Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(114)
Forma i typ
Książki
(110)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(16)
Publikacje naukowe
(11)
Proza
(6)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Druki ulotne
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(85)
dostępne
(56)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(37)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(2)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(2)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(11)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(8)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(74)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(4)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(10)
Autor
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(5)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(4)
Hofman Iwona (1960- )
(4)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(4)
Ogonowska Agnieszka
(4)
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Ptaszek Grzegorz
(3)
Bauer Zbigniew (1952- )
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata (tłumaczka)
(2)
Hopfinger Maryla (1942- )
(2)
Jung Bohdan (1953- )
(2)
Kania Dorota (1964- )
(2)
Korwin-Piotrowska Karolina (1971- )
(2)
Marosz Maciej (1953- )
(2)
Meller Marcin (1968- )
(2)
Sasińska-Klas Teresa
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Spitzer Manfred (1958- )
(2)
Targalski Jerzy (1952-2021)
(2)
Abramczyk Gerald S
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Babecki Miłosz
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bartoszcze Roman (1960-2004)
(1)
Barwińska-Małajowicz Anna
(1)
Beliczyński Jan
(1)
Bogucka-Eisler Alina Hanna (tłumaczka)
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Briggs Matt
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Ciekot-Roczon Karolina
(1)
Concejo Joanna (1971- )
(1)
Cymbrykiewicz Joanna (1976- )
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czubaszek Maria (1939-2016)
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dragun Jacek (1962- )
(1)
Drzewiecki Piotr (1977- )
(1)
Drzycimski Andrzej (1942- )
(1)
Durczok Kamil (1968-2021)
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dąbała Jacek (1959- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Gajór Joanna (1961- )
(1)
Godlewska Ewa (politolożka)
(1)
Godlewski Grzegorz (1955- )
(1)
Guzek Damian
(1)
Gębicka-Frąc Maria (tłumaczka)
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Hołownia Szymon (1976- )
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Hudzik Jan Paweł (1960- )
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Jewkes Yvonne (1966- )
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Jędrzejewski Stanisław (1946- )
(1)
Kaleta Jolanta (pisarka)
(1)
Kaszuba Krzysztof
(1)
Kocój Ewa
(1)
Koman Dorota (1961- )
(1)
Konieczny Jacek (tłumacz)
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota (1978- )
(1)
Korsak Rafał (reklama)
(1)
Kosior Filip (1992- )
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kozak Stanisław (psycholog)
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Krause-Kjær Niels (1963- )
(1)
Krawczyk Ewa (medycyna)
(1)
Krzemień-Ojak Krystyna (1932- )
(1)
Król Marek (1965- )
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kunczik Michael
(1)
Kurek Bartosz (dziennikarz)
(1)
Laberschek Marcin (1978- )
(1)
Leksy Karina
(1)
Liberska Hanna (1955- )
(1)
Lis Agnieszka (pisarka)
(1)
Lis Tomasz (1966- )
(1)
Magiera Ewa (tłumaczka)
(1)
Maigret Éric
(1)
Malina Alicja (psychologia)
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Markiewicz Janusz (redaktor)
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(113)
Język
polski
(114)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Dziennikarze
(1)
Edukatorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(13)
Literatura duńska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(111)
Komunikacja społeczna
(19)
Dziennikarze
(11)
Dziennikarstwo
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Edukacja medialna
(6)
Internet
(6)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Reklama
(4)
Telewizja
(4)
Etyka dziennikarska
(3)
Lis, Tomasz (1966- )
(3)
Media społecznościowe
(3)
Multimedia
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Polityka medialna
(3)
Propaganda
(3)
Regionalne środki masowego przekazu
(3)
Socjologia internetu
(3)
Baczyński, Jerzy (1950- )
(2)
Celebryci
(2)
Cywilizacja
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Fonoholizm
(2)
Globalizacja
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Ludzie bogaci
(2)
Marketing
(2)
Media publiczne
(2)
Michnik, Adam (1946- )
(2)
Olejnik, Monika (1956- )
(2)
Paradowska, Janina (1942-2016)
(2)
Politycy
(2)
Polityka
(2)
Polityka wewnętrzna
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Przestępczość
(2)
Smartfony
(2)
Socjologia
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Uzależnienia medialne
(2)
Wpływ na zdrowie ludzi
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
Andragogika
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Artyści
(1)
Artyści kabaretowi polscy
(1)
Artyści polscy
(1)
Autyzm
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Czubaszek, Maria (1939-2016)
(1)
Demokracja
(1)
Dezinformacja
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dowód sądowy
(1)
Drukarstwo
(1)
Durczok, Kamil (1968-2021)
(1)
Działanie uboczne leków
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo sportowe
(1)
Dziennikarze polscy
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Ekonomia informacji
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Fake news
(1)
Filozofia kultury
(1)
Filozofia współczesna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hołownia, Szymon (1976- )
(1)
Image
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instynkty
(1)
Jakość życia
(1)
Kaleta, Jolanta (pisarka)
(1)
Katolicyzm
(1)
Kobieta
(1)
Komorowski, Bronisław (1952- )
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja i kultura
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Korespondenci zagraniczni
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kryminalistyka
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura czytania i pisania
(1)
Kłamstwo
(1)
Lewica (politologia)
(1)
McLuhan, Herbert Marshall (1911-1980)
(1)
Meller, Marcin (1968- )
(1)
Metodologia
(1)
Metody nauczania
(1)
Ministerstwo
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Temat: dzieło
Interwencja (program telewizyjny)
(1)
Uwaga (program telewizyjny)
(1)
Temat: czas
2001-
(31)
1901-2000
(23)
1989-2000
(13)
1801-1900
(3)
1945-1989
(3)
1989-
(3)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Brzeg Dolny (woj. dolnośląskie, pow. wołowski, gm. Brzeg Dolny)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Europa
(1)
Europa (część wschodnia)
(1)
Europa Środkowa
(1)
Hiszpania
(1)
Kopenhaga (Dania)
(1)
Koszalin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy (część wschodnia)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(19)
Materiały konferencyjne
(6)
Opracowanie
(6)
Publicystyka
(5)
Audiobooki
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Pamiętniki i wspomnienia
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Publicystyka polska
(4)
Antologia
(2)
Esej
(2)
Felieton
(2)
Kryminał
(2)
Podręcznik
(2)
Powieść
(2)
Wywiad
(2)
Autobiografia
(1)
Debata
(1)
Encyklopedia
(1)
Film
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Gazeta polska
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Monografia
(1)
Muzyka
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Powieść autobiograficzna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść polityczna
(1)
Powieść polska
(1)
Reportaż polski
(1)
Serial filmowy
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(24)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Historia
(9)
Kultura i sztuka
(5)
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
114 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania. W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników. Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. [www.empik.com, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316, MgW-26014 (2 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7, MgC-1555/c, MgC-1555/b, MgC-1555/a (4 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 Cz - 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kultury Mediów ; 1)
Siegfried Zielinski należy do klasyków współczesnego medioznawstwa. Jego wczesniejsza monografia Audiovisonen. Kino und Fernsehen als Zwischenspiele in der Geschichte (1989), przetłumaczona na wiele języków, należy nieodmiennie do światowego kanonu mediologii - jest pozycją prototypową, paradygmatyczną, która w sposób najpełniejszy w światowym piśmiennictwie medialnym zainicjowała dyskurs zwany właśnie archeologicznym, określając jego współrzędne. Zieliński swą jak sam mówi an-archeologię mediów rozumie jako alternatywną wobec oficjalnej historii mediów, pisanej pod dyktando kolejnych, zrealizowanych wynalazków, których nie byłoby może, gdyby nie przedsięwzięcia marginalne, traktowane przez otoczenie wynalazców jako dziwactwa, odstępstwa od normy. One właśnie zostały tu omówione, bogato zilustrowane i włączone w szeroki kontekst kulturowy. Z perspektywy dzisiejszego dynamicznego rozwoju mediów owe marginalizowane przedsięwzięcia okazały się bowiem prehistorią naszych czasów. Przygotowały one grunt pod eksplozję dwudziestowiecznych przekaźników masowych, stanowiąc jej podstawy technologiczne, zwłaszcza zaś mentalne, bo włączyły do dyskursu refleksję nad rolą maszyn widzenia i słyszenia jako aparatów z pogranicza magii i nauki. Wyraźnym spełnieniem tych ongi dziwacznych idei jest dziś praktyka wirtualnej przestrzeni. Autor jak archeolog odkrywa kolejne warstwy przeszłości. Dzieje kultury materialnej splatają się w narracji Zielinskiego z dziejami kultury symbolicznej. Archeologia mediów uzupełnia panoramę mediów o utracone, zaniechane bądź zrepresjonowane formy świadomości medialnej z głębokiej przeszłości , jak magiczne maszyny obrazowe, latarnia magiczna, aparaty do przybliżania tego, co odległe, camera obscura Ich repertuar jest niezwykle bogaty, a nowe media jawią się tu jako już nie tak bardzo nowe, bo mają swoje źródła w sile imaginacji głębokiej przeszłości. [www.poczytaj.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki – choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością – pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości „uznanych” z praktyką wprowadzania wartości „aspirujących” było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne. [www.matras.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii "Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów. [www.matras.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik jest uznanym na całym świecie, całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne, zarówno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym. Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów. Ukazuje rewolucję medialną, jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, zwłaszcza rozpowszechnienie Internetu, telefonii komórkowych, sieci komputerowych oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego, globalnego społeczeństwa sieci. [www.empik.com, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1755, C-316.7 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikatorzy : wpływ, wrażenie, wizerunek / Gerald S. Abramczyk [et al.]. - Warszawa ; Bydgoszcz : Branta, 2000. - [4], 403 s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
Na okł. aut.: Andrzej Drzycimski z zespołem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316, MgW-21780 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.5 - 65/Podr. (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659, MgC-4517 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 Cz. - 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie)
Autor książki, jeden z najwybitniejszych polskich medioznawców, z wielką erudycją i barwnie omawia wzajemne uzależnienie mediów i demokracji. Gwałtownie zmieniają się media, erozji ulegają podstawy demokracji, a w efekcie komplikuje się współistnienie mediów i demokracji. Wielu ma nadzieję, że ekspansja nowych mediów umożliwi i przyspieszy powstanie demokracji bezpośredniej. Autor jest bardziej sceptyczny: Rozczaruje się ten, kto oczekuje po tej książce nowego kanonicznego modelu relacji między mediami i demokracją. Jednego modelu nie ma i nigdy nie było - a zatem nie będzie też w przyszłości. Dopóki nie wyklaruje się nowy kształt demokracji, dopóty nie można nawet podjąć próby naszkicowania takiego modelu, bo o roli i zadaniach mediów decyduje droga, którą idzie społeczeństwo. A tych może być wiele. Możemy tu jedynie ustalać główne kierunki drogi ku "demokratyzacji demokracji" i na tej podstawie rozważać różne warianty roli mediów, w zależności od wybranego kierunku. [merlin.pl, 2013]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-456, C-316.7 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 - 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
"Autorzy artykułów niniejszego tomu pokazują dwie strony działalności mediów – analizując ich aktywność, tak w płaszczyźnie teoretycznej, jak i praktycznej. Czytelnik znajdzie tu więc teksty omawiające prawne aspekty działalności mediów, ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego, czy też zagadnień z dziedziny praw człowieka". [www.empik.com, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" [sklep.slowaimysli.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Na okł. podtyt.: kluczowe pojęcia
Autor analizuje cały system informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stulecie. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów. [www.ksiazki.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 Cz. - 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media)
Autorzy dostarczajq czytelnikom wielu różnorodnych änarzędzi" z zakresu analizy tekstu, przydatnych w odczytywaniu rozmaitych tekstów medialnych. Poddają badaniu organizacje produkujące takie teksty i, prezentując wybrane debaty dotyczące instytucji medialnych, zaznajamiają z najważniejszymi teoriami krytycznymi pozwalającymi zrozumieć przemysły medialne. Dokonują także przeglądu głównych koncepcji odbiorców medialnych i dyskusji na temat mediów oraz ich konsumpcji. [ksiegarnia.pwn.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659, MgC-5875 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdz. VII zawiera wybór tekstów innych aut.
Tekst częśc. tł. z ang.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MgW-26255, W-37 (2 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-461, C-37 (2 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Pani dr Małgorzata Bogunia-Borowska przyzwyczaiła swoich czytelników do tego, że prowadzi bardzo rzetelny i wiarygodny wywód naukowy, a jednocześnie ujmuje go w atrakcyjnej formie językowej. W przypadku jej kolejnej autorskiej książki, zatytułowanej Fenomen telewizji. Interpretacje socjologiczne i kulturowe, przypuszczenia te uzyskują nie tylko potwierdzenie, ale zrealizowane są na najwyższym poziomie. W tej książce czytelnik odnajdzie ponadto bardzo atrakcyjną prezentację skomplikowanej problematyki najnowszej humanistyki. Autorka jest ze wszech miar kompetentna w zakresie dyskutowanej przez nią metodologii, jak również bardzo sprawnie oraz z niebanalnym pomysłem prezentuje koncepcje analityczne." [merlin.pl, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 - 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczna historia mediów to jedna z najbardziej znanych na świecie książek o historii mediów. Autorzy, brytyjscy historycy społeczni, śledzą, jak zmieniały się środki masowego przekazu i jak te przeobrażenia wpływały na sposób postrzegania otaczającego nas świata. Opisując kolejno następujące po sobie technologie w kontekście politycznym, kulturowym i gospodarczym, zachęcają do rozważnej analizy epoki nowych mediów, która wiele może skorzystać na spojrzeniu nie tylko w przyszłość, ale również w przeszłość. [www.ksiegarniapwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1899, MgC-1899/a, C-316.7 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej