Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(5)
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Author
Bury Agata
(1)
Datko Marek
(1)
Mikołajczyk Dariusz P
(1)
Nowakowska Aleksandra (nauki ekonomiczne)
(1)
Sikora-Fernandez Dorota
(1)
Snarska Agnieszka
(1)
Stachowicz Monika
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Szydłowski Cezary (audytor)
(1)
Szymańska Anna (ekonomia)
(1)
Wiśniewska Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Administracja
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Ekonometria
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sponsoring
(1)
Statystyka
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Praca licencjacka
(1)
Praca magisterska
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Domain
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Subject
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców. Instrumentalny wyraz marketingu sponsorskiego jakim jest sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy zasługującej na zaufanie, dokonają zakupu jej produktów, co ma przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych polskich przedsiębiorstw. Nakłady w wysokości kilkunastu milionów złotych rocznie nie są rzadkością, a w wielu przedsiębiorstwach roczne budżety sponsorskie przekraczają 50 mln PLN. Ta konieczna, na pewnym poziomie zaangażowania sponsoringowego, wielkość inwestycji może stwarzać trudności, zwłaszcza wtedy, kiedy zarządom i radom nadzorczym firm-sponsorów brakuje przekonujących argumentów, które mogłyby uzasadniać wydane środki. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów marketingu sponsorskiego - sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Z tego powodu należy zwrócić uwagę na: - nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, co jest promocyjnie ważniejsze od sponsorowania, a co często bywa przez przedsiębiorstwa niedoceniane - firmy nie pamiętają, że sponsorowanie jest tylko pretekstem, rdzeniem, wokół którego można budować swoją kampanię promocyjną lub komunikacyjną, - analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw wykorzystujących tę formę promocji. Bez takiej analizy, trudno o uzasadnienie inwestycji sponsorskich. Ponadto, skoro czynnik ekonomiczny (opłacalność), zaczyna być przewodnim motywem sponsoringu, a ocena celowości kluczowym czynnikiem jakościowym prowadzonych działań w tym obszarze, analiza skuteczności i efektywności sponsoringu wydaje się być niezbędna. [merlin.pl, 2013]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339.13 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Książka zawiera ćwiczenia obejmujące minimum programowe przedmiotów realizowanych na studiach ekonomicznych: statystyki, ekonometrii oraz prognozowania i symulacji. Jako narzędzie wybrany został arkusz kalkulacyjny Excel ze względu na powszechną znajomość obsługi oraz dostępność. Ponadto Excel, zmuszając do zaprogramowania zadania, w fazie uczenia się metod statystycznych, pozwala na głębsze rozumienie problemu niż uzyskujemy korzystając z pakietów zwracających gotowe wyniki. Książka w części wstępnej przypomina podstawowe operacje w Excelu występujące w opisie przykładów, przez zarysowanie metod statystyki opisowej prowadzi do metod wnioskowania statystycznego oraz analizy szeregów czasowych. Dołączona do książki płyta CD zawiera zestaw rozwiązań wszystkich przykładów oraz te same przykłady w postaci szablonów - pomocne do samodzielnego wykonania. Ponadto do każdego skoroszytu dołączone są dodatkowe zestawy danych do wykorzystania na zajęciach laboratoryjnych. Dane te są wybrane lub wygenerowane tak, że odzwierciedlają istotę stosowanych metod. [empik.com, 2013]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-31 (1 egz.)
Book
In basket
Głównym przesłaniem tej książki jest uświadomienie czytelnikowi, jak trudne i skomplikowane w praktyce jest zarządzanie sprawami publicznymi. Oznacza to, iż wymaga ono profesjonalizmu; stosowania odpowiednich metod i instrumentów, a także precyzowania standardów i wskaźników pomiaru efektywności oraz mechanizmów kontrolnych służących ewaluacji prowadzonej działalności. Przeznaczona ona jest zarówno dla osób zawodowo związanych z zarządzaniem w administracji publicznej – urzędników, radnych, działaczy samorządowych oraz lokalnych polityków, jak i dla studentów kierunków ekonomicznych (zarządzania publicznego, administracji publicznej). Treści mogą także być interesujące dla każdego obywatela, który jest świadom swoich praw i obowiązków, aktywnie uczestniczy w życiu publicznym. [www.azymut.pl, 2016]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-35 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-351/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339.7, MgC-3990 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Copies are only available in the library: sygn. F.2 Cz. - 341.12 (1 egz.)
Book
In basket
Piszę akademicką pracę promocyjną : licencjacką, magisterską, doktorską / Krystyna Wojcik. - Wydanie 7 zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 135 stron ; 24 cm.
Wydanie 6 pt.: Piszę pracę magisterską : poradnik dla autorów akademickich prac promocyjnych (licencjackich, magisterskich, doktorskich).
Dla kogo przeznaczona jest ta książka? Najkrótsza odpowiedź powinna brzmieć: dla autorów, którzy w toku przygotowywania pracy nie chcą przeżywać niepotrzebnego stresu oraz pragną mieć minimum satysfakcji z wyników swoich studiów i przygotować dobrą akademicką pracę promocyjną na stopień licencjata, magistra i doktora.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again