Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(905)
Forma i typ
Książki
(684)
Gry i zabawki
(168)
Proza
(113)
Druki ulotne
(92)
Publikacje dydaktyczne
(85)
Komiksy i książki obrazkowe
(62)
Poradniki i przewodniki
(40)
Publikacje popularnonaukowe
(40)
Poezja
(26)
Publikacje fachowe
(20)
Audiobooki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dramat (rodzaj)
(1)
Grafiki
(1)
Muzyka
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(799)
tylko na miejscu
(143)
wypożyczone
(143)
nieokreślona
(98)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(72)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(261)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(143)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(115)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(129)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(198)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(113)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(75)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(62)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(14)
Autor
Górski Wojciech (1971- )
(40)
Górska Karolina (pisarka)
(36)
Knizia Reiner (1957- )
(14)
Peyo (1928-1992)
(12)
Arredondo Francisco
(10)
Tyszka Wojciech (tłumacz)
(10)
Drewnowski Jacek (1974- )
(8)
Nowak Zdzisław (1930-1995)
(8)
Gawryluk Barbara (1957- )
(7)
Karlik Beata
(7)
Wójcik Elżbieta (1973- )
(7)
Zarawska Patrycja (1970- )
(7)
Barański Adam (ilustrator)
(6)
Bobrowski Hubert (historyk)
(6)
Ellison Sheila (psycholog dziecięcy)
(6)
Mechło Paulina (psycholożka)
(6)
Okrasko Katarzyna (tłumaczka)
(6)
Bagińska-Shinzato Olga
(5)
Czarnecka Jolanta (ilustratorka)
(5)
Detner Małgorzata (ilustratorka)
(5)
Flisak Jerzy (1930-2008)
(5)
Jaszecka Karolina (tłumaczka)
(5)
Klimkiewicz Danuta (pisarka)
(5)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(5)
Muchowicz-Hernik Danuta
(5)
Ostrowska Agata (1990- )
(5)
Pijanowski Lech (1928-1974)
(5)
Rovira Pere (1947- )
(5)
Shephard David (ilustrator)
(5)
Skalska Katarzyna (tłumaczka)
(5)
Sosnowski Stefan (1922-1994)
(5)
Tullet Hervé (1958- )
(5)
Waliś Robert (1979- )
(5)
Winczewski Piotr (wychowanie fizyczne)
(5)
Astley Neville
(4)
Bagdach Hanna Inga (ilustratorka)
(4)
Baker Mark (1959- )
(4)
Demaria Marjorie
(4)
Demaria Marjorie. Mikołajek
(4)
Denton Terry (1950- )
(4)
Dobrowolski Patryk (tłumacz)
(4)
Drabik Wiesław (1956- )
(4)
Escandell Victor (1971- )
(4)
Gallo Ana
(4)
Goscinny René (1926-1977)
(4)
Gray Judith Anne (1939- )
(4)
Griffiths Andy (1961- )
(4)
Jakubowski Bronisław (tłumacz)
(4)
Jałowiec-Sawicka Magdalena (tłumaczka)
(4)
Klimowa Maria
(4)
Kopczewski Jan Stanisław (1929- )
(4)
Kownacka Danuta
(4)
Kołodziej Katarzyna (1975- )
(4)
Kwiecień Maria
(4)
Marczewska Magdalena
(4)
Moryc Katarzyna
(4)
Południak Marcin (1971- )
(4)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(4)
Sempé Jean-Jacques (1932-2022)
(4)
Silberg Jackie (1934- )
(4)
Tchórzewska Karolina (tłumaczka)
(4)
Trujillo Eduardo
(4)
Valiente Francisca
(4)
Werner Stanisław (1914-2013)
(4)
Wernerowa Jadwiga (1898-1980)
(4)
Widmark Martin (1961- )
(4)
Widmark Martin (1961- ). Biuro detektywistyczne Lassego i Mai
(4)
Zmaczyńska Natalia
(4)
Żukowski Jarosław (ilustrator)
(4)
Arenius Päivi (1985- )
(3)
Baturo Iwona (pisarka)
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(3)
Brykczyński Marcin (1946- )
(3)
Clark Brenda (1955- )
(3)
Cohen Lawrence J
(3)
Czarkowska Iwona (1970- )
(3)
Częścik Józef (1955- )
(3)
Frejlak Sylwester
(3)
Granowicz Katarzyna
(3)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(3)
Haka Filip (1974- )
(3)
Handford Martin (1956- )
(3)
Jastrzębska Agnieszka
(3)
Jeleńska Emilia
(3)
Jeleński Szczepan (1881-1949)
(3)
Kajdana Sylwia
(3)
Kamigaki Hiro (1966- )
(3)
Korobkiewicz Magdalena (tłumaczka)
(3)
Kowal Stanisław (1885-1971)
(3)
Kozdroń Agnieszka
(3)
Kołaczkowska Urszula (1911-2009)
(3)
Ladatko Ekaterina
(3)
Majewska Monika (wychowanie przedszkolne)
(3)
Markowski Andrzej (1948- )
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Marx Jonny
(3)
Myjak Joanna
(3)
Nowak Agata (ilustratorka)
(3)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(3)
Oklejak Marianna (1981- )
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(222)
2010 - 2019
(453)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(34)
1980 - 1989
(46)
1970 - 1979
(56)
1960 - 1969
(31)
1900 - 1909
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(537)
1901-2000
(19)
1989-2000
(9)
1945-1989
(6)
1901-1914
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(902)
nieznany (p)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(898)
nieznany (po)
(2)
angielski
(1)
nieznany (p)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(466)
6-8 lat
(308)
0-5 lat
(227)
9-13 lat
(167)
Młodzież
(64)
Dorośli
(36)
14-17 lat
(34)
Rodzice
(24)
Nauczyciele
(12)
Szkoły podstawowe
(11)
Nauczyciele przedszkoli
(8)
Przedszkola
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Pedagodzy
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Dziecko autystyczne
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
3-8 lat
(2)
Fizjoterapeuci
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Psycholodzy
(2)
18+
(1)
3-5 lat
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Bibliotekarze
(1)
Chłopcy
(1)
Klasa 1
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4
(1)
Klasa 5
(1)
Klasa 6
(1)
Nauczyciele nauczania przedszkolnego
(1)
Nauczyciele przedszkolni
(1)
Powyżej 3 lat
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przedszkole
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(103)
Literatura francuska
(14)
Literatura angielska
(12)
Literatura hiszpańska
(7)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura fińska
(4)
Literatura szwedzka
(4)
Literatura australijska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Literatura włoska
(2)
Literatura japońska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura norweska
(1)
Powieść australijska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura australijska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura kanadyjska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura niemiecka
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Samochody
(34)
Zwierzęta
(31)
Matematyka
(28)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(25)
Trening umysłu
(21)
Dzieci
(19)
Gry i zabawy umysłowe
(15)
Boże Narodzenie
(13)
Przyjaźń
(13)
Przyroda
(13)
Psy
(13)
Zabawa
(13)
Gry i zabawy
(12)
Smerfy (postacie fikcyjne)
(11)
Zima
(10)
Język polski
(9)
Las
(9)
Wychowanie w rodzinie
(9)
Gry i zabawy ruchowe
(8)
Morza
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Dinozaury
(7)
Koty
(7)
Podróże
(7)
Wakacje
(7)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(7)
Życie codzienne
(7)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(6)
Hulajnoga
(6)
Programowanie (informatyka)
(6)
Rękodzieło
(6)
Śledztwo i dochodzenie
(6)
Dziecko autystyczne
(5)
Fizyka
(5)
Franklin (postać fikcyjna)
(5)
Historia
(5)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(5)
Kreatywność
(5)
Miasta
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Niemowlę
(5)
Plaże
(5)
Psychologia dziecka
(5)
Sport
(5)
Terapia zabawą
(5)
Turystyka
(5)
Zabawki
(5)
Święty Mikołaj (postać fikcyjna)
(5)
Chemia
(4)
Chłopcy
(4)
Eksperymenty
(4)
Jesień
(4)
Język angielski
(4)
Klocki LEGO
(4)
Kolonie letnie
(4)
Logika
(4)
Mikołajek (postać fikcyjna)
(4)
Nauka
(4)
Nauka liczenia
(4)
Pamięć
(4)
Pory roku
(4)
Poszukiwania zaginionych
(4)
Przedszkolaki
(4)
Sztuka przetrwania
(4)
Wielkanoc
(4)
Wojsko
(4)
Żółwie
(4)
Arytmetyka
(3)
Detektywi amatorzy
(3)
Dżungle i lasy deszczowe
(3)
Etnografia
(3)
Folklor
(3)
Gimnastyka korekcyjna
(3)
Harcerstwo
(3)
Historia sztuki
(3)
Integracja sensoryczna
(3)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(3)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(3)
Kody
(3)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(3)
Liczby
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Magia
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Mnemotechnika
(3)
Muminki (postacie fikcyjne)
(3)
Myślenie
(3)
Obyczaje
(3)
Odpoczynek
(3)
Pedagogika zabawy
(3)
Pojazdy
(3)
Pomaganie
(3)
Praca
(3)
Promocja czytelnictwa
(3)
Prywatni detektywi
(3)
Psychologia
(3)
Rozwój psychofizyczny niemowlęcia
(3)
Rycerze
(3)
Savoir-vivre
(3)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(3)
Temat: dzieło
Peppa Pig (serial telewizyjny)
(2)
44 Koty (serial filmowy)
(1)
Ballady i romanse
(1)
Biblia
(1)
Casa de papel (serial filmowy)
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Thomas and Friends (serial telewizyjny)
(1)
Topo Tip (serial telewizyjny)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(14)
2001-
(13)
1801-1900
(7)
1945-1989
(5)
1401-1500
(3)
1501-1600
(3)
1918-1939
(3)
1001-1100
(2)
1101-1200
(2)
1201-1300
(2)
1301-1400
(2)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
301-400
(2)
401-500
(2)
501-600
(2)
601-700
(2)
701-800
(2)
801-900
(2)
901-1000
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
101-200
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Bretania (Francja)
(4)
Ameryka Północna
(3)
Europa
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(2)
Azja
(2)
Saska Kępa (Warszawa ; część miasta)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Świat
(2)
Afryka
(1)
Amazonka (dorzecze)
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Australia
(1)
Beskidy (góry)
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Manhattan (Nowy Jork ; część miasta)
(1)
Nowe ZOO
(1)
Oceania (region)
(1)
Ogród Zoologiczny
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okolice)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
San Diego (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Tatry (góry)
(1)
Tenotichtitlán (Meksyk ; miasto dawne)
(1)
Warszawa
(1)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(623)
Publikacje dla dzieci
(186)
Gry i zabawy
(104)
Gry i zabawy dziecięce
(101)
Wydawnictwa popularne
(88)
Broszura
(85)
Opowiadania i nowele
(85)
Poradnik
(65)
Gry planszowe
(56)
Książki dla małych dzieci
(48)
Gry edukacyjne
(43)
Publikacja bogato ilustrowana
(43)
Książka obrazkowa
(40)
Gry i zabawy ruchowe
(39)
Ćwiczenia i zadania
(32)
Wiersze
(26)
Gry w karty
(25)
Książka-zabawka
(23)
Książka do wypełniania
(19)
Książka do kolorowania
(16)
Książka obrazkowa (picturebook)
(16)
Gry i zabawy edukacyjne
(14)
Opracowanie
(13)
Komiks
(11)
Literatura dla dzieci
(11)
Scenariusz zajęć
(11)
Zagadki
(10)
Materiały pomocnicze
(8)
Gry strategiczne
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Gry i zabawy terenowe
(6)
Literatura młodzieżowa polska
(6)
Podręcznik
(6)
Powieść przygodowa
(6)
Gry karciane
(5)
Kryminał
(5)
Opowiadanie dziecięce polskie
(5)
Powieść
(5)
Układanki
(5)
Adaptacja literacka
(4)
Książka dla przedszkolaków
(4)
Opowiadanie dziecięce
(4)
Gry językowe (pedagogika)
(3)
Gry logiczne
(3)
Książka do wypełnienia
(3)
Książka z naklejkami
(3)
Poradnik dla rodziców
(3)
Przysłowia
(3)
Publikacje dla dzieci i młodzieży
(3)
Audiobooki
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Fotografia
(2)
Gry i zabawy ludowe
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Krzyżówki (gry)
(2)
Książki
(2)
Literatura
(2)
Literatura dla młodzieży
(2)
Monografia
(2)
Muzyka
(2)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(2)
Opowiadanie dziecięce kanadyjskie
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Pieśń i piosenka
(2)
Powieść historyczna
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Quizy
(2)
Rymowanki
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2)
Thriller
(2)
Zagadki polskie
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Aforyzmy
(1)
Analiza i interpretacja
(1)
Anegdoty
(1)
Anegdoty niemieckie
(1)
Antologia
(1)
Architektura
(1)
Atlas zwierząt
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Biografia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dramat (gatunek literacki)
(1)
Epitafia (gatunek literacki)
(1)
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Film
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy zimowe
(1)
Gry na spostrzegawczość
(1)
Gry rodzinne
(1)
Gry sportowe
(1)
Klocki
(1)
Kolędy i pastorałki
(1)
Limeryki
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura dziecięca czeska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(204)
Edukacja i pedagogika
(136)
Biologia
(13)
Matematyka
(11)
Historia
(9)
Psychologia
(8)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Językoznawstwo
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Zabawy i gry
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Religia i duchowość
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Zoologia
(1)
905 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie [gra planszowa] : edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barillé / koncepcja gry: Janusz Feliks ; projekt postaci Jean Barbaud. - Warszawa : Hippocampus, copyright 2016. - 1 pudełko (plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja) ; 26x26x8 cm.
(Hello Maestro!)
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-4.
W grze wykorzystano postaci oraz grafiki z filmu Alberta Barille "Było sobie życie".
Informacje o autorze gry znajdują się na stronie Wydawnictwa Hippocampus.
W pudełku: plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja
Twoim celem jest jak najszybsze zdobycie 7 żetonów Hemo – w tym celu poruszasz się po planszy i wykonujesz zadania, na jakie natrafiłeś po drodze. Będą przeszkadzać ci w tym wirusy i bakterie bądź będziesz musiał wykazać się wiedzą na temat funkcjonowania ludzkiego organizmu. Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy otrzymuje 3 żetony globinka, 2 żetony leukocyt i 2 żetony lekarstwo, kartę z przelicznikiem wymiany i detektor poprawnych odpowiedzi. Wszystkie pozostałe żetony należy pozostawić obok planszy, w banku, tak aby każdy gracz miał do nich wygodny dostęp. Karty należy porozkładać w odpowiednich miejscach na planszy. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz – wybiera swój pionek, którego kolor przydzielony jest do konkretnego układu na planszy. Rzuca kostką i przesuwa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara o tyle pół, ile pokazuje liczba wyrzuconych oczek. Jeśli natrafi na pole z zadaniem – musi je wykonać. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 5/GP (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Cortex [Gra planszowa] : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin. - Gdańsk : Rebel , copyright 2017. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 14 x 14 cm.
(Wiek: 6+)
Czas gry: 15 min
Zawartość pudełka: instrukvcja, 90 kart, 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem mózgu,
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-53/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ilość graczy: 7-22.
Zawartość pudełka: 21 żetonów postaci (1 agent, 15 policjantów, 5 mafiosów) ; 30 kart gry ; instrukcja.
W Spytown grasuje mafia. Bandyci terroryzują miasto i jego mieszkańców. Są doskonale przygotowani, działają w pełnej tajemnicy. Policja przystępuje do kontrataku. Do Spytown wysyła swoich najlepszych funkcjonariuszy, a w szeregi mafii wprowadza tajnego agenta. Czy stróżom prawa uda się rozbić gang? Czy mafiosom uda się wyeliminować wszystkich policjantów? Zaczyna się niezwykle niebezpieczna rozgrywka. Mafia to wciągająca gra psychologiczna oparta na schemacie popularnej gry towarzyskiej. Mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczom intrygujące rozszerzenie reguł i wzbogacenie rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 186/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 202 karty (36 startowych Ciosów, 16 startowych Bezsilności, 97 kart talii głównej, 16 Wyłomów, 7 Superłotrów, 30 Słabości), 11 Superbohaterów (duże karty), 1 Batman, który się Śmieje, instrukcja.
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: około 45 min
DC Batman: Metal to gra typu “deck building”, polegająca na budowaniu jak najmocniejszej talii kart. Strategia graczy opiera się na właściwym używaniu umiejętności opisanych na kartach. Gracze muszą walczyć nie tylko pomiędzy sobą, ale również z grą, która atakuje ich Superłotrami z uniwersum DC, a pod koniec muszą zmierzyć się z potężnym Barbatosem. Gracz, który pod koniec gry zdobędzie najwięcej punktów zwycięstwa, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 164/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis według okładki. Okładka wliczona w paginację.
Ta książka przenosi graczy w fantastyczny świat bajek, do krain zamieszkanych przez czarownice, dżinny, odważne dzieci i gadające zwierzęta. Wolisz wcielić się w nie czy grać przeciwko nim? Decyzja należy do ciebie… Cokolwiek postanowisz, czeka cię świetna zabawa dzięki ośmiu grom planszowym, które znajdziesz w tej książce – najlepszym i najbardziej wciągającym ze wszystkich gier świata! Czy zanurzysz się w dżungle Mowgliego, czy w cudowna krainę Alicji? A może postanowisz zagrać. w kółko i krzyżyk z Jasiem i Małgosia lub w chińczyka z Piotrusiem Panem? [Arkady, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.5 - 79/Pok.Kier. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci)
Na okładce: Stosowana analiza zachowania.
Rodzicielstwo jest wspaniałe, ale bywa też przytłaczające. Jako rodzice odgrywacie wiele różnych ról w życiu swojego dziecka, których liczba znacznie wzrasta, jeśli ono ma autyzm. Wówczas otoczenie bombarduje was informacjami o tym, co powinniście, a czego nie powinniście robić, by wspierać rozwój córki lub syna. Lektura książki Katie Cook otworzy nowy rozdział w życiu waszej rodziny. Ćwiczenia opisane przez autorkę zaangażują was we wspólną zabawę z dzieckiem i zacieśnią więź z nim. Pracując z tą książką, wykorzystacie techniki stosowanej analizy zachowania, by nauczyć dziecko ważnych umiejętności funkcjonowania w społeczeństwie, komunikowania się, zaangażowania, samoregulacji, samoobsługi czy zabawy. Stosowana analiza zachowania jest to terapia, która – działając na wielu poziomach – pomaga dzieciom w spektrum autyzmu rozwijać ważne umiejętności społeczne i ograniczać zachowania mogące negatywnie wpływać na ich życie. Prowadzone od ponad czterdziestu lat badania naukowe potwierdzają skuteczność stosowanych w niej procedur wzmacniania pożądanych zachowań. Dziewięć rozdziałów drugiej części książki jest poświęconych rozwijaniu konkretnych umiejętności. W każdym znajdziecie dziesięć różnych ćwiczeń, które są ułożone według sugerowanych przedziałów wiekowych i dostosowane do poziomu rozwoju dziecka oraz pozwolą mu w pełni wykorzystać jego potencjał. Dzieci w spektrum autyzmu oraz ich opiekunowie mierzą się z wieloma wyzwaniami. Ta książka niesie wielką nadzieję na skuteczne stawienie im czoła. Dzięki niej opiekun może przygotować się do wspierania dziecka w osiąganiu kolejnych kamieni milowych rozwoju w środowisku domowym. Przystępnie opisane ćwiczenia, oparte na zasadach stosowanej analizy zachowania, pomagają budować wewnętrzną motywację dziecka, która jest kluczowa dla rozwijania umiejętności wymagających szczególnej stymulacji. A wszystko po to, by dziecko mogło korzystać z tego, co oferuje mu świat, i dbać o zaspokajanie swoich potrzeb. Emilia Wojewódzka psycholog, terapeuta behawioralny, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny Centrum Dziecięcej Terapii [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.3 - 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skatepark / [tekst Karolina Górska ; ilustracje Wojciech Górski]. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2023. - [32] strony : ilustracje ; 23 cm.
(Samochodzik Franek)
Dowiedz się, jak Franek bawił się w skateparku! W książeczce, oprócz historyjki do czytania, znajdziesz zagadki, quizy i łamigłówki. [SBM, 2023].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [gra] / Denis Blanchotta, Jacques Cottereau. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 puszka ; 9x9x5 cm.
(Wiek: 6+)
Zawartość puszki: 50 symboli na 55 kartach, po 8 symboli na karcie, instrukcja.
Ilość graczy: 2-8
Cza gry: do 15 min
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak Dobble. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko Dobble tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko Dobble ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 232/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 13+)
(Kaucja)
Zawartość pudełka: plansza Kutnej Hory, tor rund, plansza ratusza, 11 kafelków św. Barbary, 4 arkusze pomocy, 24 kafelki budynków gildii, 12 kafelków gildii, 18 żetonów pelikantów, 12 kafelków budynków publicznych (Z symbolem arystokraty), plansza poszukiwań, 4 kafelki skał, 12 żetonów arystokratów, 9 kart przygotowania gildii, 15 kart przygotowania kopalni, 4 kafelki technologii górniczej, 27 kafelków kopalni, 53 monety, znacznik pierwszego gracza, po 6 kart akcji na gracza, 21 kart populacji, 16 kart rudy, 10 kart wydarzeń, 4 planszetki graczy, 2 stojaki na karty, (w woreczku: znacznik rundy, znacznik podatków, 12 figurek domów, 9 figurek górników, 6 znaczników produkcji, 3 znaczniki działek, znacznik reputacji, znacznik punktacji (po 1 zestawie elemnentów w każdym kolorze gry), zapasowe elementy (niewypychać ich z wypraski), instrukcja.
Czas gry: 30-120 min
Ilość graczy: 2-4 osoby.
Kutná Hora: Miasto srebra to ekonomiczna gra planszowa, w której kierujemy zamożnymi rodzinami posiadającymi wpływy w różnych gildiach. Podczas rozgrywki będziemy wykorzystywać swój majątek, aby rozwijać kopalnie i budować Kutną Horę. W wyniku naszych decyzji miasto będzie się rozrastało, co będzie miało znaczący wpływ na gospodarkę. Aby wygrać, będziemy musieli dostosowywać się do zmian cen i korzystać z nadarzających się okazji. Na czym polega gra? Rozgrywka jest podzielona na rundy, w ramach których gracze rozgrywają po 3 tury. W swojej turze wybieramy, które karty akcji z ręki chcemy zagrać. Na każdej z nich znajdują się 2 akcje – musimy wybrać 1 z nich. Zagranej karty nie można ponownie użyć do końca rundy. Oznacza to, że wybierając daną akcję, tracimy możliwość użycia drugiej połowy karty. Akcje trzeba zatem dobrze planować. Do wyboru mamy różne rodzaje działań: pracę w kopalni, która zwiększa naszą produkcję rudy, nabywanie praw budowy, rezerwowanie działek i wreszcie wznoszenie rozmaitych rodzajów budynków, z których każdy zapewnia pewne bonusy w grze. Decyzje podejmowane przez graczy mają bezpośredni wpływ na rozkład cen dóbr, odzwierciedlając dynamikę rynku. Musimy zatem na bieżąco dostosowywać naszą strategię do sytuacji. W zależności od liczby uczestników gra kończy się po 5 lub 6 rundach. Zwycięzcą zostaje osoba z największą liczbą punktów. Można zdobyć je na bieżąco, pod koniec rund, ale znaczna część jest przydzielana na koniec gry. [https://platon.com.pl/pl/gra-kutna-hora-miasto-srebra/produkt-1141075138]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 236/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kingdomino)
(Wiek: 8+)
Zawartość pudełka: 4 płytki startowe, 4 trójwymiarowe zamki, 48 płytek domina, 32 kafle budynków, 8 królewskich pionków, 22 pionki rycerzy, 15 pionków wież, 42 monety, plansza budowniczych, 1 pionek królowej, 1 pionek smoka, 1 notatnik,instrukcja.
Ilość graczy: 2-4 osoby
Czas gry: 30 min
Jesteś władcą rozległych ziem i poszukujesz nowych terytoriów, o które mógłbyś poszerzyć swe królestwo. Musisz eksplorować kolejne pola pszenicy, jeziora, góry i miasta, aby twe mądre oko dojrzało wśród nich te najbardziej wartościowe. Bacz jednak na innych monarchów, którzy równiez mają chrapkę na nowe ziemie... Queendomino to rozbudowana wersja światowego bestsellera – Kingdomino. Jest jednak zupełnie niezależną grą, która oferuje znacznie większy zakres możliwości strategicznych. Dzięki nowym elementom oraz rozwiązaniom gra spodoba się zarówno posiadaczom kultowego pierwowzoru, jak i osobom, które tego tytułu jeszcze nie znają. Można ją również połączyć z Kingdomino i cieszyć się grą nawet w 6 osób! Piękne, kolorowe grafiki Proste, intuicyjne zasady oraz krótki czas rozgrywki Kontynuacja światowego hitu Kingdomino prezentacja gry dostępna na stronie: https://www.youtube.com/watch?v=QVtx2eT1P80[https://platon.com.pl/pl/gra-queendomino/produkt-530033089]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 245/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 16 kart agentów w 2 kolorach ; 7 kart niewinnych obserwatorów ; 40 kart kluczy ; 200 kart z 400 kryptonimami ; 1 klepsydra ; instrukcja
Czas gry: poniżej 30 minut.
Ilość graczy: 2-8.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-90/GP (1 egz.)
Książka
Druk ulotny
W koszyku
204 zagadki dla bystrzaków / Jolanta Czarnecka. - Janki k.Warszawy : Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski, 2017. - 80 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Dla Bystrzaków)
Zmierz się z zagadkami. A wśród nich: liczenie, dodawanie i odejmowanie, labirynty, sudoku, szukanie różnic, określanie czasu, wykreślanki słowne, krzyżówki i rebusy, malowanki, wycinanki, rysowanie. Na skrzydełku okładki znajdziesz niespodziankę - szybki i łatwy sposób mnożenia przez 9. Czas spędzony z tą książką to znakomity trening umysłu, ćwiczenia na koncentrację i spostrzegawczość, a przede wszystkim wspaniała zabawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.3 - 793/794/P.Dz. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 5 kart początkowych (o wartości 0) ; 24 żetony kół ratunkowych ; 24 karty przypływu (po 2 karty o wartościach 1-12) ; 60 kart pogody (0 wartosciach 1-60) ; ołówek, notes.
Ilość graczy: 3-5 ; czas gry: 25 min
Nadchodzi burza, zadbaj o swoją wyspę! Zagrywając odpowiednie karty, gracze starają się, aby fale nie zalały ich wysp. Im gorsza pogoda panuje na wyspie, tym większa fala do niej dotrze. Gracz, do którego doszła największa fala, traci koło ratunkowe. Należy pilnować swoich kół - na koniec rozgrywki zdobywa się za nie punkty! Gra pełna taktyki i emocji wielkich jak fale podczas sztormu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 183/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trexo [gra planszowa] / autor: Jan Åke Hansson - Warszawa : Egmont Polska, 2022. - 1pudełko ; 24,5 x 24 x 5 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Ilość graczy: 2
Czas gry: 15 min
Zawartość pudełka: plansza do gry, 45 płytek z symbolami x i o, instrukcja
Celem gry jest ułożenie 5 swoich symboli w jednym rzędzie – poziomo, pionowo lub na ukos. Jednak nie będzie to łatwe. Za każdym razem gdy wykładasz płytkę, umieszczasz na planszy także symbol przeciwnika! Kafelki można kłaść jeden na drugim, więc rozgrywka toczy się w 3 wymiarach. Każdy ruch zmienia diametralnie sytuację na planszy i może zadecydować o zwycięstwie. Wylosujcie, kto będzie grał krzyżykiem, a kto kółkiem. Grający krzyżykiem rozpoczyna rozgrywkę, umieszczając płytkę na dowolnych dwóch polach planszy. Następnie drugi gracz robi to samo. W ten sposób gracze naprzemiennie zagrywają płytki, po jednej na rundę. Raz położona płytka nie może być przemieszczana ani usunięta. Wygra gracz, który jako pierwszy ułoży w jednej linii co najmniej pięć swoich symboli jeden obok drugiego. Symbole mogą być ułożone pionowo, poziomo albo na ukos. Nie ma znaczenia, na którym są poziomie, istotny jest widok z góry. Liczą się tylko widoczne symbole (niezakryte). Jeśli zabraknie płytek albo nie można wyłożyć na planszę nowej płytki, to partia kończy się remisem. [Egmont Polska, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 146/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: zasady ponad 250 gier i zabaw od chińczyka po brydża.
W książce znajdują się dokładnie opisy zasad wielu gier: karcianych, planszowych, kości i domino, rodzinnych i zabaw ruchowych.[www.lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MgW-9746 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-51 (1 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz. - 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ulubione zabawy przedszkolaka / redakcja Beata Karlik. - Kraków : Wydawnictwo Aksjomat, [2019]. - 458 stron : ilustracje ; 24 cm.
Ulubione zabawy przedszkolaka Książeczka, w których nauka idzie w parze z zabawą. Dziecko znajdzie labirynty, krzyżówki, obrazki do porównania i niedokończone rysunki, które powstaną po połączeniu punktów. Zadania są przeznaczone dla przedszkolaków i dostosowane do ich możliwości. Rozwiązując je, dzieci dobrze się bawią, a jednocześnie ćwiczą wiele potrzebnych umiejętności: spostrzegawczość, staranność, cierpliwość, utrwalają znajomość cyfr i liter. Taka nauka - to świetna zabawa! [https://www.poczytaj.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O/Dz.W.- 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do trzech odlicz ! : zabawy matematyczne / Grzegorz Kasdepke ; ilustracje Beata Zdęba. - Wydanie 5. - Łódź : Literatura, 2016. - 68, [4] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Ile to jest: pięć razy pięć? Kalkulator, Komputer i Liczydło - do boju! Chcesz wiedzieć, kto wygra? A może wolisz poszukać buta, który zgubiła Stonoga? Albo upiec chrupiące trójkąciki i pomóc Linijce w walce z kompleksami? Zabawne opowiastki matematyczne przeniosą najmłodsze dzieci w dorosły, fascynujący świat matematyki. Znajdziesz tutaj zagadki, łamigłówki, dowcipne opowiadania z przyrządami matematycznymi w roli głównej, gry i zabawy, a nawet przepisy kulinarne! [www.empik.com, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-I/N (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - I/N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej