Form of Work
Książki
(43)
Poradniki i przewodniki
(22)
Audiobooki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Proza
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje religijne
(1)
Status
available
(25)
only on-site
(21)
unavailable
(17)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(15)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(2)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(2)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(5)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(8)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(16)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(5)
Author
Miller Katarzyna (psycholog)
(3)
Binsztok Aleksander
(2)
Erikson Thomas (1965- )
(2)
Giżyńska Suzan (1972- )
(2)
Głogowski Bartosz (1979- )
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita (tłumaczka)
(2)
Maruszkin Małgorzata (tłumaczka)
(2)
Moskal Maria (tłumacz)
(2)
Altucher Claudia Azula
(1)
Altucher James
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Bernasiewicz Wojciech
(1)
Bianga Milena (tłumaczka)
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bonilla Rocio (1970- )
(1)
Brett Regina (1956- )
(1)
Brock Timothy C. (1935- )
(1)
Buk Katarzyna
(1)
Bullock Dan (1983- )
(1)
Błaż Agata (tłumaczka)
(1)
Carello Rosario
(1)
Clarke David (1958- )
(1)
Davis Martha (1947- )
(1)
De Bono Edward (1933-2021)
(1)
Doroba Anita (tłumaczka)
(1)
Dreeke Robin
(1)
Fanning Patrick
(1)
Gabor Don (1948- )
(1)
Ganobis Joanna
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Glass Lillian
(1)
Gray John (1951- )
(1)
Grazier Peter (1946- )
(1)
Green Melanie C
(1)
Green Rebecca (ilustratorka)
(1)
Greene Ross W
(1)
Gromnicka Dorota (terapeutka)
(1)
Gryżewski Andrzej (psycholog)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jamrożek Bożena
(1)
Jarmuż Sławomir (psycholog)
(1)
Konopka Łukasz (1992- )
(1)
Kossowska Małgorzata (1968- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowaleczko-Szumowska Monika
(1)
Kołodziej Beata
(1)
Kreisman Jerold J. (1947- )
(1)
Kubiak Jolanta (tłumaczka)
(1)
Lipa Michał (tłumacz)
(1)
Malcherek Monika (tłumaczka)
(1)
Malinowska-Parzydło Joanna
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Matras Justyna
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
McKay Matthew
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Okuniewski Juliusz (tłumacz)
(1)
Parikh Trivedi Puja
(1)
Pawełczyk-Cnudde Beata
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piersa Krzysztof (1990- )
(1)
Pruss Adrian
(1)
Pulikowski Jacek (1952- )
(1)
Punset Elsa (1964- )
(1)
Randolph W. Alan (1946- )
(1)
Royer Frede
(1)
Sadkowski Wacław (1933- )
(1)
Sarosy Joseph (bloger)
(1)
Schejbal Magdalena Ewa (1980- )
(1)
Scott Kim Malone
(1)
Siara Olga (tłumaczka)
(1)
Sieczkowski Tomasz (tłumacz)
(1)
Sims Sean
(1)
Skoczylas Grażyna (tłumaczka)
(1)
Sobczak Jolanta
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Spencer J.L
(1)
Stauth Cameron (1948- )
(1)
Stewart John Robert (1941- )
(1)
Suchecki Jacek (1950- )
(1)
Sánchez Raúl (1977- )
(1)
Sánchez Rod
(1)
Słysz Magdalena (tłumaczka)
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tryc-Ostrowska Małgorzata
(1)
Turgeon Heather
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Waller-Pach Katarzyna (tłumacz)
(1)
West Silke Rose (pedagog)
(1)
Wilmot William W
(1)
Winch Sławomir
(1)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(1)
Witkowski Tomasz (1963- )
(1)
Wojtaszczyk Olga (tłumacz)
(1)
Woldańska Justyna (tłumaczka)
(1)
Year
2020 - 2022
(12)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
2001-
(30)
Country
Poland
(49)
Language
Polish
(49)
Audience Group
Rodzice
(5)
Nauczyciele
(3)
14-17 lat
(2)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Menedżerowie
(2)
Młodzież
(2)
Pedagodzy
(2)
0-5 lat
(1)
Coachowie
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Kobiety
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy HR
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(3)
Literatura hiszpańska
(1)
Subject
Komunikacja interpersonalna
(48)
Relacje międzyludzkie
(12)
Negocjacje
(6)
Uczucia
(6)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Perswazja
(4)
Asertywność
(3)
Dzieci
(3)
Media społecznościowe
(3)
Mentoring
(3)
Miłość
(3)
Mężczyzna
(3)
Osobowość
(3)
Rozmowa
(3)
Autoprezentacja
(2)
Empatia
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Konflikt
(2)
Menedżerowie
(2)
Networking
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Problemy małżeńskie
(2)
Rodzice
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Samopoznanie
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjotechnika
(2)
Sukces
(2)
Trening grupowy (psychologia)
(2)
Zachowanie
(2)
Atrakcyjność
(1)
Autorytet
(1)
Chorzy z pogranicznymi zaburzeniami osobowości
(1)
Coaching menedżerski
(1)
Dojrzewanie
(1)
Duchowość katolicka
(1)
Duszpasterstwo
(1)
Dziecko trudne
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Etyka
(1)
Franciszek
(1)
Giżyńska, Suzan
(1)
Image
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Kadry
(1)
Katolicyzm
(1)
Kobiecość
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konflikt psychiczny
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Małżeństwo
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Mediatorzy
(1)
Metody nauczania
(1)
Miller, Katarzyna
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mózg
(1)
Męskość
(1)
Młodzież
(1)
Narracja
(1)
Nastolatki
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odwaga
(1)
Organizacja pracy
(1)
Papieże
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Pograniczne zaburzenie osobowości
(1)
Pojednanie
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przemoc
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Psychofizjologia
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia kobiet
(1)
Psychologia mężczyzny
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Płeć
(1)
Płodność
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój tożsamości
(1)
Samokontrola
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Seksualność
(1)
Stereotyp
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Genre/Form
Poradnik
(31)
Audiobooki
(7)
Dokumenty dźwiękowe
(6)
Podręcznik akademicki
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Broszura
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik dla rodziców
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka włoska
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Psychologia
(15)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(10)
Rozwój osobisty
(7)
Edukacja i pedagogika
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Religia i duchowość
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Biologia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
49 results Filter
Book
In basket
Umiejętność komunikowania się ma ogromny wpływ na wszystkie sfery naszego życia. Dzięki niej budujemy i podtrzymujemy przyjazne relacje z ludźmi, jasno wyrażamy swoje myśli, skutecznie porozumiewamy się z rodziną i ze współpracownikami, radzimy sobie w sytuacjach konfliktowych, a nawiązując nowe znajomości, unikamy pułapek wynikających z uprzedzeń. Potrafimy także zadbać o własne potrzeby. Wiele osób niesłusznie zakłada, że umiejętności komunikacyjne są wrodzone i nie można ich nabyć. Jednak dzięki odpowiednim ćwiczeniom każdy może się nauczyć sprawnego i skutecznego porozumiewania się. Komunikowanie się jest umiejętnością, którą zawsze można udoskonalić. Autorzy książki opisują narzędzia, które pozwolą ci wyrazić siebie i skutecznie porozumiewać się z innymi. Pomogą ci w tym liczne przykłady i praktyczne ćwiczenia. [www.azymut.pl, 2017]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Book
In basket
Tylko jedna bariera stoi między tobą, a sukcesem. Nie jest nią doświadczenie. Nie jest nią talent. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie szybko robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie zachwyca się twoimi wspaniałymi pomysłami? Czy nie wygląda na to, że nikt nie słucha tego, co masz do powiedzenia? Być może nie, gdyż, mimo że się komunikujesz, nie potrafisz się porozumieć. [www.empikcom]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
All copies are currently on loan: sygn. W-316 (1 egz.)
Book
In basket
Interdyscyplinarny podręcznik komunikacji interpersonalnej! Kompendium wiedzy o komunikowaniu się między ludźmi pisane z perspektywy psychologicznej, a także socjokulturowej i filozoficznej. Zawiera bogaty i trafny wybór tekstów naukowych i popularnonaukowych z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej. W książce omówiono m.in.: rozwijanie umiejętności posługiwania się słowem, docieranie do tajemnicy twórczej mocy języka, interpretację zachowań niewerbalnych, mowę ciała, międzynarodowy słownik gestów, rolę dotyku, różne style ekspresji u kobiet i u mężczyzn, rozwijanie umiejętności słuchania, odkrywanie własnych barier komunikacyjnych, samospełniające się proroctwa interpersonalne, specyfikę komunikacji w przyjaźni, rodzinie, z bliskim partnerem, komunikację międzykulturową. Podręcznik został napisany z myślą o studentach psychologii, socjologii, kulturoznawstwa, pedagogiki. Dzięki atrakcyjności tematów i przystępnemu językowi może wzbogacić wiedzę każdego zainteresowanego własnym rozwojem i polepszeniem kontaktów z ludźmi. [ksiegarnia.pwn.pl, 2014]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-316.7, MgC-5338 (2 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Spór, konflikt, problem. Jak reagujesz na te słowa? I jak radzisz sobie w sytuacji, w której słowna konfrontacja jest nieunikniona? Robisz w tył zwrot czy stajesz w obronie swoich racji? Z natury unikamy sytuacji konfliktowych. Nie lubimy także konfrontacji. Jeśli tylko jest taka możliwość, wybieramy współpracę i korzystne kompromisy. Jednak od dziś możesz przestać wybierać, ponieważ ta książka nauczy Cię zmieniać sytuacje sporne w owocny dialog, prowadzący do porozumienia! Dzięki temu zaczniesz w mistrzowski sposób realizować siebie w relacjach z innymi! Pierwsza zasada dobrych negocjacji brzmi: poznaj swojego rozmówcę. Druga: przedstaw swoje racje. Im zręczniejszy będziesz w tej sztuce, tym szybciej osiągniesz porozumienie. Pamiętaj, że siła argumentu zawsze przeważy argument siły! Trzecia zasada: opanuj narzędzia, dzięki którym możliwość rozwiązania konfliktu nie będzie stanowić dla Ciebie żadnego problemu. Jest też zasada czwarta, najważniejsza - naucz się słuchać (i rozumieć!) swojego rozmówcę oraz panować nad jego, a przede wszystkim nad swoimi emocjami. Dzięki temu unikniesz masy nieporozumień, a codzienna komunikacja stanie się o niebo łatwiejsza. Anna M. Łabuz - psycholog biznesu. Wykładowca w Polskiej Akademii Trenerów Sprzedaży. Na co dzień prowadzi autorskie szkolenia z zakresu skutecznych negocjacji w biznesie oraz nawiązywania trwałych relacji z klientem. Współautorka programu "Prawdziwe JA" oraz autorka książek NLP w negocjacjach handlowych (Onepress, 2009) i 5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie (Onepress, 2013). Więcej informacji o autorce znajdziesz na stronach www.annalabuz.pl oraz www.prawdziweja.pl. [www.merlin.pl, 2014]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-316.4 (1 egz.)
Book
In basket
Doskonałe wprowadzenie w tematykę konfliktu, zarządzania konfliktem i komunikacji w sytuacjach konfliktowych. Autorzy pomagają zrozumieć naturę konfliktów w wielu sferach życia ľ omawiają przyczyny, przejawy i możliwe skutki konfliktów w związkach miłosnych, w relacjach rodzinnych, przyjacielskich, w pracy, a także w polityce. Na przykładach z życia codziennego pokazują style, taktyki i metody interwencji podejmowane przy rozwiązywaniu konfliktów interpersonalnym, a także skuteczne sposoby zapobiegania sytuacjom konfliktowym. [www.pwn.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-316.4 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia i Zarządzanie)
Na stronie redakcyjnej błędnie przypisany ISBN.
Perswazja to potężna siła, którą można wykorzystać, aby odmienić miliony umysłów i serc. Jej celami są nasze postawy i opinie. Bez względu na to, czy mamy do czynienia z poglądami na temat polityka, polityki społecznej, organizacji, osoby czy produktu, potęga perswazji może nas nieodwracalnie zmienić. Czasami w sposób niezauważalny, niekiedy dramatycznie. Perswazja:: perspektywa psychologiczna jest zbiorem tekstów zawierających podstawowe teorie związane z problematyką perswazji, w zajmujący sposób napisanych przez czołowych badaczy w tej dziedzinie. Podręcznik przedstawia najważniejsze poglądy w tym zakresie oraz najbardziej wpływowe, współczesne ośrodki podstawowych i stosowanych badań nad perswazją. Autorzy tego tomu prezentują najnowsze osiągnięcia i wyniki ostatnich badań w wielu rozmaitych dziedzinach, takich jak zdrowie, reklama, uprzedzenia, komunikacja polityczna, grupowe podejmowanie decyzji czy wpływ utworów narracyjnych. Obecne wydanie - poprawione i uzupełnione - uwzględnia najnowsze badania przeprowadzone w minionym dziesięcioleciu. Zawiera nowe rozdziały dotyczące uprzedzeń, perswazyjności utworów narracyjnych, mass mediów i perswazji politycznej, małych grup oraz reklamy. [medbook.com.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Book
In basket
Słowa, które pomagają wygrać / Don Gabor ; przełożyła Jolanta Kubiak. - Wydanie 2. - Poznań : Rebis, 2014. - 323, [1] s. ; 23 cm.
Na okł. podtyt.: co powiedzieć, żeby odnieść sukces.
Słowa, które pomagają wygrać sprawią, że łatwiej i skuteczniej będziesz się komunikować z otoczeniem i osiągniesz swoje cele. Co powiedzieć, żeby odnieść sukces Czy zdarzyło ci się kiedyś zgubić wątek w trakcie publicznego wystąpienia? Zrezygnowałeś z możliwości awansu lub podwyżki, bo nie wiedziałeś, jak się ich domagać? Przegapiłeś okazję nawiązania ciekawej znajomości, ponieważ nie miałeś pomysłu, jak zacząć rozmowę? Książka ta zawiera mnóstwo skutecznych technik, strategii, a także gotowych zwrotów i wypowiedzi, przydatnych nie tylko w takich, ale i wielu innych życiowych sytuacjach. "Słowa, które pomagają wygrać" sprawią, że łatwiej i skuteczniej będziesz się komunikować z otoczeniem i osiągniesz swoje cele. [www.rebis.com.pl, 2014]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-316 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
All copies are currently on loan: sygn. F.3 - 159.9 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-316.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-33, MgC-4657 (2 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie,wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej namolnych? Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej - po to, by mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz kierować działaniami innych ludzi? Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego(Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków. [www.empik.com, 2013]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Book
In basket
Toksyczne związki mogą się przytrafić każdej kobiecie bez względu na wiek, wykształcenie, stan posiadania czy pozycję społeczną. W tej książce bestsellerowa autorka, ekspert w zakresie mowy ciała i komunikacji, dr Lillian Glass pokazuje, jak rozpoznać, skutecznie sobie poradzić i wyleczyć się z mężczyzny, który cię unieszczęśliwia. Wyodrębnia i szczegółowo opisuje jedenaście toksycznych typów, oferując zarazem proste, lecz rewelacyjne metody radzenia sobie z nimi. Jej doskonałe strategie, oparte na solidnych podstawach psychologicznych, pomogą ci się wyrwać z pułapki nieudanego, destrukcyjnego związku i otworzyć się na odkrycie wspaniałego, nietoksycznego partnera, który będzie cię wspierał i kochał tak, jak na to zasługujesz. Celem tej książki nie jest pognębienie mężczyzn, dr Glass chce ci dać siłę, abyś nigdy więcej nie stała się ofiarą cierpiącą w milczeniu: masz wybór. Bądź realistką, ale miej zasady! Żaden mężczyzna nie jest doskonały. Lecz nawet jeśli ma wady, nie musi to oznaczać, że jest toksyczny. Pamiętaj, że to, co dla jednej kobiety jest nie do zniesienia, inna może z łatwością tolerować. Chodzi o to, by mieć otwarty umysł i nie zamykać się na możliwości, które niesie życie. [www.rebis.com.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Asertywność w praktyce / Dorota Gromnicka. - Wydanie 2. - Warszawa : Edgard, 2017. - 295 stron ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Wydanie 1. pt.: Asertywność w przykładach : jak się zachować w typowych sytuacjach.
W poradniku znajdują się przykłady przeróżnych sytuacji, z którymi można spotkać się w pracy, w rodzinie, w relacji społecznej czy osobistej i które bywają trudne nawet dla osób uważających się za asertywne. Odpowiednio dobrane scenki i dialogi zostały opatrzone profesjonalnym komentarzem, analizą zachowania rozmówców oraz scenariuszem asertywnego rozwiązania problemu. Ćwiczenia, wskazówki i praktyczne zwroty pomagają samodzielnie znaleźć wyjście z najbardziej skomplikowanych sytuacji. Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno: pomaga przećwiczyć ważne rozmowy z partnerem, rodzicami i dziećmi – stawiać granice, komunikować swoje potrzeby i oczekiwania, pokazuje, jak rozmawiać z przełożonym o zarobkach, nadgodzinach, ocenie pracowniczej, awansie, prezentuje skuteczne sposoby na składanie reklamacji, zgłaszanie skargi, grzeczne zwracanie komuś uwagi, podpowiada, jak zadbać o siebie i pielęgnować poczucie własnej wartości. [Edgard, 2017]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
All copies are currently on loan: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Sztuka prezentacji : teoria i praktyka / redakcja naukowa Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch. - Wydanie poprawione. - Warszawa : Difin, 2019. - 305, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
Jednym z czynników wpływających na skuteczność podejmowanych działań zawodowych jest sposób prezentowania efektów pracy. W relacjach z pracownikami istotny staje się sposób komunikowania wzajemnych oczekiwań. Innymi słowy, to co mówimy, jest równie ważne jak to, w jaki sposób o tym komunikujemy. Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych. [www.bonito.pl, 2020]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-316.7 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Komunikacja interpersonalna / Bożena Jamrożek, Jolanta Sobczak. - Poznań : eMPi22, 1996 . - 118 s. : rys., 1 wykr. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość ; cz. 1)
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia Biznesu)
Książka pomoże ci: przykuć uwagę i zdobyć zaufanie każdego już w ciągu kilku pierwszych sekund spotkania, uzyskać wsparcie ludzi, którzy pomogą ci osiągnąć twój cel, udoskonalić mowę ciała oraz techniki słuchania, które dadzą odczuć innym, że jesteś na nich skupiony, układać lepsze i ciekawsze przemówienia i prezentacje, radykalnie poprawić twoje zdolności negocjacyjne, rozkręcić interes i dostać awans w pracy. W "Potędze osobistego uroku" znajdziesz szczegółowe objaśnienia, jak najbardziej czarujący ludzie udoskonalili swoje umiejętności, od prowadzenia rozmów z klientami po wejście na głębsze poziomy empatii dla swoich przyjaciół i bliskich oraz zrozumienia ich. Znajdziesz tu konkretne metody, które należy zastosować, żeby oczarować i mężczyznę, i kobietę. [MT Biznes, 2017]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
All copies are currently on loan: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-159.9, MgC-1292 (2 egz.)
Book
In basket
Zastosuj siłę kreatywnego myślenia, by stać się bardziej atrakcyjnym, zmieniając obraz swojego umysłu! Wydajemy fortunę na ubrania, kosmetyki, diety i treningi, a nawet na operacje, by nasze ciała były atrakcyjniejsze. Jednak właściwie nie zastanawiamy się nad tą jedną rzeczą, która zwiększa atrakcyjność każdego z nas. Nic ona nie kosztuje, zabiera naprawdę mało czasu, a bez tego nawet najbardziej piękna fizycznie osoba będzie nieatrakcyjna: tą rzeczą jest piękny umysł. Niezależnie od tego, jak świetnie wyglądasz, jeśli masz nudny umysł, nie ma nadziei na to, że zaimponujesz ludziom w jakiejkolwiek sytuacji. Nie wymaga on wysokiego IQ, szerokiej wiedzy czy wspaniałej osobowości. Wszystko, czego trzeba, to kreatywność, wyobraźnia i empatia – a tych technik każdy może się nauczyć. W swej bestsellerowej książce Edward de Bono, słynący na świecie z tego, że potrafi zmieniać to, jak ludzie myślą, w sposób jasny, językiem praktyka uświadamia, jak zaimponować innym, stosując proste techniki konwersacji. Chcesz byś kimś, komu nie można się oprzeć? W takim razie posłuchaj rady de Bono – nie uwierzysz, jak bardzo może zmienić ona twoje życie. Pod jednym warunkiem – musisz spróbować! [www.empik.com, 2016]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Copies are only available in the library: sygn. O/Dz.Cz.-159.9 (1 egz.)
Book
In basket
W zielonej książeczce Jeffrey Gitomer uczy jak mówić, pisać, przedstawiać siebie, przekonywać, wywierać wpływ na innych i zjednywać sobie ludzi. Wszyscy, którzy przeczytają tę książkę, nabiorą umiejętności przekonywania innych do siebie, wiary w siebie, zrozumieją zasady, na jakich opiera się podążanie własną drogą w życiu. Dowiedzą się, jak skutecznie dążyć do odniesienia zwycięstwa na światową skalę. Ta książka pomoże Ci zdobyć wiedzę o tym, jak rozmawiać z ludźmi i prezentować im siebie oraz skutecznie przekonywać innych, a nie manipulować nimi. Nauczy cię sztuki zjednywania sobie ludzi. Podpowie, jak okraszać humorem proces ich przekonywania. Pokaże, w jaki sposób nadawać twym opowieściom zwartość i atrakcyjność. Zaznajomi cię ze sposobami operowania w mowie i piśmie dojrzałym stylem oraz walorami brzmieniowymi języka, jakim się posługujemy. Pomoże ci w osiąganiu kolejnych życiowych sukcesów, o których zawsze marzyłeś. [www.slowianin.de]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
There are copies available to loan: sygn. F.5 - 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Podtytuł tej książki: "Jak dochodzić do porozumienia i uzyskiwać to, czego się pragnie", lapidarnie oddaje jej treść. Autor zaczyna od baśniowej przypowieści: "Dawno, dawno temu spotkali się i zakochali w sobie Marsjanie i Wenusjanki. Dzięki temu, że akceptowali i szanowali swe odrębności, udało im się stworzyć szczęśliwe związki. potem przybyli na Ziemię i tu zapomnieli, że pochodzą z różnych planet..." Użycie tego porównania pomaga zrozumieć, skąd płyną trudności w zawieraniu szczęśliwych i satysfakcjonujących związków. J. Gray wykorzystuje swą wieloletnią praktykę terapeutyczną, ukazywać perspektywy tworzenia harmonijnych relacji między dwojgiem partnerów. [www.zysk.pl]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
All copies are currently on loan: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
There are copies available to loan: sygn. F.2 - 159.9 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
There are copies available to loan: sygn. F.3 - 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce: Relacje, bariery, komunikacja, autorytety.
"Chcę być kimś! Czyli jak osiągać cele w czasach, gdy wszyscy dookoła mają wywalone" to jedyna seria polskich książek dla młodzieży z zakresu rozwoju osobistego. Publikacja swoją treścią pyta, odpowiada, prowokuje do myślenia i działania. Rozwiązuje problemy, kiedy trzeba daje przysłowiowego „kopa” i zmienia sposób podejścia do życia, by po przeczytaniu młody człowiek zrozumiał siebie i raz na zawsze zapamiętał, że jest wyjątkowy i ma prawo odnieść sukces! Oczywiście przy swoim zaangażowaniu... "Chcę być kimś" to nie tylko książka, to sposób myślenia i życia. Dzięki niej czytelnicy zbudują wiarę w siebie i zainspirują się do działania. To "miejsce", w którym młodzi ludzie, zamiast usłyszeć paplanie, że są do „bani” i że do niczego się nie nadają, dowiedzą się, jak wiele znaczą i jak dużo są w stanie zdziałać. Poznasją narzędzia, dzięki którym nauczą się wyznaczać i zdobywać cele oraz zarządzać czasem i pieniędzmi. Autor wskazuje, jak budować wartościowe relacje i podejmować odpowiednie decyzje. Czytelnicy poznają techniki sztuki przemawiania, zagłębią się w sztukę myślenia i zmierzą się z barierami, które hamują ich w życiu. Michał Zawadka docenia indywidualność każdego odbiorcy, pokazuje wagę proaktywności i samodyscypliny. [www.empik.com, 2019]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. M-1 (1 egz.)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
There are copies available to loan: sygn. O/Dz.W.- 159.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again