Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Grafiki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Autor
Mazur Dawid (informatyk)
(2)
Żarowska-Mazur Alicja
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Dziubak Tomasz
(1)
Gutowski Maksymilian (tłumacz)
(1)
Kaniewski Damian
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Kubiak Michał (tłumacz)
(1)
Matulewski Jacek (1972- )
(1)
Owczarz-Dadan Anna (fotografia)
(1)
Rudny Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Smiciklas Mark
(1)
Strovoz Yazur
(1)
Witkowski Błażej
(1)
Zimek Roland
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(10)
nieznany (p)
(1)
Język
polski
(10)
nieznany (0 p)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(2)
Graficy komputerowi
(2)
9-13 lat
(1)
Informatycy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Graficy komputerowi
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Biurowce
(1)
C# (język programowania)
(1)
CorelDRAW
(1)
CorelDRAW (oprogramowanie)
(1)
Framework (informat.)
(1)
GIMP
(1)
Grafika trójwymiarowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja wizualna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Minecraft (gra komputerowa)
(1)
MonoGame (framework)
(1)
Photoshop
(1)
Programiści
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przetwarzanie dźwięku
(1)
Rozterki miłosne
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Techniki graficzne
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Temat: miejsce
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Gatunek
Grafika komputerowa
(6)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(2)
Fotografia cyfrowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Uwolnij się od etatu! Jeżeli Twoja praca jest Twoją pasją, należysz do grona wyjątkowo szczęśliwych ludzi. Nie ma nic przyjemniejszego, niż poświęcać się ulubionemu zajęciu, a jednocześnie obserwować stale rosnący stan konta. Graficy to grupa osób, którym dość łatwo przychodzi osiągnięcie tego idealnego stanu. Mimo iż prowadzenie własnej działalności to ogromne wyzwanie, przyjemność i szansa na sukces są warte wielu wyrzeczeń. W tym fantastycznym przewodniku znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w zakresie zakładania i prowadzenia własnej pracowni graficznej. W trakcie lektury poznasz plusy i minusy własnej działalności gospodarczej (z tego miejsca jeszcze możesz się wycofać), a następnie rozpoczniesz przygotowania do wdrożenia swoich planów w życie. Dowiesz się, jak wybrać odpowiednią nazwę dla firmy, dlaczego warto prowadzić blog oraz na co zwracać uwagę przy nawiązywaniu współpracy z klientami. Ponadto sprawdzisz, jak ich właściwie dobierać oraz jak przygotować się do rozmowy z nimi. To obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce wyrwać się z etatowego kieratu! [Helion, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zadziwiające miasta Minecraft / Kirsten Kearney, Yazur Strovoz ; tłumaczenie Michał Kubiak. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2015. - 256 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Minecraft®, prosta gra komputerowa o układaniu sześcianów, to obecnie światowy fenomen, który porywa wyobraźnie graczy na całym świecie. Książka Zadziwiające Miasta Minecraft® opisuje wyjątkowe miejskie krajobrazy wykreowane przez mistrzów gry. Zawiera także instrukcje "krok po kroku". Mistrzowie konstruowania prezentują 36 niesamowitych projektów: od współczesnych metropolii, przez dawne cywilizacje i fantastyczne królestwa, na futurystycznych zonach kończąc. Po raz pierwszy te niesamowite krajobrazy zostały zebrane razem w jednej kolekcji. W książce znajdują się instrukcje "krok po kroku" oraz porady dotyczą różnych poziomów trudności planowania i kreowania budynków, obiektów ulicznych, detali architektonicznych. Towarzyszy im bogaty materiał graficzny. To pierwsza książka, która pokazuje nie tylko technikę budowania w Minecraft®, ale również artystyczny kunszt w tworzeniu własnych, niesamowitych światów. [www.zielonasowa.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O/Dz.W.- 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie 2, zmienione. - Warszawa : Wydawnictwo Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Stanowi część cyklu "Seria uczuć". Każdą część można czytać niezależnie.
Berenika, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berenika kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Bereniki i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy? [Wydawnictwo Zwierciadło, 2023].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.pol. (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.3 - lit.pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Podręcznik jest zgodny z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik informatyk 312 [01].
"Technik Informatyk" to doskonały, charakteryzujący się wysoką jakością i kompletny zestaw edukacyjny, przygotowany przez dysponującego ogromnym doświadczeniem lidera na rynku książek informatycznych Ś wydawnictwo Helion. [helion.pl, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części lub usuwać ich fragmenty. Pokażemy Ci również, na czym polega kadrowanie i jakie są jego rodzaje. Znajomość narzędzi to ważna rzecz, ale jeszcze istotniejsza jest umiejętność zastosowania ich w większym projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać oraz jakie elementy musi zawierać. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć obiekty trójwymiarowe. Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując ciekawe logo.Corel umożliwia dostosowanie wypełnień i pędzli do własnych potrzeb. Jeśli więc nie znajdziesz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci potrzebny lub wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje oczekiwania, utwórz własne. Spróbujemy też zainspirować Cię do wykonania dość zaawansowanych projektów, w których użyjemy nie tylko prostych, wypełnionych jednolicie kształtów, lecz także skorzystamy z takich efektów jak obwiednia, zniekształcenie, przezroczystość, metamorfoza czy perspektywa. Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko dostępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, a w przyszłości może zechcesz używać ich zupełnie inaczej. A teraz do dzieła. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego! [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości. Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując plik do publikacji w internecie oraz do druku. Poznasz programy do grafiki rastrowej: Photoshop Online Tools, Adobe Photoshop CC . Pierwsza z tych aplikacji jest bezpłatna i dostępna w wersji webowej. Zawiera wszystkie podstawowe i najbardziej niezbędne narzędzia, które znajdziesz też w drugim, komercyjnym, programie. Dzięki Photoshop Online Tools nauczysz się korygować fotografie, stosować różne ciekawe efekty, zmieniać ustawienia obrazu, np. balans bieli, nasycenie kolorów lub kontrast. Photoshop CC natomiast ułatwi Ci zrozumienie istoty warstw i ich stosowania. Jeśli chcesz zaprojektować ulotkę, logo, wizytówkę, powinny Cię zainteresować aplikacje do grafiki wektorowej: Inkscape (bezpłatny) i CorelDRAW X8. Nauczysz się używać linii pomocniczych, korzystać z mechanizmów pozwalających na powielanie elementów, a także ich jednoczesne przekształcanie. Zobaczysz, że grafika wektorowa może być tak samo ciekawa, jak grafika rastrowa. W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem w grafice komputerowej jest wyobraźnia. Projekty mogą być ciekawe już dzięki kilku narzędziom. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości. Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując plik do publikacji w internecie oraz do druku. Poznasz programy do grafiki rastrowej: Photoshop Online Tools, Adobe Photoshop CC . Pierwsza z tych aplikacji jest bezpłatna i dostępna w wersji webowej. Zawiera wszystkie podstawowe i najbardziej niezbędne narzędzia, które znajdziesz też w drugim, komercyjnym, programie. Dzięki Photoshop Online Tools nauczysz się korygować fotografie, stosować różne ciekawe efekty, zmieniać ustawienia obrazu, np. balans bieli, nasycenie kolorów lub kontrast. Photoshop CC natomiast ułatwi Ci zrozumienie istoty warstw i ich stosowania. Jeśli chcesz zaprojektować ulotkę, logo, wizytówkę, powinny Cię zainteresować aplikacje do grafiki wektorowej: Inkscape (bezpłatny) i CorelDRAW X8. Nauczysz się używać linii pomocniczych, korzystać z mechanizmów pozwalających na powielanie elementów, a także ich jednoczesne przekształcanie. Zobaczysz, że grafika wektorowa może być tak samo ciekawa, jak grafika rastrowa. W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem w grafice komputerowej jest wyobraźnia. Projekty mogą być ciekawe już dzięki kilku narzędziom. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego! [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkoła Efektu)
Wstęp do optymalnej obsługi programu Photoshop CS3 PL Analiza zdjęcia i usuwanie niepotrzebnych elementów Wszelkie rodzaje korekcji i używanie modułu RAW Dziś Photoshopa używają wszyscy -- zarówno profesjonalni graficy przygotowujący reklamy, jak i amatorzy, kierowani pragnieniem pokazania znajomym pięknych fotek z wakacji. Dokumentowanie wielkich wydarzeń i codziennych sytuacji powoli staje się normą. To zaś stawia nas przed pytaniem: jak właściwie poprawić ważne zdjęcie, wykonane w pośpiechu, przy kiepskim oświetleniu, przebarwione i źle skomponowane? W takich warunkach szczególnie istotna staje się umiejętność chłodnej analizy fotografii, mądrego wykorzystywania dostępnych narzędzi i podejmowania działań w odpowiedniej kolejności. Tego wszystkiego można nauczyć się z książki "Zaklęcia Photoshopa. Edycja zdjęć". Podręcznik autorstwa Anny Owczarz-Dadan, od lat zajmującej się teorią i praktyką edycji zdjęć cyfrowych, odpowiada na wszystkie pytania, jakie może zadać użytkownik Photoshopa zainteresowany edycją zdjęć. Krok po kroku pokaże Ci, jak efektywnie używać poszczególnych narzędzi programu, aby korygować wygląd fotografii, tworzyć efekty specjalne, sprawić by obrazy prezentowały się lepiej i wzbudzały zachwyt otoczenia. Książka to 168 technik korekcji zdjęć i tworzenia niepowtarzalnych efektów. Znajdziesz wśród nich recepty m.in. na to, jak stworzyć cyfrową błyskawicę, skorygować kolorystykę obrazu, jednym ruchem pozbyć się z niego turystów, utworzyć panoramę, czy też stworzyć wrażenie ruchu. Zawiera bardzo obszerny rozdział poświęcony edycji wyglądu postaci. Jest tutaj wszystko, zaczynając od zmiany koloru oczu i usuwaniu zmarszczek, poprzez powiększanie biustu i wydłużanie nóg, na przedłużaniu włosów skończywszy. [Helion, 2009]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Infografika jest dziś najlepszym sposobem naů wszystko! Dlaczego? Ponieważ infografiki: są wzrokowym środkiem przekazu, w mgnieniu oka ujawniają swoje znaczenie, są intuicyjne, są zabawne, są estetyczne, są uwielbiane przez wszystkich, są skuteczne! Możesz wizualizować: rozbudowane koncepcje, dane liczbowe, procesy, sprawy osobiste. Przy pomocy infografik można: zwiększyć sprzedaż, budować marki, obsługiwać klientów, organizować zespoły, mierzyć ROI (kierownictwo to lubi). Naucz się tworzyć infografiki. To proste, zobaczysz! [www.empik.com, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
GIMP : poznaj świat grafiki komputerowej / Błażej Witkowski. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 334 strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Program graficzny GIMP od lat uważany jest za doskonałe narzędzie do obróbki zdjęć. Co więcej, jest to program darmowy. Jeśli nie chcesz płacić grubej forsy za Adobe Photoshopa, a zależy Ci na cyfrowym retuszu Twoich fotografii i tworzeniu własnych grafik rastrowych, nie znajdziesz nic lepszego. Wersja 2.10 zaspokoi wszystkie Twoje wymagania i pozwoli Ci osiągnąć efekty, o jakich nawet nie śniłeś. Wystarczy tylko opanować zasadę działania programu i poznać jego imponujące możliwości. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia, ta książka pewnie poprowadzi Cię przez labirynt najważniejszych zagadnień. Pierwszym z nich będzie proces instalacji GIMP-a i sprawne poruszanie się po jego interfejsie. Kolejnym - operacje na plikach i dostosowywanie widoku dokumentu. Krok po kroku nauczysz się kadrować, prostować, zmieniać rozmiary i perspektywę, a także tworzyć odbicia. Odkryjesz, jak efektywnie używać warstw i masek, lupy, miarki i siatki. Zobaczysz, do czego przydają się filtry i jak zmienić swoje zdjęcie w obraz na płótnie. Sprawdzisz, jak wprowadzić na zdjęcie tekst, jak poprawić mdły kolor czy skorygować tonację fotografii. Poznasz tajniki subtelnego retuszu i inne przydatne narzędzia. Pobierz GIMP-a i zacznij działać! [Helion, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CorelDraw 2018 PL / Roland Zimek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 307 stron : ilustracje ; 23 cm.
(ABC)
CorelDRAW jest programem, bez którego czasami wręcz trudno się obejść. Doceniają go zwłaszcza graficy, osoby wykonujące rysunki techniczne, projektanci i wszyscy ci, którym leży na sercu dobra jakość wyraźnych obrazów wykonanych wektorowo. Jeśli musisz zaprojektować coś, co ma być łatwo skalowalne, a dodatkowo chcesz mieć możliwość edycji pojedynczych obiektów w Twoim projekcie, nie znajdziesz nic lepszego niż CorelDRAW. Nowa wersja 2018 PL obfituje zresztą w interesujące efekty, pozwala pracować szybciej i w wygodniejszy sposób. Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów czy broszur. Sprawdź, jak wykonać precyzyjny rysunek techniczny, co robić, gdy masz do czynienia z bitmapą i do czego mogą posłużyć Ci warstwy. Odkryj nowości, takie jak Puentylizer czy Cień blokowy, naucz się używać fantastycznego PhotoCoctailu i baw się niesamowitymi efektami! [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
MonoGame : podstawowe koncepcje grafiki 3D / Damian Kaniewski, Tomasz Dziubak, Jacek Matulewski. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 248 stron : fotografie, ilustracje, portret ; 24 cm.
Poznaj tajniki programowania grafiki 3D we frameworku MonoGame, dzięki któremu powstały takie hity jak Stardew Valley czy Carrion. Monogame jako kontynuator XNA oferuje twórcom gier ogromne perspektywy, swobodę i możliwość dostarczania gier na wszystkie najpopularniejsze systemy operacyjne, łącznie z mobilnymi, pozostając przy tym całkowicie darmowym. Książka adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tworzeniem gier i mających przynajmniej podstawową wiedzę o wykorzystywanym w Monogame języku programowania C#. MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej