Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(198)
Forma i typ
Gry i zabawki
(150)
Książki
(46)
Proza
(12)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Komiksy i książki obrazkowe
(9)
Druki ulotne
(2)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Poezja
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(195)
wypożyczone
(33)
nieokreślona
(11)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(20)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(152)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(11)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(24)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(12)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(15)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(6)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(11)
Bauza Antoine (1978- )
(6)
Bobrowski Hubert (historyk)
(5)
Feliks Janusz
(5)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(5)
Kucharski Roman
(4)
Maublanc Ludovic
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(4)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(3)
Dutrait Vincent
(3)
Haka Filip (1974- )
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Madaj Karol (1980- )
(3)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(3)
Riviere Theo
(3)
Żyłko Tomasz
(3)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Barbaud Jean (1955-)
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Cardouat Marie
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Czapczyk Paweł (1969- )
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Detner Małgorzata (ilustratorka)
(2)
Graboś Anita (1977- )
(2)
Hałucha-Adamko Monika
(2)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(2)
Krześniak Renata (ilustratorka)
(2)
Kędzierski Robert (1965- )
(2)
Lula Jarek
(2)
Läckberg Camilla (1974- )
(2)
Läckberg Camilla (1974- ). Kobiety bez litości
(2)
Macias Kinga
(2)
Madaj Karol
(2)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(2)
Nowak Agata (ilustratorka)
(2)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Quilliams Chris (ilustrator)
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Supeł Barbara (literatura dla dzieci)
(2)
Szwalski Wojciech
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Szyszko Marek (1951- )
(2)
Trzcińska Anna (ilustratorka)
(2)
Żabicka Monika (tłumaczka)
(2)
Żyłko Piotr (grafik)
(2)
Ambrożewski Jacek (1989- )
(1)
Andre Marc
(1)
Andre Marc (1967- )
(1)
Andryszczyk Mariusz
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Beck Jeff (autor gier)
(1)
Bekaert Benoît (1980- )
(1)
Bianco Guillaume (1976 ). Ernest i Rebeka
(1)
Bianco Guillaume (1976- )
(1)
Blanchot Denis
(1)
Blok Patryk
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Bouwer Ton
(1)
Brand Inka
(1)
Brand Markus
(1)
Brosz Bartek
(1)
Brosz Bartłomiej (ilustrator)
(1)
Brudzewski Julian (1957- )
(1)
Brzozowski Tomasz W. (tłumacz)
(1)
Burzyńska Lucyna
(1)
Bułacki Światosław
(1)
Bystroň Ondřej
(1)
Béka
(1)
Böhnke Nicko
(1)
Cathala Bruno
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Cazenove Christophe (1969- )
(1)
Centrum Badawcze Lisciani
(1)
Chimisso Igor
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chvátil Vladimir (1971- )
(1)
Cioch Katarzyna. (autorka gier)
(1)
Clark Brenda (1955- )
(1)
Clarkson Jeremy (1960- )
(1)
Clarkson Jeremy (1960- ). Świat według Clarksona
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Colletti Marco
(1)
Cosson Maëla (1977- )
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Couto-Szalay Anikó
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Crip (1971- )
(1)
Czyrynda-Koleda Magdalena
(1)
D'hamers Heidi
(1)
Dalena Antonello (1976- )
(1)
Dambeck Holger (1969- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(84)
2010 - 2019
(102)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(160)
1901-2000
(6)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(198)
Język
polski
(196)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Dzieci
(128)
9-13 lat
(108)
6-8 lat
(98)
Młodzież
(65)
Dorośli
(46)
14-17 lat
(35)
0-5 lat
(29)
Rodzice
(2)
18+
(1)
Kobieta
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Przedszkolaki
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(6)
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura szwedzka
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura holenderska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Podróże
(5)
Dziewczęta
(4)
Rycerze
(4)
Zwierzęta
(4)
Język polski
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Myślenie
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Przyjaźń
(3)
Rodzeństwo
(3)
Trening umysłu
(3)
Wyścigi samochodowe
(3)
Zabawa
(3)
Żółwie
(3)
Arytmetyka
(2)
Cywilizacja
(2)
Czarodzieje
(2)
Dzieci
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Gry planszowe
(2)
Grzybobranie
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Kreatywność
(2)
Labirynt
(2)
Magia
(2)
Matematyka
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
PRL
(2)
Pociągi
(2)
Psy
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Strach
(2)
Tajemnica
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wagony
(2)
Zemsta
(2)
Ślimaki
(2)
Życie codzienne
(2)
Anatomia człowieka
(1)
Archeologia
(1)
Arystokracja
(1)
Atomek (postać fikcyjna)
(1)
Biznes
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Chłopcy
(1)
Czołgi
(1)
Detektyw Pozytywka (postać fikcyjna)
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Dojrzewanie
(1)
Drobnoustroje
(1)
Drukarstwo
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Ekologia
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Fauna
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi
(1)
Flora
(1)
Franklin (postać fikcyjna)
(1)
Geografia turystyczna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Grywalizacja
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Handel
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Historia powszechna
(1)
Jazda konna
(1)
Język angielski
(1)
Kalambury
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koncentracja
(1)
Kontynenty
(1)
Kosmos
(1)
Koszmarny Karolek (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Koziołek Matołek (postać fikcyjna)
(1)
Koń
(1)
Kraby
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kultura języka
(1)
Kupcy
(1)
Kłótnia
(1)
Las
(1)
Ludność
(1)
Matki i córki
(1)
Miasta
(1)
Mieszkańcy wsi
(1)
Minnie (postać fikcyjna)
(1)
Mnożenie (matematyka)
(1)
Mokradła słone
(1)
Mowa
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
101-200
(1)
1801-1900
(1)
1939-1945
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa
(3)
Świat
(3)
Afryka
(2)
Chiny
(2)
Szwecja
(2)
Ameryka Południowa
(1)
Azja
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Hongkong (Chiny)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Makau (Chiny)
(1)
Niemcy
(1)
Nil (rzeka)
(1)
Norwich (Wielka Brytania ; okolice)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(129)
Gry i zabawy umysłowe
(76)
Gry edukacyjne
(34)
Gry strategiczne
(16)
Gry w karty
(14)
Gry i zabawy dziecięce
(9)
Komiks
(8)
Opowiadania i nowele
(8)
Broszura
(7)
Gry i zabawy
(6)
Gry karciane
(5)
Publikacje dla dzieci
(4)
Książka-zabawka
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Gry językowe (pedagogika)
(2)
Kryminał
(2)
Przewodnik turystyczny
(2)
Adaptacja komiksowa
(1)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Fantastyka
(1)
Felieton angielski
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry rodzinne
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Opowiadanie dziecięce
(1)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(1)
Opowiadanie dziecięce belgijskie
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Quizy
(1)
Romans historyczny
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Układanki
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(113)
Edukacja i pedagogika
(21)
Językoznawstwo
(4)
Matematyka
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
198 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Opis według okładki. Okładka wliczona w paginację.
Ta książka przenosi graczy w fantastyczny świat bajek, do krain zamieszkanych przez czarownice, dżinny, odważne dzieci i gadające zwierzęta. Wolisz wcielić się w nie czy grać przeciwko nim? Decyzja należy do ciebie… Cokolwiek postanowisz, czeka cię świetna zabawa dzięki ośmiu grom planszowym, które znajdziesz w tej książce – najlepszym i najbardziej wciągającym ze wszystkich gier świata! Czy zanurzysz się w dżungle Mowgliego, czy w cudowna krainę Alicji? A może postanowisz zagrać. w kółko i krzyżyk z Jasiem i Małgosia lub w chińczyka z Piotrusiem Panem? [Arkady, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.5 - 79/Pok.Kier. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
Czas gry 20 minut
Liczba graczy 2-5
Zawartość pudełka: 1 plansza, 5 figurek żółwi, 5 płytek z żółwiami, 52 karty, instrukcja
„Pędzące żółwie” to kultowa gra familijna. Weź udział w wielkim wyścigu po przekąskę! Gra polega na doprowadzeniu swojego żółwia do sałaty. Gracze poruszają się zgodnie z kartami, które mają do dyspozycji. Podczas wyścigu często jesteśmy zmuszeni przemieszać żółwie należące do innych graczy, ale nikt nie wie jakiego koloru żółwie należą do kogo. Ta tajemnicza zasada sprawia, że gra „Pędzące żółwie” jest nie przewidywalna i zapewnia wielkie emocje! Żółwie wskakują na siebie i w ten sposób podróżują za darmo w stronę mety! Gra ma dwa warianty: prosty: dla maluchów, który polega na jak najszybszym dotarciu do celu, trudniejszy: dla rodziców gdzie trzeba wykazać się strategicznym myśleniem. Gra wprowadza młodszych graczy w świat koncentracji, skupienia i umiejętności przewidywania działań innych graczy. [Egmont Polska, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-86/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stanowi dodatek do gry planszowej pt.: Draftozaur.
Zawartość pudełka: 10 pionków plezjozaurów w kolorze brązowym ; 5 dwustronnych plansz (każda plansza jest inna); instrukcja.
Stanowi dodatek do gry planszwej pt.: Draftozaur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 162/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stanowi dodatek do gry: Draftozaur.
Zawartość pudełka: 10 pionków pterodaktyli w kolorze morskim ; 5 dwustronnych plansz ; instrukcja.
Dodatek do gry planszowej pt.: Draftozaur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 161/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
Zawartość pudełka: 70 kart ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: 10-20 min
Bójka na dodawanie to gra dla dzieci rozpoczynających naukę dodawania w pamięci, która pozwala nabrać swobody w liczeniu oraz przygotowuje do kolejnych etapów edukacji matematycznej: odejmowania, mnożenia i dzielenia. Dzięki połączeniu nauki z zabawą dziecko szybko rozwija zdolności matematyczne. Im więcej rozgrywek, tym lepiej! To także świetny trening koncentracji i spostrzegawczości, dzięki czemu dziecko ćwiczy refleks, uczy się skupienia i logicznego myślenia. Na kartach do gry znajdują się działania dodawania oraz sumy przedstawione za pomocą kolorowych zapisów działań i wyników, tak aby zaangażować uwagę najmłodszych graczy na dłużej. Karty z działaniami są podzielone według trzech poziomów trudności: 1.dodawanie w zakresie 1–10 2.dodawanie w zakresie 1–20 3.dodawanie w zakresie 1–100 (z wariantem łatwiejszym i trudniejszym) W Bójkę na dodawanie można grać wszędzie – w domu podczas rodzinnych rozgrywek, z rodzeństwem czy w szkole z rówieśnikami podczas lekcji matematyki lub na przerwach. [https://platon.com.pl/pl/gra-bojka-na-dodawanie/produkt-1080132103]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 234/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza główna, 4 plansze drukarni, 4 plansze inicjatywy, 4 zasłonki, 140 kart, 32 zębatki, 48 żetonów farb, 10 kafelków postaci, 57 guldenów, 87 drewnianych znaczników, 40 drewnianych czcionek 3 D, 10 dodatkowych żetonów, znacznik pierwszego gracza, woreczek, 2 instrukcje (wersja polska i angielska) : 24 strony.
Ilość graczy: 1-4
Czas gry: 60-120 min
Czy XV wieczne drukarstwo mogło być dochodowym biznesem? Technologia druku miała istotny wpływ na szerzenie wiedzy, a pionierom kierunku pozwalała zarobić krocie. Czy i Ty wykorzystasz swoją okazję w grze "Gutenberg" i zawładniesz lokalnym rynkiem papieru? Ten, kto dostrzeże szansę i uniknie pomyłek, zyska zwycięskie uznanie. Do druku, gotowi, start! Gra planszowa "Gutenberg" od wydawnictwa Granna utrzymana jest w klimacie XV wieku. Głównym motywem gry jest drukarstwo i jego rozwój oraz wpływ na otoczenie. Sprawni rzemieślnicy i sprytni biznesmeni już zacierają ręce, widzą kolejną złotą kurę. W grze wcielimy się w pionierów drukarstwa, odpowiedzialnych za rozwój swojego zakładu i realizacje zamówień. Ze wsparciem mecenasów uda się rozwinąć zdolności produkcyjne, tak niezbędne w czasie rozgrywki. Za wszystkie nasze działania czeka nas ogromne uznanie, będąca kluczem do zwycięstwa. Tytuł dostępny jest dla dzieci od 12 roku życia, a w jednej zabawie może brać udział od 1 do 4 osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 166/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Baba Jagna i zaczarowany las [Gra planszowa] / Marco Teubner. - Konin : G3, 2021. - 1 pudełko ; 33x33x6,5 cm.
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Temat
Las
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Czas gry: 10-20 min
Zawartość pudełka:planszę, 8 drzew, 20 gwiazdek, 108 znaczników jagód, 10 znaczników gnomów, 1 klepsydra, 4 wtyczki, 4 piankowe bloczki, 1 figurkę Baby Jagny w kapeluszu, 1 materiałowy woreczek.
Szuuu! Roztargniona Baba Jagna przemyka przez zaczarowany las niczym błyskawica. Ciągle czegoś zapomina - a to księgi z zaklęciami, a to kociołka czy miotły... Cały czas coś gubi! Na szczęście w lesie mieszkają małe gnomy, które zawsze chętnie pomagają jej odnaleźć zgubę. W zamian za to otrzymują pyszne jagody. Używając specjalnej planszy, przesuwajcie czarownicę i pomóżcie jej w poszukiwaniach. Jeśli jesteście wystarczająco bystrzy i umiecie współpracować z innymi graczami, uda wam się odnaleźć wszystkie przedmioty i wygrać! Raz, dwa, trzy, z Babą Jagną szukasz Ty! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-46/KM (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 6+)
Obłędny Rycerz to szalona gra kooperacyjna, której sercem jest interaktywna plansza, sterowana za pomocą specjalnych dźwigni. Dzięki nim wprawiamy w ruch rycerza, który będzie musiał wykonać szereg misji - o ich różnorodność zadba zestaw wymiennych map i plastikowych elementów. Tu liczyć będzie się współpraca, koordynacja i etos rycerski! Niesamowita gra kooperacyjna, w której liczy się przede wszystkim zręczność i współpraca zespołowa. Gracze muszą przejść 20 poziomów, aby wygrać. Każdy poziom to inna trasa, którą musi przejść rycerz, na której znajdują się najróżniejsze przeszkody, takie jak dziury, płoty czy łuki. Świetna zabawa dzięki kooperacji Interesująca forma rozgrywki poprzez ciekawe sterowanie planszą Idealna dla dzieci, a także na spotkania z rodziną i ze znajomymi. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-49/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ilość graczy: 1-4
Czas gry: 20 min
Zawartość pudełka: 75 etonów pudełek z kartkami, pionkami i kośćmi ; 6 plansz domów; 12 plansz pojazdów ; 1 kostka ; 1 instrukcja.
Gra rodzinna
Proste zasady gry ; zróżnicowany poziom trudności ; gra wspomagająca naukę liczenia i szacowania wielkości ; 3 warianty rozgrywki.
Szukasz ciekawej gry planszowej dla Twojego dziecka? Jeśli tak, to "Planszówkowi Kurierzy" z pewnością przypadną Ci do gustu. Dzięki tej grze Twoje dziecko nie tylko miło spędzi czas na zabawie, ale również przy okazji poćwiczy swoje umiejętności matematyczne. "Planszówkowi Kurierzy" to gra planszowa przeznaczona dla dzieci w wieku od 5 lat. Głównym celem gry jest dostarczenie elementów do zabawek dzieciom, które na nie czekają. Każdy z graczy (kurierów) ładuje paczki na swoje pojazdy (skuter, samolot, bryczka, łódź lub pociąg). Każdy sam decyduje, co załaduje na poszczególne pojazdy, a osoba, która poradzi sobie z załadunkiem najlepiej, wygrywa. Gra łączy ze sobą zabawę oraz naukę matematyki - uczy liczenia do 20, rzędów wielkości oraz prostych ułamków. Twoje dziecko nawet się nie zorientuje, że podczas grania w grę, jednocześnie ćwiczy swoje zdolności matematyczne. Rozgrywka jest dosyć prosta, a jej zasady łatwe do opanowania nawet przez dzieci. Dodatkowo możną w nią grać na trzy różne sposoby, dzięki czemu na pewno nie znudzi się zbyt szybko. Poszczególne elementy gry zostały dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, a jej ciekawa i kolorowa grafika przyciąga wzrok. Gruba tektura wykorzystana do wykonania poszczególnych elementów sprawia, że planszówka posłuży przez długi czas. [www.taniaksiazka.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-79/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Quiz - gdzie raki zimują? [gra planszowa] - Warszawa : Granna, cop. 2015. - 1 pudełko; 18x12x4 cm.
(Gry Podróżne)
(Wiek: 6+)
W pudełku: 45 kart z pytaniami, plansza, 4 figurki raków, 4 podstawki, instrukcja
Liczba graczy: 2-4
Czy wiesz, co to znaczy robić kogoś w balona i czym jest tajemnica poliszynela? Wysłuchaj pytania i spośród trzech odpowiedzi wybierz tę, która wydaje ci się prawidłowa. Każda właściwa odpowiedź to krok bliżej zwycięstwa 270 ważnych pytań, setki zabawnych odpowiedzi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 30/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi część cyklu.
Książka zawiera grę.
Błędny zapis nazwiska autorki na stronie tytułowej.
Wyjątkowa książeczka, z serii o znanym żółwiu imieniem Franklin. Jej wyjątkowość polega na tym, że oprócz historyjki, książeczka zawiera różnego rodzaju zagadki i zabawy, a nawet grę planszową. Bajka opowiada o przygodach Franklina, które przeżył podczas wyjazdu na obóz letni. Razem z sympatycznym żółwiem i nowymi przyjaciółmi, młody czytelnik odkryje, jaką przyjemność może sprawić obcowanie z naturą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Neurony w Akcji [gra planszowa] / Yury Yamshchikov ; ilustracje Lesya Yatsko ; tłumaczenie Michał Szewczyk. - Warszawa : Edgard, 2021. - 1 pudełko : karton, tektura, kolor ; 0x20x7 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 20 cm).
(Wiek: 6+)
Gra dla 1-5 graczy.
Zawartość pudełka: 90 dwustronnych kart misji, 60 dwustronnych kafelków (z kolorowymi symbolami i liczbami) ; instrukacja
Czas gry: 30 min.
Wykonuj swoje misje jak najszybciej, odnajdź właściwe symbole, ułóż je w odpowiednim szyku i zapewnij solidny trening swoim neuronom. Neurony w akcji to wyścigowa gra planszowa, polegająca na jak najszybszym wykonywaniu misji, których poziom trudności rośnie z każdą kolejną rozgrywką. Dostępne są trzy warianty gry: podstawowy - dla graczy w podobnym wieku, uniwersalny - dla graczy w różnym wieku oraz wariant dla jednego gracza. Zabawa polega na odnajdywaniu kafelków z właściwymi symbolami i układaniu ich w odpowiednim szyku. W trakcie zabawy zawodnicy otrzymują kartę misji z kodem do odcyfrowania oraz wspólną pulę dwustronnych żetonów. Gracz, który pierwszy wykona swoje zadanie, awansuje na wyższy poziom i będzie musiał wykazać się jeszcze lepszym sprytem i szybkością! Zwycięzcą zostaje ten, kto pierwszy ukończy poziom 10. Neurony w akcji to niezwykle wciągająca gra wspomagająca rozwój kompetencji matematycznych, a także ucząca rywalizacji. Rozgrywki są świetnym sposobem na rozwijanie umiejętności wnioskowania, koncentracji, refleksu i myślenia logicznego. Proste symbole pozwalają bawić się osobom w każdym wieku. Rozgrywkę można dostosować do poziomu graczy, dlatego każdy może wziąć udział w wyścigu i zapewnić swoim neuronom solidny trening! [Edgard, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-77/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra przeznaczona dla 2-5 graczy, wiek 8+. Czas gry 30-60 min.
Wsiąść do Pociągu: Polska to dodatek zaprojektowany pod kątem rozgrywki dla 2–4 osób. Gra toczy się na planszy z mapą Polski, a celem uczestników jest zrealizowanie jak największej liczby tras. Budując połączenia między miastami, a także łącząc ze sobą poszczególne kraje sąsiadujące, gracze próbują zdobyć monopol w segmencie komunikacji publicznej. Im wcześniej uda im się skomunikować dwa państwa, tym więcej punktów otrzymają
Zawartość pudełka: mapa Polski ; 35 kart biletów ; 20 kart państw ; instrukacja
Czas trwania: 30-60 min
Od morza aż do Tatr, jak Polska długa i szeroka, rozciągają się przepiękne tereny, które tylko czekają na odkrycie. Chcesz poobserwować żubry w cieniu Puszczy Białowieskiej? A może wolisz pospacerować urokliwymi uliczkami Wrocławia? Wsiąść do Pociągu: Polska zabierze Cię w wyjątkową podróż do przeszłości, podczas której wcielisz się w kolejowego magnata z poprzedniego stulecia i przyczynisz się do rozwoju sieci połączeń kolejowych nie tylko w kraju, lecz także w sąsiednich państwach. Na czym to polega? Na samym początku zabawy gracze losują karty tras. Wskazują one, jakie dwa miasta mamy połączyć nieprzerwaną trasą kolejową. Im dłuższa trasa, tym więcej punktów da nam na koniec gry, jednak jeśli nie uda nam się jej zrealizować – przyniesie nam punkty ujemne! Podczas gry uczestnicy dobierają kolorowe karty wagonów. Stanowią one walutę, która pozwala nam budować odpowiednie odcinki między miastami. Przykładowo aby wybudować trasę między Płockiem a Kaliszem potrzebujemy trzech pomarańczowych kart, a między Gdańskiem a Olsztynem – trzech czarnych. Jeśli na początku swojej tury mamy odpowiedni zestaw kart, możemy wydać je, aby postawić swoje wagoniki w wybranym miejscu. Łącząc poszczególne odcinki w dłuższe trasy staramy się realizować jak najwięcej biletów. Zwycięża gracz, który uzbiera na nich najwięcej punktów. Co wyróżnia ten dodatek? Każda mapa z serii Wsiąść do Pociągu charakteryzuje się indywidualnymi zasadami, które wpływają na przebieg rozgrywki i planowanie ruchów. W przypadku mapy Polski jest to usprawnianie komunikacji między państwami ościennymi. Oprócz łączenia ze sobą miast, nasze trasy mogą docierać również do przejść granicznych, a tym samym łączyć sąsiadujące z nami kraje. Jeśli w naszej turze uda nam się stworzyć takie połączenie, dobieramy wierzchnie karty ze specjalnych stosów obu państw. Ich wartość punktowa ułożona jest malejąco, co oznacza, że gracze, który jako pierwsi dobierają karty, mogą liczyć na wyższy bonus punktowy. [Rebel, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-85/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polak mały [gra planszowa] : gra edukacyjna / projekt gry Karol Madaj. - Wyd. 2. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej. Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu, 2016. - 1 gra (24 karty białe, 24 karty czerwone) : karton, kolor. ; w pudełku 3x19x19 cm + instrukcja (30, [1] s. : il. ; 10 cm).
(Wiek: 4+)
Liczba graczy: 2-8 par graczy.
Czas gry 15 min.
W pudełku; 24 karty białe, 24 karty czerwone, instrukcja.
gra Polak Mały za pomocą puzzli zapoznaje z polskimi symbolami narodowymi: flagą, herbem i słowami hymnu grę można również wykorzystać do zabawy w memory w załączonej broszurze zamieszczono instrukcje gier
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 28/GP (1 egz.)
Gra planszowa
CD
W koszyku
Kopciuszek [gra planszowa] : gra planszowa. - [Częstochowa] : Adamigo [2018]. - 1 gra (plansza, 4 pionki, kostka do gry, instrukcja, płyta CD z bajkami audio.) : karton, plastik, kolor ; 3x21x33 cm.
(Wiek: 5+)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Liczba graczy : 2-4.
W pudełku: plansza, 4 pionki, kostka do gry, instrukcja, płyta CD z bajkami
Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie – w odpowiedniej kolejności – wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar. Jeśli tylko uda wam się zdążyć przed północą, do Kopciuszka nareszcie uśmiechnie się szczęście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 22/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Labirynt [gra planszowa] ; Myszki [gra planszowa] - Chwaszczowo : Alexander, [2013] - 1 pudełko ; 28x18x4 cm.
(Wiek: 5+)
Zawartość pudełka: plansza dwustronna; 4 pionki ; kostka do gry ; instrukcja.
Dwie gry planszowe.
"Labirynt" i "Myszki" to dwie gry losowe skierowane do najmłodszych. Zwycięzcą w tych grach zostanie ten kto najszybciej dotrze do celu. Droga jest pełna niespodzianek, pułapek i niebezpieczeństw. Bajkowe tło i ciekawy scenariusz obu gier zapewnią świetną zabawę dzieciom i całej rodzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-37/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bitwa morska i inne zabawy / [ilustracje i opracowanie graficzne: Anna Gniady]. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, 2022. - 32 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 27 cm.
(Wesołe Gry i Zabawy)
Seria Kolorowe gry planszowe to zbiór zeszytów dla dzieci zawierających znane i mniej znane gry oraz zabawy, w które można się bawić choćby tylko z kartką papieru. Do wspólnego spędzania czasu można zaprosić każdego: rodzica, rodzeństwo, kolegę lub koleżankę, a nawet pograć samemu. Każdy maluch znajdzie tu mnóstwo pomysłów na zabawę w dowolnym miejscu: w domu, na podwórku czy w czasie długiej podróży. Proste opisy pozwalają poznać zasady każdej gry, a po kolorowych szablonach można mazać do woli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
PRL [gra planszowa] : planszowa rozrywka ludowa / opracowanie graficzne Bartek Brosz, Jarek Lula - Gdynia : Trefl, [2015]. - 1 gra (plansza, 4 pionki, 213 banknotów, 110 kart, 25 żetonów towarów, kostka) : drewno, karton, plastik, tektura, kolor ; 26x26x8 cm + 1 instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 21 cm).
(Wiek: 10+)
W pudełku: plansza, 4 pionki, 213 banknotów, 110 kart, 25 żetonów towarów, kostka
Liczba graczy : 2-4
Wiek gracza: 10+
Grę uzupełnia darmowa, nowatorska aplikacja mobilna Trefl Games
Sprawdź swoją wiedzę z czterech kategorii, a za prawidłowe odpowiedzi otrzymasz gotówkę. Co jakiś czas w grze pojawia się możliwość nabycia upragnionych towarów deficytowych. Zdobywca największej ich liczby - zostaje zwycięzcą. Grę uzupełnia nowatorska aplikacja mobilna, dzięki której gracze otrzymają dostęp do dodatkowych pytań i cyfrowych akcesoriów do gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 16/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk [gra planszowa] : Minnie Mouse [gra planszowa]. - Gdynia : Trefl, [2001]. - 1 pudełko ; 25,5 x18 cm.
(Wiek: 5+)
W pudełku: plansza, kostka do gry, 16 pionków w 4 kolorach, instrukcja gry.
Gra dla 2-4 graczy.
Czas gry; 15-35 min.
Popularna gra planszowa w nowej odsłonie. Dzięki prostym zasadom i dużej dynamice gry, rozgrywka sprawi radość młodszym i starszym członkom rodziny. Ciekawym urozmaiceniem jest piękna grafika w stylu Disneya z uwielbianą przez dziewczynki Minnie. Zadaniem graczy jest wprowadzić swoje cztery pionki do domku na końcu planszy. Kto zrobi to jako pierwszy, zostaje zwycięzcą. Gracze rzucają kostką i przesuwają pionki o liczbę wyrzuconych oczek. Każdy decyduje sam, którym pionkiem najkorzystniej ruszyć w danej kolejce. Wystarczy łut szczęścia i odpowiednie decyzje, żeby zwyciężyć. Czy uda Ci się spełnić te dwa warunki Dynamiczna, pełna rywalizacji gra ćwiczy myślenie strategiczne i cierpliwość. Gra przyjazna dziecku! Do produkcji gry wykorzystano wytrzymały, płótnowany papier i ekologiczne farby, dzięki czemu bezpieczna zabawa trwa przez długi czas!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-40/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ślimak [gra planszowa] ; Rajd samochodowy [gra planszowa]. - Chwaszczowo : Alexander, [2010]. - 1 pudełko ; 29x19 cm.
(Wiek: 5+)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Gra zawiera: planszę dwustronną, 4 pionki, kostkę do gry, instrukcję.
W opakowaniu dwie gry planszowe.
Rajd samochodowy" i "Ślimak" - to dwie gry planszowe, w których wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się na ostatnim polu toru gry. Gracze starając się wyrzucić jak największą liczbę oczek kostką, przesuwają swe pionki po torze, na którym czyhają na nich przykre lub miłe niespodzianki. W "Rajdzie samochodowym" może zdarzyć się nieszczęśliwy wypadek, awaria silnika lub przyspieszenie na prostej drodze. Wszystko to zapewnia wysoki poziom emocji i atrakcyjność gry. Kolorowe plansze i proste reguły obu gier sprawią dużo radości, zwłaszcza najmłodszym graczom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-38/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej