Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(46)
Forma i typ
Książki
(31)
Proza
(28)
Gry i zabawki
(15)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(55)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(6)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(22)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(15)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(2)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(4)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(9)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Autor
Dziewońska Dorota (1964- )
(7)
Bereta-Jankowska Anna (tłumaczka)
(6)
Collins Suzanne (1963- )
(5)
Drewnowski Jacek (1974- )
(5)
Lazo Hayley
(5)
Sanderson Brandon (1975- )
(5)
Collins Suzanne (1963- ). Kroniki podziemia
(4)
Epstein Adam Jay
(3)
Epstein Adam Jay. Chowańce
(3)
Jacobson Andrew
(3)
Sanderson Brandon (1975- ). Alcatraz kontra bibliotekarze
(3)
Acedera Kei (ilustratorka)
(2)
Cassidy Cathy (1962- )
(2)
Cassidy Cathy (1962- ). Bombonierki
(2)
Chan Peter (1967- )
(2)
Duda-Gryc Marta (tłumaczka)
(2)
Dziewońska Marzena
(2)
Klassen Jon (1981- )
(2)
Kornas Krystyna (tłumaczka)
(2)
Lee Tosca Moon (1969- )
(2)
Lee Tosca Moon (1969- ). Piętno krwawej hrabiny
(2)
Messenger Shannon (1991- )
(2)
Messenger Shannon (1991- ). Zaginione miasta
(2)
Nowak Monika (tłumaczka)
(2)
Peeters Raf (1971- )
(2)
Pennypacker Sara (1951- )
(2)
Sanderson Brandon (1975- ). Alcatraz kontra Bibliotekarze
(2)
Stead Rebecca (1968- )
(2)
Wiąckowska Ewa (tłumaczka)
(2)
Brodzik Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Collins Suzanne (1963- ). Kroniki Podziemia
(1)
Dziubińska Joanna (filolożka)
(1)
Flanagan Liz
(1)
Giles Jeff (pisarz)
(1)
Goździkowski Andrzej (1978- )
(1)
Grandpré Mary
(1)
Harrow Alix E. (1989- )
(1)
Israel Julie (1988-?)
(1)
Montgomery Alice (dziennikarka)
(1)
Phillips Dave
(1)
Ryder Joanne (1946- )
(1)
Scott Victoria
(1)
Scott Victoria.v
(1)
Yep Laurence (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
Kraj wydania
Polska
(44)
nieznany (p)
(1)
Język
polski
(44)
nieznany (0 1)
(1)
nieznany (1 p)
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(22)
Młodzież
(22)
14-17 lat
(20)
Dzieci
(16)
6-8 lat
(9)
0-5 lat
(6)
Młodziez
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(25)
Literatura angielska
(3)
Literatura polska
(1)
Temat
Alcatraz Smedry (postać fikcyjna)
(4)
Dziewczęta
(4)
Nastolatki
(4)
Przepowiednie
(4)
Bibliotekarze
(3)
Przyjaźń
(3)
Tajemnica
(3)
Elfy
(2)
Rodzeństwo
(2)
Rzeczywistość alternatywna
(2)
Tajne organizacje
(2)
Telepatia
(2)
Uczniowie
(2)
Wróżki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Zakochanie
(2)
Bliźnięta
(1)
Czekolada
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Dinozaury
(1)
Dwory
(1)
Dzień
(1)
Epidemie
(1)
Koncentracja
(1)
Kreatywność
(1)
Kłamstwo
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Miłość
(1)
Myszy
(1)
Myślenie
(1)
Noc
(1)
Oblężenia
(1)
One Direction
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Piosenkarze angielscy
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przeprowadzka
(1)
Rafa koralowa
(1)
Rodzeństwo przyrodnie
(1)
Rodzina patchworkowa
(1)
Rycerze
(1)
Samochody ciężarowe
(1)
Sekty i nowe ruchy religijne
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Styles, Harry (1994- )
(1)
Trening koncentracji
(1)
Trzy małe świnki (postacie fikcyjne)
(1)
Wojownicy
(1)
Wyobraźnia przestrzenna
(1)
Zdrada
(1)
Zespoły muzyczne
(1)
Zjawiska paranormalne
(1)
Żałoba
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(19)
Gry i zabawy dziecięce
(11)
Fantasy
(10)
Fantastyka
(6)
Powieść obyczajowa
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gry logiczne
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Literatura dla młodzieży
(2)
Powieść młodzieżowa
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Biografie
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry rodzinne
(1)
Książki
(1)
Muzyka rozrywkowa angielska
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Powieść dziecięca amerykańska
(1)
Powieść fantastyczna
(1)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(1)
Przepowiednie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(15)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(1)
46 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Diamentowy kod [gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 pudełko ; 24 x 24 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 10+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Spis komponentów: poręczna plansza z przezroczystą pokrywką ; 12 kolorowych kryształów ; 1 duży czerwony diament ; książeczka ze 80 zadaniami i rozwiązaniami.
Gra dla jednej osoby.
Podążaj za wskazówkami i znajdź diament! Wejdź do kopalni drogocennych kamieni SmartGames, wykop wszystkie klejnoty i ustal położenie czerwonego diamentu. Skorzystaj z kopalni informacji i wskazówek, z pomocą których rozwiążesz wszystkie zadania. Im mocniej zagłębisz się w tę przygodę, tym bardziej rozwinięte będą Twoje umiejętności dedukcji! Diamentowy Kod to wyjątkowa gra logiczna, która zawiera 80 zadań o rosnącym poziomie trudności. Odkryj w sobie nowe umiejętności i przekop się przez każde z nich! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? o Atrakcyjne wykonanie sprawi, że ta gra świetnie nada się na prezent o Trening logicznego myślenia o Doskonała do podróży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-112/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzień i noc [gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2020. - 1 pudełko ;
(Smart Games)
(Wiek: 2+)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: drewniana podstawa, 10 kolorowych drewnianych klocków, Książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami, instrukcja.
Gra dla jednej osoby.
Czas gry: do 15 min.
Proste zasady, duże, bezpieczne elementy i możliwość zabawy jak w zwykłe klocki - to gotowy przepis na świetna gra na długie popołudnia! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Można się nią bawić jak zwykłą zabawką Dwa rodzaje zagadek Ćwiczy koncentrację i zdolności manualne W skład gry wchodzą: drewniana podstawa 10 kolorowych drewnianych klocków książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 160/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hop do norki [Gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 pudełko ; 22 x22 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 7+)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: przenośna plansza do gry z przykrywką ; 3 króliki ; 3 grzybki ; 2 lisy.
Gra dla jednej osoby.
Świetna gra logiczna Hop do norki, która zapewni doskonałą zabawę całej rodzinie. Z pewnością spodoba się każdemu miłośnikowi królików. Umili czas w trakcie długiej podróży. Wspiera rozwój koncentracji dziecka oraz logiczne myślenie. Posiada aż 60 zadań o różnych stopniach trudności. Maluch za pomocą kolorowych elementów pomaga króliczkom dotrzeć do ich norek. każde zadanie ma tylko jedno rozwiązanie. Gra przeznaczona dla jednej osoby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-113/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
IQ Focus [gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2022. - 1 pudełko ; 14,4 x 9,7 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 8+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: poręczna plansza z przykrywką ; 10 kolorowych elementów układanki ; książeczka ze 120 zadaniami i rozwiązaniami ; instrukcja
Liczba graczy: 1
Na okładce: różne poziomy trudności, 120 zadań.
Poznaj "IQ Focus", grę logiczną ze znanej i lubianej serii IQ. W 120 całkiem nowych zadaniach, Ty i Twoje dziecko zyskacie możliwość naturalnego rozwoju swojej koncentracji. Przygotujcie planszę i spróbujcie umieścić na niej elementy we wskazany sposób. Uważajcie jednak! Liczy się tylko centralny, widoczny po zamknięciu pokrywki, obszar! To na nim musicie się skupić. Dzięki takiej, całkiem nowej, formie wyzwań IQ, konieczne będzie nieszablonowe podejście i kreatywność! Czy podejmiecie próbę rozwikłania wszystkich zagadek? Dzięki kompaktowej formie gra doskonale sprawdzi się zarówno w domu jak i podczas podróży. Sprawdź sam! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Proste zasady - wiele godzin zabawy Nowatorskie podejście do znanej formuły zabawy Doskonała do podróży [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 129/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
IQ puzzler pro [gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2022. - 1 pudełko ; 14,4 x 9,7 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 12 kolorowych klocków o różnych kształtach, pudełko z planszą, instrukcja, książeczka z zadaniami i rozwiązaniami (120 łamigłówek, 5 poziomów trudności)
Liczba graczy: 1
Na okładce: różne poziomy trudności: 120 zadań.
IQ Puzzler Pro to wyjątkowa gra logiczna, w której gracz zmierzy się z wyzwaniami zarówno w 2D jak w trójwymiarze! Każde ze 120 zadań, wymagać będzie innego, nieszablonowego, podejścia. Przenośna plansza umożliwi zabawę w dowolnym miejscu, zaś proste zasady sprawią, że każdy bez trudu rozpocznie rozgrywkę. Szybka rozgrywka, atrakcyjna formuła i przystępność to przepis na wiele godzin świetnej zabawy! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Można w nią zagrać wszędzie Proste zasady - masa zabawy Uczy niestandardowego podejścia do problemu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 130/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
IQ Stars [gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 pudełko ; 14,4 x 9,7 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 7 elementów układanki ; plansza do gry ; książeczka z zadaniami i ich rozwiązaniami.
Gra dla jednej osoby.
,,IQ Stars to kompaktowa gra logiczna. Gracz korzystając ze wskazówek, musi umieścić na planszy 7 elementów o różnych kształtach i kolorach. Dzięki narastającemu poziomowi trudności, każde ze 120 zadań pozwoli rozwijać koncentrację i nieszablonowe myślenie. Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Możesz w nią grać gdzie tylko zechcesz Rozwija koncentrację Uczy nieszablonowego myślenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-114/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
IQ xoxo [gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2022. - 1 pudełko ; 14,4 cm x 9,7 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: poręczna plansza z przezroczystą przykrywką 10 kolorowych elementów układanki książeczka ze120 zadaniami i rozwiązaniami ; instrukcja
Liczba graczy: 1
Na okładce: różne poziomy trudności 120 zadań.
Wypełnij planszę 10 kolorowymi dwustronnymi kawałkami pentomino, pamiętając o tym, by X i O występowały na przemian (zarówno w pionie, poziomie jak i po skosie). Przy rozwiązywaniu łamigłówki pamiętaj, że każdy z elementów ma dwie strony z X - po jednej i z O - po drugiej. Czy poradzisz sobie z rosnącym poziomem trudności i znajdziesz rozwiązanie każdego ze 120 zadań?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 131/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Parking Puzzler [Gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 pudełko ; 24 x 17 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 1 plansza ; 7 kolorowych samochodzików umieszczonych na 6 przezroczystych elementach układanki ; książeczka z 60 zadaniami i rozwiązaniami.
Gra dla jednej osoby.
Zostań mistrzem parkowania w Parking Puzzler, grze logicznej! Dziecko, korzystając z podpowiedzi na 60 kartach zadań, w naturalny i nieinwazyjny sposób doskonali swoje zdolności związane z wyobraźnią przestrzenną i logicznym myśleniem. Dzięki prostym zasadom i kompaktowej zawartości, gra doskonale sprawdzi się w podróży lub umili czas w dowolnym innym momencie. Spędź czas ze swoją pociechą i obserwuj, jak podczas angażującej zabawy i coraz trudniejszym zadaniom, staje się prawdziwym mistrzem zabawkowego parkowania! Czy zdołasz poprawnie rozmieścić wszystkie samochody? Przekonaj się sam! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Doskonała do podróży Trening wyobraźni przestrzennej i logicznego myślenia Neutralna tematyka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-115/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rafa koralowa : [magnetyczna gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 opakowanie ; 16,2 x 15,8 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 4+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość opakowania: magnetyczna książeczka-plansza z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami ; 4 magnetyczne płytki.
Gra dla jednego gracza.
Na okładce: pobaw się w chowanego... pod wodą.
Witajcie na bajecznej rafie! Podwodnej wersji znanej i lubianej gry Zabawa w Chowanego. W Rafie Koralowej, magnetycznej grze logicznej, Ty i Twoje dziecko zmierzycie się z 48 zupełnie nowymi zadaniami! Obserwujcie, jakie zwierzęta zamieszkują bajeczną rafę. Ale uważajcie, niektóre z nich są bardzo nieśmiałe i chcą czym prędzej ukryć się za magnetycznymi płytkami. Aby prawidłowo rozwiązać zadanie, pozostawcie widoczne tylko zwierzątka pokazane w poleceniu. Razem z pewnością Wam się uda! Dzięki magnetycznym płytkom, w grę można zagrać w dowolnym miejscu, a nawet w czasie podróży! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Kolorowe wykonanie Doskonała do podróży Trening wyobraźni i koncentracji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-116/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoczy ogień [gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 pudełko ;
(Smart Games)
(Wiek: 7+)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: plansza do gry ; 2 zestawy królestw po 7 elementów ; 5 smoczych kafli ; 8 smoczych jaj ; książeczka z zasadami.
Gra dla 2 graczy.
Rządź królestwem i kontroluj smoki... lub spłoń w ich ogniu! ,,Smoczy Ogień to wyzwanie dla prawdziwych strategów! Twoim zadaniem jest zbudować największe królestwo w Dolinie Smoka. Bądź jednak ostrożny! Ziejące ogniem smoki mogą obrócić każde królestwo w popiół... ale jeśli będziesz sprytny, możesz wykorzystać podmuch smoczego ognia przeciwko swojemu przeciwnikowi. Rozwijaj swoje królestwo, przywołuj smoki, a jeśli trzeba spal królestwo przeciwnika i wygrywaj! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? o Atrakcyjne wykonanie o Trening planowania oraz elastycznego myślenia o Ciekawa tematyka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-117/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Traki [Gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2019. - 1 pudełko ; 29.2 x 24,5 x 6,2 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 3+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 3 drewniane ciężarówki z transparentnymi kontenerami ; 10 klocków ; książeczka z zadaniami i ich rozwiązaniami, instrukcja.
Gra dla jednej osoby
Zestaw 3 Traki Smart Games przeznaczony jest dla dzieci w wieku 3 lat i starszych. Dzięki szerokim możliwościom zastosowania produkt "dorasta" razem z małym właścicielem, pełniąc różne funkcje w zależności od aktualnego etapu rozwoju dziecka. Trzylatki skorzystają z niego podczas rekreacji: ciężarówki świetnie sprawdzą się do powiększenia zbioru zabawkowych pojazdów. Starsze dzieci chętnie zmierzą się z zadaniami logicznymi, opisanymi w dołączonej książeczce. Wykonywanie ćwiczeń pobudzi ich wyobraźnię, rozwinie umiejętności wnioskowania i przewidywania kolejnych ruchów, a dojście do prawidłowego rozwiązania przyniesie prawdziwą satysfakcję i wzmocni pewność siebie. Wszystkie części zestawu są w pełni dostosowane do komfortowego użytkowania przez dzieci. Zabawki są łatwe w obsłudze, a duże elementy nie stwarzają ryzyka połknięcia i zadławienia. Materiał zabawek to naturalne drewno, bezpieczne w użytkowaniu i przyjazne dla środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 159/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
IQ Arrows [Gra edukacyjna] / designer Raf Peeters. - Kontich (Belgia) : Smart- Belgium ; Kraków : IUVI Games - Wydawnictwo IUVI, cop. 2019. - 1pudełko ; 15x10x3 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 7+)
Instrukcja w języku polskim: 1 karta ; 7x12 cm .
Do gry dołączona jest książeczka ze 120 wariantami gry o różnym stopniu trudności wraz z rozwiązaniami.
Sprawdzona formuła zabawy w nowej odsłonie! "IQ Arrows" to kolejna z serii gier IQ, przenośnych gier logicznych, dla Ciebie i Twojego dziecka. Wybierzcie jedno ze 120 zadań o narastającym poziomie trudności i spróbujcie umieścić wszystkie elementy układanki na planszy! To takie proste! Dzięki sprawdzonej formule, dziecko otrzyma możliwość jednoczesnej zabawy oraz treningu koncentracji i intelektu. Kompaktowa forma ułatwi grę w każdej sytuacji, nawet w podróży. Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Proste zasady - wiele godzin zabawy Trening logicznego myślenia Doskonała do podróży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 251/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kroniki podziemia / Suzanne Collins ; 4)
Stanowi ks. 4 cyklu "Kroniki Podziemia". Ks. 1 pt.: Gregor i niedokończona przepowiednia, ks. 2 pt.: Gregor i przepowiednia zagłady, cz. 3 pt.: Gregor i klątwa Stałocieplnych, cz. 5 pt.: Gregor i Kod Pazura.
Od wieków myszy - chrupacze - były zmuszone stale uciekać, przeganiane z zajmowanych przez nie terenów przez szczury. Teraz jednak chrupacze znikają, a młoda królowa Luksa, która zawdzięcza im życie, zrobi wszystko, by dowiedzieć się dlaczego. Zaledwie kilka miesięcy wcześniej Gregor i Botka wrócili z Podziemia, gdzie musieli pozostawić chorą mamę. Teraz przyłączają się do wyprawy, której celem ma być jedynie zdobycie informacji - Gregor jest szczęśliwy, że tym razem nie ciąży na nim żadna przepowiednia. Kiedy jednak wychodzi na jaw, jaki los czeka myszy i być może ludzi, wyprawa okazuje się dużo bardziej dramatyczna, niż podejrzewali - a chłopak zaczyna rozumieć, jakiemu proroctwu musi jeszcze stawić czoło. [IUVI, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Chowańce / Adam Jay Epstein, Andrew Jacobson ; 4)
W Bezkresji wreszcie zapanował pokój. Trojgu przyjaciołom – Aldwynowi, Skylar i Gilbertowi – udało się pokonać nikczemną Paksaharę. Teraz Rada organizuje przyjęcie urodzinowe dla królowej Loranelli. Monarchini pada jednak ofiarą okrutnej klątwy, a chowańce stają się głównymi podejrzanymi. Aldwyn, Skylar i Gilbert, o włos unikając wtrącenia do pałacowych lochów, wyruszają w podróż, by dowieść swej niewinności i zdobyć antidotum dla królowej. Misja skrzyżuje ich ścieżki z dawnymi przyjaciółmi i odwiecznymi wrogami oraz zawiedzie przez dalekie pola Bezkresji aż do pełnej magii Krainy Snów. Nic nie jest w stanie przygotować bohaterów na czekające ich tajemnice i czyhające niebezpieczeństwa. Wartka akcja, humor i wielka przyjaźń, które zjednały chowańcom miłość czytelników, a także zagadka, której rozwiązanie wymagać będzie całego sprytu przyjaciół, sprawiają, iż "Pałac Snów" to najbardziej porywająca przygoda, jaką dotąd przeżyły chowańce. [www.empik.com, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-III/SF (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Chowańce / Adam Jay Epstein, Andrew Jacobson ; 2)
"Aldwyn poczuł, jak jego żołądek robi salto po raz drugi tego dnia. Ale teraz coś innego niż adrenalina i grawitacja skręcało mu wnętrzności. To była świadomość, że w Bezkresji wydarzyło się coś strasznego: wszystkie zaklęcia rzucane przez czarodziejów przestały działać. Ludzka magia… zniknęła". Kiedy ludzka magia nagle przestaje działać, świat mogą uratować tylko chowańce – posługujący się telekinezą kot Aldwyn, mądralińska sójka Skylar i prostoduszna żaba Gilbert – o ile odnajdą Koronę Śnieżnej Pantery, starożytny klejnot zdolny odwrócić klątwę. By wypełnić misję, Aldwyn musi podążać śladami łap swojego zaginionego ojca, który wyruszył na poszukiwanie Korony kilka lat wcześniej. Magiczny szlak, niewidzialny dla nikogo innego, prowadzi na Drugą Stronę, gdzie dzielne chowańce stawiają czoła nowym wrogom i nowym niebezpieczeństwom, a Aldwyn dowiaduje się więcej o swojej tajemniczej przeszłości. Pełne porywających przygód i serdecznych przyjaźni Tajemnice korony sprawią, że czytelnicy jeszcze bardziej pokochają "Chowańce”! [www.empik.com, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-III/SF (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Alcatraz kontra Bibliotekarze / Brandon Sanderson ; 5)
Złowrogim Bibliotekarzom przez całe lata udawało się trzymać tę książkę w ukryciu... Jeśli masz ją w ręce, należysz do nielicznych szczęściarzy! Alcatraz Smedry zdołał pokonać armię złych Bibliotekarzy i uratować królestwo Mokii. Szkoda, że przy okazji udało mu się zepsuć talenty Smedrych. Co gorsza, jego ojciec próbuje wprowadzić w życie sekretny plan, który może doprowadzić do zagłady świata, a Bastylia leży pogrążona w śpiączce. Aby się ocknęła, Alcatraz musi dokonać infiltracji Wielkoteki – zwanej przez Ciszlandczyków Biblioteką Kongresu – źródła groźnej bibliotekarskiej mocy. Czy pozbawiony możliwości korzystania ze swego talentu Alcatraz znajdzie sposób, by ocalić Bastylię i na dobre pokonać Bibliotekarzy? [Wydawnictwo IUVI, 2018].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Alcatraz kontra Bibliotekarze / Brandon Sanderson ; 4)
Czy Alcatraz zdoła uratować oblężone miasto? Jeśli Mokia upadnie, jej los mogą podzielić pozostałe Wolne Królestwa, a wtedy cały świat znalazłby się we władaniu złowrogich Bibliotekarzy. Choć jego jedyna broń to kilka par soczewek, zapas wybuchowych pluszowych misiów i niewiarygodny talent do psucia, Alcatraz i tak podejmie wyzwanie. Wystarczy, że pokona armię monstrualnych bibliotekarskich robotów, oddziały Bibliotekarzy, którzy mają normalny wzrost, lecz są nadzwyczaj groźni, oraz najniebezpieczniejszego przeciwnika – własną matkę! Tym razem nawet jego nadzwyczajny talent do psucia może nie wystarczyć. Czy Alcatrazowi uda się jeszcze raz uratować sytuację? [www.empik.com, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Na grzbiecie oznaczono: tom 2.
Stanowi tom 2 cyklu, tom 1 pt.: Ogień i woda.
Tella ma za sobą przerażającą przeprawę przez dżunglę i pustynię. Nie może się już wycofać. W kolejnych etapach wyścigu zmierzy się z ukrytymi niebezpieczeństwami oceanu, mrożącym oddech górskim zimnem oraz… nowymi, pokrętnymi zasadami wyścigu. Co jednak, jeśli niebezpieczeństwo leży jeszcze głębiej? Jak można ufać komukolwiek, skoro wszyscy mają jakieś sekrety? Co zrobić, gdy osoba, na której najbardziej polegasz, nagle przestaje cię wspierać? Jak wybrać między jednym życiem a drugim? Wyścig dobiega końca. Wystartowało stu dwudziestu dwóch uczestników. Kiedy Tella i ci, którzy przeżyli, stają do ostatniego etapu, jest ich zaledwie czterdziestu jeden... i tylko jedna osoba może zwyciężyć. Oszałamiający thriller Victorii Scott sprawi, że twój puls przyspieszy! [www.empik.com, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - III/Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pierwszy tomie serii fantasy dla młodzieży "Ogień i woda" poznajemy 16-letnią Telli Holloway, której życie właśnie legło w gruzach. Dla dobra umierającego brata dziewczyna musi opuścić ukochany Boston i zamieszkać z rodziną w "Zapadłej Dziurze w Montanie". Jej brat Cody jest bliski śmierci, a ona kompletnie bezradna... Wszystko zmienia się, gdy Telli odbiera tajemnicze instrukcje, jak wystartować w Piekielnym Wyścigu prowadzącym przez dżunglę, pustynię, ocean i góry. Nagroda jest bezcenna - lekarstwo na tajemniczą chorobę brata. Kłopot w tym, że wszyscy uczestnicy pragną leku dla kogoś, kogo kochają. Walka będzie zaciekła. Dziewczyna może liczyć tylko na swoją pandorę - zwierzątko, które powinno mieć niezwykłe zdolności, ale Tella nie ma pojęcia jakie, a nawet... czy w ogóle je ma. Wyprawa jest mordercza, a czas biegnie nieubłaganie. Nie wolno ufać nikomu, nawet Guyowi... Czy uczucie pomoże wygrać Telli czy odbierze jej szansę na zwycięstwo? [www.empik.com, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - III/Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki pannie Drake jej ukochana pupilka Winnie idzie do Akademii Spriggs, niezwykłej szkoły dla stworzeń ludzkich i… magicznych. Winnie jest szczególnie podekscytowana perspektywą lekcji czarów oraz zajęciami z przyrody prowadzonymi przez Sir Izaaka Newtona. Nawiązuje nowe przyjaźnie, ale też przysparza sobie wrogów… Kiedy wychodzi na jaw spisek mający na celu porwanie Winnie z jej domu w San Francisco, panna Drake jest gotowa użyć całego swego sprytu i magii, by go udaremnić. Zadziorna Winnie pewnie sama potrafiłaby się obronić, ale działającemu ramię w ramię dzielnemu duetowi, który poznaliście w książce "Poradnik dla smoków. Żywienie i wychowanie ludzi", naprawdę lepiej nie wchodzić w drogę! [www.empik.com, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej