Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Gry i zabawki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(6)
Autor
Cardouat Marie
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Cejović Biserka
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Madaj Karol
(1)
MajkowskiTomasz (groznawca)
(1)
Piero
(1)
Radek Wojciech
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dorośli
(4)
14-17 lat
(3)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
Młodzież
(3)
Temat
Flagi
(1)
Grywalizacja
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(1)
Państwo
(1)
Temat: dzieło
Ballady i romanse
(1)
Gatunek
Gry karciane
(6)
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Gry edukacyjne
(4)
Gry planszowe
(3)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
6 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość pudełka: 132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem znaków, 1 instrukcja.
Gra przeznaczona dla od 1 do 16 par graczy.
Czas gry 15 min.
ZnajZnak”, najnowszą z serii gier edukacyjnych IPN, jest grą niezwykłą. Jest to jeden z niewielu tytułów edukacyjnych, które mając ambicje przekazania graczom konkretnej porcji wiedzy są przy tym dynamiczne i emocjonujące. Nowatorstwo gry „ZnajZnak” polega nie tylko na uwzględnieniu najnowszych trendów w projektowaniu gier, ale także na tym, że do rozpoczęcia rozgrywki nie jest wymagana żadna wiedza. Jest to gra w której przychodzi ona samoistnie podczas rozgrywki, bez pośrednictwa nauczyciela czy rodzica. Zasady gry można wytłumaczyć w pół minuty. Gracze mają za zadanie jak najszybciej znaleźć wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli graczowi się to uda, kartę musi zabrać przeciwnik. Jeżeli gracz nie zna nazwy symbolu, to może ją przeczytać a na stół wykłada nowa kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten kto pierwszy pozbędzie się wszystkich pięciu kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 29/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
W pudełku: 1 plansza z torem punktacji, 84 karty, 36 żetonów do głosowania w 6 kolorach, ponumerowanych od 1 do 6, 6 drewnianych króliczków, instrukcja.
Gra rodzinna dla 3-6 osób.
Czas gry 30 min.
Na pudełku: Rodzina.
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem, wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie, następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza. Bajarz zdobywa punkty jeśli któryś z graczy zagłosuje na poprawną kartę. Choć gra wydaje się prosta, to nietypowe obrazki potrafią zaskoczyć – wymyślenie skojarzenia, które nie byłoby zbyt proste lub zbyt odległe jest nie lada wyzwaniem. Sprawdź kreatywność swoją i bliskich! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jakie to flagi? [Gra planszowa] : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : "Alexander", [2018]. - 1 pudełko ; 18x12x4 cm.
(Wiek: 7+)
W pudełku: 55 kart, 55 tekturowych żetonów, 20 plastikowych żetonów, klepsydra, instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Gra "Jakie to flagi" doskonale łączy przyjemne z pożytecznym. Ta gra to emocjonująca zabawa, a jednocześnie znakomita okazja do nauki identyfikacji flag państwowych 55 krajów. Gracze mogą również przy okazji dowiedzieć się i nauczyć nazw stolic państw, wielkości ich powierzchni, ilości ludności itp. Gra adresowana jest do dzieci i dorosłych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 32/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 3-12
Zawartość pudełka: 84 karty, plansza punktacji, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki do głosowania, 12 drewnianych pionków króliczków, instrukcja
Puść wodze fantazji i baw się z Dixit Odyseja - rozszerzoną wersją popularnej gry skojarzeniowej. Dzięki dodatkowym elementom możesz zaprosić do zabawy aż 12 osób! Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów i bawcie się wyobraźnią. Na czym to polega? Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-60/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Czas gry: 45+ min.
Zawartość pudełka: 200 kart: 195 kart państw i 5 kart kontynentów, 36 pionków: 6x6 kolorów
W grze przypisujemy flagi państwom, a następnie odgadujemy ich stolice. Aby wygrać, należy zdobyć flagi państw z każdego kontynentu! Mnóstwo ciekawych wiadomości o państwach z całego świata! Niosący emocje joker! Łatwo przyswajalne zasady. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-58/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: 20 minut
Zawartość pudełka: 46 kart motywów, 9 kart Ballad, instrukcja.
Głównym celem projektu jest popularyzacja utworów wieszcza i chęć zainteresowania nimi osób, które lubią literaturę fantastyczną i gry. Na stronie można znaleźć omówienia wszystkich czternastu ballad, motywów w nich zawartych, informacje o całym cyklu, miejscach i postaciach. Na platformie dostępne są materiały merytoryczne przygotowane przez prof. Pawła Bukowca z Uniwersytetu Jagiellońskiego. Odpowiada on na nowe pytania interpretacyjne w nowoczesnych, ciekawych tekstach m.in. o poczuciu tożsamości młodego poety, jego języku i wrażliwości oraz ludziach, którym dedykował swoje utwory. Poszczególne zakładki zawierają wiedzę podaną w przystępny dla młodego odbiorcy sposób. W zakładce edukacja dostępne są scenariusze lekcji zgodne z obowiązującą podstawą programową. Na platformie znajdują się pomysły, które nauczyciele mogą bezpłatnie wykorzystać podczas zajęć z edukacji kulturowej. Projekt zrealizowany został dzięki dofinansowaniu z Programu „Ballady i romanse” Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, którego celem jest przypomnienie znaczenia pierwszego wydania Mickiewiczowskich „Ballad i romansów” poprzez współczesne działania artystyczne, inspirowane tą publikacją oraz ukazanie jej wpływu na rozwój idei romantycznej w Polsce i Europie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 179/GP, KM - 180/GP, KM - 181/GP (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej