Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(50)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(25)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(17)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(4)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(4)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(31)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Harwas-Napierała Barbara (1947- )
(6)
Trempała Janusz (1953- )
(6)
Przetacznik-Gierowska Maria (1920-1995)
(5)
Babska Zofia
(4)
Żebrowska Maria (1900-1978)
(4)
Birch Ann
(3)
Brzezińska Anna (1949- )
(3)
Malim Tony
(3)
Matczak Anna (1938- )
(3)
Olejnik Marian (tłumacz)
(3)
Tyszkowa Maria (1932-1993)
(3)
Łuczyński Jan (1957-2010)
(3)
Andruszko Robert (tłumacz)
(2)
Filipczuk Halina (1924-2003)
(2)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(2)
Anzieu Didier
(1)
Appelt Karolina (1976- )
(1)
Bee Helen (1939- )
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna (tłumaczka)
(1)
Bieroń Tomasz (1963- )
(1)
Blakemore Sarah-Jayne (1974- )
(1)
Bohomolec Elżbieta
(1)
Boyd Denise Roberts (psycholog)
(1)
Bryant Peter E. (1937- )
(1)
Chęć Magdalena (psychologia)
(1)
Colman Andrew M
(1)
Czerwińska Kornelia
(1)
Eliot Lise (neurobiolog)
(1)
Furman Erna (1926-2002)
(1)
Gałkowski Tadeusz (1936-2020)
(1)
Gilewicz Joanna (tłumaczka)
(1)
Grzesiak Alicja
(1)
Halpern Howard
(1)
Helms Donald B
(1)
Horner Althea J
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hornowski Bolesław (1914-1983)
(1)
Hurlock Elizabeth Bergner (1898-1988)
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Kipp Katherine
(1)
Kucharczyk Izabella (pedagog)
(1)
Lipowska Małgorzata
(1)
Lis Stanisława (1931-2001)
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita (tłumaczka)
(1)
Mikler-Chwastek Anna
(1)
Modzelewska Ewa (tłumaczka)
(1)
Nowakowska Olga (tłumaczka)
(1)
Nęcka Edward (1953- )
(1)
Oleś Piotr (1955- )
(1)
Osterrieth Paul Alexandre
(1)
Peck Morgan Scott (1936-2005)
(1)
Porębska Maria (1923- )
(1)
Rosemann Barbara
(1)
Schaffer Rudolph H
(1)
Shaffer David Reed (1946- )
(1)
Siegel Daniel J. (1957- )
(1)
Szemińska Alina (1907-1986)
(1)
Sørensen Patricia
(1)
Turner Jeffrey S
(1)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(1)
Wojtaś Martyna (tłumaczka)
(1)
Wołoszynowa Lidia (1911-2000)
(1)
Ziółkowska Beata (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(7)
1960 - 1969
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Odbiorca
Studenci
(4)
Pedagodzy
(3)
Psycholodzy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Psychoterapeuci
(1)
Temat
Psychologia rozwojowa
(48)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(8)
Psychologia biegu życia
(7)
Psychologia wychowawcza
(4)
Mózg
(3)
Młodzież
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Neurobiologia
(2)
Osobowość
(2)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(2)
Badania naukowe
(1)
Charytologia
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dorosłość
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Dzieci
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Intymność
(1)
Miłość
(1)
Myślenie
(1)
Nastolatki
(1)
Neurobiolodzy
(1)
Neurologia dziecięca
(1)
Neuropsychologia
(1)
Niedowidzący
(1)
Niewidomi
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Przywiązanie (psychologia)
(1)
Psychofizjologia
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia osobowości
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychopatologia rozwojowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Religijność
(1)
Rozwój fizyczny dziecka
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samoleczenie
(1)
Samorealizacja
(1)
Twórczość
(1)
Tyflopsychologia
(1)
Uczucia
(1)
Umysł
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zadania rozwojowe
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(16)
Podręcznik
(10)
Wydawnictwa popularne
(3)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(9)
Edukacja i pedagogika
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Aut. t. 1: Maria Przetacznik-Gierowska, Maria Tyszkowa.
Podręcznik charakteryzuje rozwój człowieka w pełnum cyklu życia od momentu poczęcia aż do smierci ; kontynuacja i rozwinięcie wprowadzającego w zagadnienia ogólne t. 1 ; umożliwia poznanie osiągnięć i procesów rozwojowych w określonym odcinku życia ; przedstawia dorobek teoretyczny i empiryczny polskiej psychologii rozwojowej na tle literatury światowej. [www.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy opisują całokształt zjawisk rozwojowych człowieka od stadium prenatalnego aż do starości. Odejście od tradycyjnego opisywania rozwoju tylko w okresie dzieciństwa i wieku młodzieńczego jest konsekwencją niekwestionowanego już dziś poglądu, iż rozwój człowieka dokonuje się przez całe życie. [www.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4756/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Kiedy fizyczne otoczenie sprzyja rozwojowi dziecka? Na ile powinno być ono zróżnicowane? Jakie działania rodziców są ważne dla rozwoju dziecka w okresie wczesnego dzieciństwa? Na te i inne pytania dotyczące czynników rozwoju dziecka znajdzie Czytelnik odpowiedź w prezentowanej monografii. Przedstawiono w niej wyniki badań, poświęconych rozpoznaniu fizycznych i społecznych stymulatorów i stabilizatorów rozwoju małych dzieci, a także badań dotyczących szczególnej roli dorosłego jako mediatora między dzieckiem a jego otoczeniem, zarówno fizycznym, jak i społecznym. Książkę zamykają rekomendacje dla psychologów, pedagogów, lekarzy, nauczycieli i rodziców, wskazówki i rekomendacje dla praktyki oraz dla przyszłych badań. Wydawca przestrzega jednak: książka nie jest popularnym poradnikiem dla rodziców; wymaga od nich pewnej dojrzałości i refleksji. "[...] moja krótka ocena tego przedsięwzięcia: nowatorskie, znakomicie udokumentowane, oddające istotę podejścia badawczego, o które chodzi we współczesnej psychologii rozwojowej: holistyczne (a nie tylko parcjalne), dynamiczne (a nie tylko statyczne), uwzględniające także tzw. diagnozę pozytywną (a nie tylko diagnozę negatywną), w ścisłym związku czynności diagnostycznych z procesem pomagania'. Z recenzji prof. dr hab. Barbary Bokus. Autorki książki pracują w Instytucie Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 159.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
[...] Książka jest wartościowym opracowaniem naukowym będącym cennym uzupełnieniem literatury przedmiotu. Stanowi ważne źródło informacji o rodzinnych uwarunkowaniach zmian rozwojowych związanych z okresem dorosłości, przydatnych nie tylko dla profesjonalistów, ale także dla wszystkich czytelników zainteresowanych tą tematyką. Zagadnienie to zostało przedstawione w sposób komunikatywny, interesujący i bardzo rzetelny pod względem naukowym. Ważnym obszarem tematycznym, na który autorka zwraca uwagę, jest także problematyka zagrożeń zakłócających rozwój jednostki.ö Prof. zw. dr hab. T. Rostowska (fragment recenzji) [www.practest.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia człowieka dorosłego : ciągłość, zmiana, integracja / Piotr K. Oleś. - Wydanie 1, 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 356 stron : ilustracje ; 25 cm.
Podręcznik przedstawia całościowe ujęcie tematyki dotyczącej zmian w funkcjonowaniu człowieka w okresie dojrzałości ; zawiera treści objęte minimum programowym studiów magisterskich z psychologii w zakresie rozwojowej psychologii biegu życia z elementami psychologii osobowości ; prezentuje oryginalne koncepcje między innymi wykorzystania osobistego potencjału, kryzysu połowy życia, syndromu Paula Cauguina i bilansu życia. [www.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5833, MgC-4781, C-159.92 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst na skrzydełkach.
Wydanie 1. ukazało się pod tytułem: "Wynaleźć siebie".
Nagroda Towarzystwa Królewskiego w Londynie dla najlepszej książki naukowej! Dlaczego z prostego w obsłudze dziecka wyrasta wymagający nastolatek? Dlaczego tak ciężko zwlec go rano z łóżka? Dlaczego tak często podejmuje ryzykowne zachowania? Nastolatki nie myślą racjonalnie, nie potrafią ocenić ryzyka, wszystko jest dla nich czarno-białe. Rodzice zaciskają zęby i powtarzają: „Wyrośnie z tego”. Co sprawia, że okres dorastania jest tak wrażliwy? Inaczej mówiąc – co kryje mózg nastolatka?[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92/regał 8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego nie pamiętamy, co robiliśmy w wieku trzech lat? Dlaczego niektóre dzieci są nadmiernie nieśmiałe? Jaka jest biochemia poniżenia i dlaczego może być ono ätoksyczne dla rozwijającego się mózguö? Nowe i wiarygodne odpowiedzi na te pytania znajdziemy w dokonanej przez Siegela syntezie neurobiologii, psychologii eksperymentalnej i nauki o poznawaniu. [...] Temat jego książki ľ w jaki sposób stajemy się tym, kim jesteśmy ľ może wzbudzić fascynację u wielu czytelników. Publishers Weekly Książka ta wykracza poza podziały na naturę i wychowanie, które ograniczały w dużej części nasze tradycyjne myślenie o rozwoju, i analizuje rolę relacji interpersonalnych w kształtowaniu kluczowych powiązań w mózgu. Daniel J. Siegel przedstawia nowe, przełomowe ujęcie powstawania ludzkiego umysłu ľ procesu, w wyniku którego każdy z nas staje się czującą, myślącą i obdarzoną pamięcią osobą. Jego praca, ukazująca, pod jakim względem i dlaczego neurobiologia odgrywa ważną rolę, stanowi obowiązkową lekturę dla klinicystów, pedagogów, badaczy i studentów zainteresowanych ludzkim doświadczeniem i rozwojem w ciągu całego życia." [www.empik.com, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4715, C-159.92 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka tej książki prezentuje swoją metodę zdobywania wiedzy o rozwoju dziecka przez powiązanie tego, co podpowiada nam intuicja i doświadczenie, z nowymi informacjami. Proces edukacji, w który nas wprowadza, polega jednak w głównej mierze na odkrywaniu tego, co już wiemy, tylko nie wiedzieliśmy, że wiemy. W cz. 1 zanalizowano relacje dziecka w wieku niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym z rodzicami, w cz. 2 - rozwój panowania dziecka nad sobą i otoczeniem, radzenie sobie z codziennymi zadaniami, a w cz. 3 - rozwój emocjonalny oraz wzbogacanie przez dziecko sobie życia przyjemnościami z działania. [www.antykwariatwaw.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4545 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe tłumaczenie książki "The Road Less Travelled", która ukazała się poprzednio w Polsce pod tyt. "Bezlitosna łaska" (tł. Cezary E. Urbański), "Droga mniej uczęszczana" (tł. Adam Grobler), "Droga rzadziej wędrowana" (tł. Cezary E. Urbański).
"Droga rzadziej przemierzana" od czasu pierwszego wydania przed trzydziestu pięciu laty wciąż zajmuje czołowe miejsca na prestiżowych listach bestsellerów; jest najbardziej poczytną książką o rozwoju duchowym człowieka - sprzedano ponad dwadzieścia milionów egzemplarzy w ponad trzydziestu językach. Książka zmarłego w 2005 roku amerykańskiego psychiatry, myśliciela i neurologa jest napisana lekko, bez uciekania się do naukowej nowomowy, łatwych recept czy ogólnikowych sformułowań. Stawiając znak równości między rozwojem duchowym a psychicznym, dr Peck stwierdza, że psychologia i religia uzupełniają się w procesie dążenia ku pełni człowieczeństwa. Autor przedstawia metody radzenia sobie z trudnościami codziennego dnia, dzięki którym można je skutecznie pokonywać, a zarazem osiągać coraz wyższe poziomy świadomości. Książka ukazała się wcześniej po polsku pod innymi tytułami: - Droga rzadziej wędrowana. Nowa psychologia miłości, wartości tradycyjnych i rozwoju duchowego; - Drogą mniej uczęszczaną. Nowa psychologia miłości, tradycyjnych wartości i rozwoju duchowego; - Bezlitosna łaska: Psychologia miłości, wartości tradycyjnych oraz rozwoju duchowego. [Zysk, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niepełnosprawność wzroku w istotny sposób wpływa na realizację zadań życiowych na każdym etapie rozwoju człowieka - od wczesnego dzieciństwa do późnej dorosłości. Liczne obszary funkcjonowania osób niewidomych i słabowidzących wciąż nie zostały należycie rozpoznane i opisane. Tymczasem wyjaśnienie specyfiki funkcjonowania dzieci, młodzieży i dorosłych osób z niepełnosprawnością umożliwia trafne rozpoznawanie ich potrzeb edukacyjno-rozwojowych, pozwala prawidłowo zorganizować proces edukacji oraz właściwie realizować oddziaływania wspierające. Tyflopsychologia to publikacja, w której dokonano analizy związków między niepełnosprawnością wzroku a poziomem, sposobem i czasem realizacji zadań rozwojowych w biegu życia, a także omówiono sytuację psychologiczną osoby tracącej wzrok w sposób stopniowy i nagły. Podstawą opracowania są wyniki najnowszych badań naukowych dotyczących poszczególnych aspektów funkcjonowania osób niewidomych i słabowidzących. [www.bonito.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka jest przeznaczona dla rodziców, nauczycieli i opiekunów małych dzieci. Mogą oni zapoznać się z normami rozwojowymi dotyczącymi dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym, a także poznać metody i formy wspierania rozwoju. Autorzy przybliżają kwestie związane ze wspomaganiem rozwoju umysłowego, zdobywaniem umiejętności społeczno-emocjonalnych, kompetencji w zakresie motoryki małej i dużej, porozumiewania się, samodzielnego rozwiązywania problemów, nabywania umiejętności samoobsługowych. Poruszono tematy zawiązane z wychowaniem małych dzieci w rodzinie, żłobku i przedszkolu a także w rodzinach zastępczych, domach dziecka i rodzinnych domach. Czytelnik znajdzie też odpowiedzi na pytania dotyczące mediów w wychowaniu dzieci, pozna nie tylko korzyści, ale też zagrożenia. Część książki dotyczy organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej, współpracy z rodziną małego dziecka oraz współpracy rodziców i nauczycieli ze specjalistami. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest owocem własnych odkryć autorki, która połączyła w niej pasję naukowca neurobiologa z ciekawością i troskliwością matki, zainteresowanej rozwojem dziecka niemal od chwili poczęcia. Jest to swego rodzaju naukowa odyseja, podczas której Lise Eliot starała się odtworzyć i nakreślić sposób, w jaki formuje się mózg dziecka oraz konsekwencje tego dla każdej z pojawiających się zdolności umysłowych. Zamieszczone tu informacje są szczegółowe, ale zrozumiałe dla czytelnika bez przygotowania naukowego. [Harbor Point, 2003]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-616/618 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka obejmuje tematykę szeroko rozumianej psychopatologii rozwojowej w okresie dorastania. W nowatorski sposób prezentuje obszerny wachlarz uwarunkowań i związków czynników psychospołecznych z zachowaniami ryzykownymi i problemowymi młodzieży, uwzględniając w tych relacjach pośredniczące działanie aktywności wolnoczasowej młodych ludzi, szczególne ich uczestnictwa w zajęciach dodatkowych i dowolnych. W teoretycznej części monografii autorka omawia specyfikę i najważniejsze konteksty rozwoju nastolatków, mechanizmy podejmowania przez nich zachowań ryzykownych oraz emocjonalne problemy, z jakimi się borykają. Część empiryczna książki prezentuje badania własne autorki.[Difin, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej