Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(2)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(2)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(10)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Autor
Krasowicz-Kupis Grażyna
(3)
Jaroszewski Karol (tłumacz)
(2)
Alloway Tracy Packiam
(1)
Alloway Tracy Packiam. Specjalne moce
(1)
Bogdanowicz Katarzyna
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Bragdon Allen D
(1)
Braun Eldon M. (1943- )
(1)
Brejnak Wojciech (1944-2020)
(1)
Chmielewska Joanna Maria (1964- )
(1)
Davis Ronald D. (1942- )
(1)
Gamon David
(1)
Górniewicz Ewa (1959- )
(1)
Kalka Dorota
(1)
Kleszcz Ewa (tłumaczka)
(1)
Kostyło Piotr (1963- )
(1)
Krzykowski Grzegorz
(1)
Kujawa Ewa
(1)
Kurzyna Maria
(1)
Melillo Robert
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ostrowska Agnieszka (ilustratorka)
(1)
Radwańska Anna (pedagog)
(1)
Reid Gavin (1950- )
(1)
Sanfelippo Ana (1982- )
(1)
Shaywitz Sally E
(1)
Skoczylas Grażyna (tłumaczka)
(1)
Warszewski Roman (1959- )
(1)
Wearmouth Janice (1948- )
(1)
Zielińska-Kostyło Hanna (1963- )
(1)
Łockiewicz Marta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
nieznany (p)
(1)
Język
polski
(15)
nieznany (0 p)
(1)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Nauczyciele
(2)
9-13 lat
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(17)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Autyzm
(2)
Czytanie
(2)
Zespół ADHD
(2)
Alkoholizm
(1)
Bajkoterapia
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Harcerze
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Leczenie
(1)
Leworęczność
(1)
Mózg
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Neurologia dziecięca
(1)
Obozy harcerskie
(1)
Pisanie
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Synestezja
(1)
Słuch absolutny
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Podręcznik akademicki
(2)
Literatura dla dzieci
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadania i nowele psychologiczne
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Marty Łockiewicz i Katarzyny Bogdanowicz pt. "Dysleksja u osób dorosłych" to pierwsza w Polsce publikacja całościowo przedstawiająca problem specyficznych trudności w uczeniu się u osób dorosłych. Pomimo wciąż rosnącego zainteresowania tematyką dysleksji rozwojowej, problem funkcjonowania dorosłych osób z tym zaburzeniem pozostaje nadal w kręgu zainteresowań wąskiej grupy badaczy. Książka przedstawia zagadnienie dysleksji z różnych perspektyw naukowych: psychologicznej, pedagogicznej i medycznej. Na szczególną uwagę zasługuje rozdział dotyczący mocnych stron dorosłych osób z dysleksją, ponieważ większość prac z zakresu psychologii klinicznej koncentruje się na deficytach, pomijając kwestie zdolności i talentów. Publikacja "Dysleksja u osób dorosłych" ma nie tylko walory naukowe, lecz także praktyczne, ponieważ zawiera m.in. przegląd metod diagnostycznych stosowanych w Polsce i na świecie. Pozwoli wielu osobom z dysleksją lepiej zrozumieć swój problem, a nauczycielom inaczej spojrzeć na swoich studentów i uczniów. Jej odbiorcami oprócz dorosłych osób z dysleksją, mogą być zarówno naukowcy, studenci psychologii i kierunków pedagogicznych, jak i przyszli nauczyciele kształcący młodzież oraz dorosłych na ponadgimnazjalnych etapach edukacji. [www.empik.com, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dysleksja / Wojciech Brejnak. - Warszawa : Wydawnictwa Lekarskie PZWL, 2003. - 221, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Poradnik dla Rodziców)
Ryzyko dysleksji można rozpoznać bardzo wcześnie! ? Jak rozpoznać ryzyko dysleksji? Dlaczego tak ważne jest wczesne rozpoznanie? ? Jak pomóc dziecku z dysleksją? O dysleksji wiemy wprawdzie coraz więcej, jednak wielu rodziców, a nawet nauczycieli, nie zdaje sobie sprawy z tego, że nierozpoznanie ryzyka tej dysfunkcji, i to już w ''zerówce'', może mieć w przyszłości poważne konsekwencje. Wprawdzie na korygowanie tego typu zaburzeń nigdy nie jest za późno, ale wiadomo również, że im wcześniej zostanie podjęta terapia, tym lepsze jej wyniki. Jeśli nauczyciele skarżą się na Twoje dziecko, że jest krnąbrne, nie chce czytać i ma trudności z pisaniem, nie czekaj, aż znienawidzi ono szkołę. Sprawdź, czy czasem przyczyną tych kłopotów nie jest ''tajemnicza choroba'', zwana dysleksją. [www.zdrowie.med.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-373.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logopedy)
Dysleksja. Teoria i praktyka dostarcza informacji na temat najnowszych koncepcji dotyczących dysleksji oraz nauczania czytania i pisania. Jak wskazuje sam tytuł, książka składa się z dwóch części. W pierwszej z nich przedstawiono teoretyczne wyjaśnienie zagadnień związanych z etiologią, diagnozą i terapią dysleksji oraz pracą z uczniem dyslektycznym. W części drugiej autorzy wskazują, w jaki sposób wykorzystać te koncepcje teoretyczne w praktyce. Wyjaśniają wiele trudności, których doświadczają dzieci z dysleksją ucząc się czytać i pisać. Wskazują również problemy i wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć pracujący z nimi nauczyciele czy psycholodzy. [www.sportowo-medyczna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-373.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa psychologia dysleksji / Grażyna Krasowicz-Kupis. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, 2019. - 382, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Nowa psychologia dysleksji nie jest drugim wydaniem Psychologii dysleksji, ale jej całkowicie nową wersją. Jej głównym celem jest przedstawienie czytelnikom najnowszych zmian w rozumieniu zjawiska, wyników nowych badań i aktualnych trendów dotyczących diagnozy i terapii tego zaburzenia. W Nowej psychologii dysleksji w porównaniu z jej pierwszą wersją czytelnik znajdzie: rozbudowaną tematykę ryzyka dysleksji, zwłaszcza z uwzględnieniem rodzinnego ryzyka, dotychczas rzadko w Polsce omawianego, część poświęconą mechanizmom czytania oraz prezentację modelu nabywania czytania i pisania w języku polskim, rozbudowaną część dotyczącą diagnozowania i interwencji, szczególnie omówienie narzędzi diagnostycznych i procedur diagnozowania. Na nowo spojrzymy na dysleksję z perspektywy modelu biopsychospołecznego, modyfikując stosowany wcześniej model opisu zaburzeń rozwojowych autorstwa Uty Frith (1985), m.in. poprzez wprowadzenie modelu wieloczynnikowego Bruce’a F. Penningtona (2009). „Nowa psychologia dysleksji to doskonałe kompendium najbardziej aktualnej wiedzy na temat trudności w czytaniu i pisaniu. Odpowiada na zapotrzebowanie społeczne, głównie ze strony profesjonalistów pracujących z dziećmi, którzy z różnych powodów nie mogą w sposób optymalny realizować zadań stawianych przed nimi przez system edukacji. Jest to także książka ważna dla osób pracujących w obszarze nauki – stanowi bowiem doskonały, systematyczny przegląd współczesnych badań nad dysleksją, w oparciu o starannie wyselekcjonowaną, bogatą literaturę. Z lektury monografii wyłania się złożony obraz omawianego zaburzenia. Jednym z pierwszych problemów jest konieczność uporządkowania wiedzy na temat zjawiska dysleksji rozwojowej, choćby ze względu na niejednolitą terminologię oraz zróżnicowane sposoby definiowania, co Autorka realizuje systematycznie i skrupulatnie.” Z recenzji dr hab. Anety R. Borkowskiej, prof. UMCS [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia dysleksji / Grażyna Krasowicz-Kupis. - Wyd. 1., 1. dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 359, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Terapia)
Praca w sposób kompleksowy i rzetelny naukowo prezentuje aktualny stan wiedzy na temat dysleksji rozwojowej. Główną (i kontrowersyjną!) tezą autorki książki jest to, że dysleksja jest nie tylko zaburzeniem uczenia się, ale przede wszystkim zaburzeniem komunikacji. Dotyczy ona znacznej części populacji dzieci i staje się problemem społecznym. Profesor Kupis dokonuje przeglądu najnowszych dokonań naukowych zwłaszcza w dziedzinie wiedzy o patomechanizmach odpowiedzialnych za występowanie tego problemu. Autorka analizuje zagadnienie dysleksji z perspektywy psychologicznej i społecznej. Książkę ilustrują także studia przypadków zaczerpnięte z praktyki zawodowej autorki. [www.weltbild.pl,2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1870, MgC-1870/a (2 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia dysleksji / Grażyna Krasowicz-Kupis. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 359, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Terapia)
Praca w sposób kompleksowy i rzetelny naukowo prezentuje aktualny stan wiedzy na temat dysleksji rozwojowej. Główną (i kontrowersyjną!) tezą autorki książki jest to, że dysleksja jest nie tylko zaburzeniem uczenia się, ale przede wszystkim zaburzeniem komunikacji. Dotyczy ona znacznej części populacji dzieci i staje się problemem społecznym. Profesor Kupis dokonuje przeglądu najnowszych dokonań naukowych zwłaszcza w dziedzinie wiedzy o patomechanizmach odpowiedzialnych za występowanie tego problemu. Autorka analizuje zagadnienie dysleksji z perspektywy psychologicznej i społecznej. Książkę ilustrują także studia przypadków zaczerpnięte z praktyki zawodowej autorki. [poschodkach.osdw.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-373.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bajki bez Barier ; 17)
Co to jest żywa książka? Skąd wziął się kotomierz? Dlaczego Tomek kochał książki i nienawidził ich jednocześnie? ,,Czapka, lamy i kotomierz'' to bajka psychoedukacyjna, która wprowadza w świat dziecko z dysleksją, pomaga poznać i zaakceptować inność. Może być wsparciem dla rodziców i nauczycieli w rozmowach na temat zaburzeń, chorób i niepełnosprawności z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. [www.lubimyczytac.pl, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-BT (1 egz.)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O/Dz.W.- II/Op (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-II/Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zdrowego Człowieka ; 3)
W prawie każdej polskiej szkole dysleksja to problem dotyczący 20 do 30 procent uczniów. Można więc z powodzeniem mówić o chorobie społecznej, w dodatku chorobie nie do końca rozumianej przez nauczycieli. Nic więc dziwnego, że na rynku czytelniczym pozycji dotyczących tej problematyki jest mnóstwo. Na tle tego natłoku książka Romana Warszewskiego ma znaczenie szczególne, przede wszystkim z uwagi na jej autentyzm. Najistotniejszym walorem tej książki jest to, że opowiada o osobistych przeżyciach autora. O jego upartej walce z dysleksją syna, walce ojca wypatrującego nadziei dla przyszłości swojego dziecka. Ojca do końca świadomego, że wcześniej stosowane metody okazały się zawodne, zaś dysfunkcje czynności manualnych i werbalnych u syna toczą się w obrębie struktur ośrodkowego układu nerwowego. W pokonaniu dysleksji syna autor zastosował metody mieszane, spośród których na plan pierwszy wybija się metoda Dennisona, niezwykle popularna w świecie zachodnim, a mało jeszcze rozpowszechniona w Polsce. Niesie ona ze sobą- co niezwykle ważne- wyniki powtarzalne, czyli występujące u wszystkich osób poddanych działaniu odpowiednich ćwiczeń. [www.masguto.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-37 (1 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - 37 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F. 2- 37 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 37 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-373.3 (1 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz. - 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia najnowsze ustalenia badaczy dotyczące zaburzeń czytania oraz metody, które – w połączeniu z ciężką pracą i odpowiednią pomocą – pozwolą pokonać problemy związane z dysleksją. Rodzice i nauczyciele znajdą tu przydatne informacje o trudnościach w czytaniu zarówno u dzieci, jak i osób dorosłych: wyjaśnienie, czym jest dysleksja i dlaczego niektóre utalentowane osoby czytają powoli i z trudem; wskazówki, jak rozpoznać dysleksję u przedszkolaków, uczniów, młodych osób dorosłych i dorosłych, a także jak wybrać najlepszą szkołę dla dziecka z dysleksją i efektywnie współpracować z jego nauczycielem; ćwiczenia, które aktywizują obszary mózgu odpowiedzialne za czytanie; domowy 20-minutowy program poprawiający umiejętność czytania; sposoby na wzmocnienie poczucia wartości u dziecka i wykorzystanie jego mocnych stron; sylwetki znanych osób, które pokonały ograniczenia dysleksji. Książka otrzymała nagrody Margot Marek Book Award, przyznaną przez International Dyslexia Association, oraz Ken Book Award, przyznaną przez National Alliance for the Mentally Ill. [www.harmonia.edu.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej głośnej książce Robert Melillo przedstawia program Brain Balance, który ma na celu przywrócić równowagę między półkulami mózgowymi u dzieci z różnymi zaburzeniami neurologicznymi: autyzmem, ADHD, dysleksją, SPD, zaburzeniami obsesyjno-kompulsyjnymi, zespołem Tourette'a czy chorobą afektywną dwubiegunową. W opinii autora podłożem tego typu zaburzeń jest stan określany mianem zespołu czynnościowego rozłączenia (ang. functional disconnection syndrome FDS) będący efektem nieskoordynowanego funkcjonowania półkul mózgowych. Na podstawie badań oraz obserwacji prowadzonych przez ponad trzydzieści lat podczas pracy z osobami dotkniętymi zaburzeniami neurologicznym Melillo wskazuje, że większość objawów wspomnianych zaburzeń jest rezultatem czynników środowiskowych, niewłaściwej diety, niewygaszonych odruchów pierwotnych i nieodpowiedniej stymulacji w obszarze sensoryczno-ruchowo-poznawczym. Słuszność tej tezy została potwierdzona skutecznością programu Brain Balance, praktykowanego ze spektakularnymi sukcesami od bez mała dwóch dekad. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-616/618 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Specjalne moce / Tracy Packiam Alloway)
Drużyna harcerzy musi odnaleźć flagę i trafić do obozowiska. Ale Szymon nie potrafi czytać mapy - to dla niego za trudne. Czy użyje swoich SPEcjalnych mocy, żeby odnaleźć drogę do obozu? „SPEcjalne moce” to seria książek, której celem jest podniesienie samooceny u dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych (SPE). Autorka bierze pod lupę wybrane zaburzenia rozwojowe. Skupia się na mocnych stronach oraz nietypowych umiejętnościach młodych bohaterów, które pozwalają im mierzyć się z codziennymi wyzwaniami. [Wydawnictwo Zielona Sowa, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O/Dz.W.- I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-3326, C-612 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ronald D. Davis, podobnie jak inni dyslektycy, został obdarzony niezwykłymi zdolnościami twórczymi i wyobraźnią. Dorastał, nie mogąc zrozumieć, dlaczego jednak nie potrafi normalnie funkcjonować w szkole, a nauczyciele uważali go za "opóźnionego". Przeżywając liczne porażki i niepowodzenia, został w końcu inżynierem, biznesmenem i rzeźbiarzem. Mając trzydzieści osiem lat, dokonał zaskakującego odkrycia, które pozwoliło mu po raz pierwszy przeczytać całą książkę w ciągu kilku godzin. Odkrycie to zainspirowało Davisa do stworzenia rewelacyjnych metod, które prosto i jasno przedstawił w niniejszej książce, tak że każdy - nauczyciel, rodzic, terapeuta czy dyslektyk - może je zastosować, z powodzeniem przezwyciężając trudności, jakie sprawia dysleksja. [Zysk, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: - wzrokową, - słuchowo-językową, - koordynację wzrokowo-ruchową oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zespół Aspergera, zespół Downa, afazja, autyzm, upośledzenie w stopniu lekkim, z niedosłuchem. W poradniku zamieszczone są wzory opinii wydawanej dla rodziców, zespołu orzekającego oraz wzór karty zajęć rewalidacyjnych oraz korekcyjno-kompensacyjnych. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej