." dr hab. Anna Piszcz prof. UwB [Uniwersytet Szczeciński, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-336.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczne i sprawne funkcjonowanie współczesnej gospodarki wymaga współdziałania wielu elementarnych czynników, między innymi: zasobu majątkowego i finansowego, demograficznego, technologii i organizacji oraz dywersyfikacji i stałych dostaw energii. Ta harmonia w dużym stopniu wpływa na konkurencyjność przedsiębiorstw, zarządzanie wiedzą, tworzenie przedsięwzięć innowacyjnych i przyczynia się do wzrostu poziomu osiąganych wyników ekonomicznych i wartości firmy. Wiedzę, sprawne procesy innowacyjne i tzw. kulturę innowacyjną wnikliwie analizowali A. Toffler i P. Drucker. Ten pierwszy w procesie historycznym postrzegał istotne zmiany w gospodarce - wskazując na erę informacji i erę wiedzy obecną w procesach globalizacyjnych. Implikuje to, co zauważył Drucker, budowę społeczeństwa opartego na wiedzy, które buduje nowy paradygmat gospodarki rynkowej opartej na wiedzy. Niniejsze opracowanie zawiera szereg rozwiązań odnoszących się do procesów innowacyjnych obejmujących, między innymi: teoretyczne problemy zarządzania organizacjami; zasoby przedsiębiorstw - proces ich tworzenia i rozwoju; innowacyjne aspekty funkcjonowania sektorów gospodarczych, przedsiębiorstw, handlu internetowego, nowoczesnego marketingu, systemu IT, społecznej odpowiedzialności za rozwój. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wiek kapitalizmu inwigilacji [Dokument dźwiękowy] / Shoshana Zuboff ; przekład: Alicja Unterschuetz. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo ; [Piaseczno] : Storybox.pl, copyright 2021. - 2 płyty CD-MP3 (29 godz. 40 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Czas trwania: 29 godz. 40 min
Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane globalnej architekturze modyfikacji behawioralnych, może zmienić ludzką naturę w XXI wieku jednakowo, jak przemysłowy kapitalizm zniekształcił naturalne środowisko w XIX i XX wieku. Autorka ukazuje, jak patronująca tym procesom Dolina Krzemowa wpływa na każdy sektor światowej gospodarki jak prognozy naszych zachowań są kupowane i sprzedawane na rynkach prognoz behawioralnych, a mnogość, wiedza i władza koncentrują się w jednym miejscu na nieporównaną dotąd skalę. Wskazuje, że prawdziwe zagrożenie dla naszego społeczeństwa płynie już nie ze strony totalitarnych państw, lecz ze strony globalnych korporacji, powszechnie inwigilujących nasze zachowania i pociągających obietnicami maksymalnego zysku kosztem demokracji, wolności i – ostatecznie – naszej przyszłości.***„Każdy powinien przeczytać tę książkę w ramach własnej cyfrowej samoobrony. Shoshana Zuboff w transparentny sposób pokazuje w niej, jak jesteśmy stosowani do gromadzenia danych i jak radykalnie ten proces wpływa na nasze umysły. Straciliśmy już dużo czasu, lecz ta obowiązkowa lektura wskazuje, iż jeszcze jest szansa na wyzwolenie".NAOMI KLEIN***„Najnowszą książkę Shoshany Zuboff można nazwać przełomową, niepokojącą i edukującą. Kiedy my po omacku staramy się określić kształt nowej epoki, »Wiek kapitalizmu inwigilacji« rzuca światło na to, jak cyfrowa rewolucja zmienia gospodarkę, politykę, społeczeństwo i wreszcie nasze życie".JOHN THORNHILL, „Financial Times"***„»Wiek kapitalizmu inwigilacji« jest nadzwyczajną i niezwykle ważną książką. Shoshana Zuboff demonstruje najistotniej niebezpieczne oblicze kapitalizmu, którym jest kapitalizm inwigilacji — nowy porządek ekonomiczny, oparty na skrajnej koncentracji wiedzy i władzy. Jej spora analiza prezentuje, jak rewolucyjne wyzwania stawia ten nieuczciwy rodzaj kapitalizmu dla naszej prywatnej wolności, społecznej solidarności i demokracji. Książka Zuboff pozwala nam zrozumieć te zagrożenia i sprawnie z nimi walczyć".ROBERT B. REICH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej