Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(16)
Form of Work
Książki
(9)
Proza
(9)
Gry i zabawki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Status
available
(17)
Branch
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(2)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Author
Peeters Raf (1971- )
(7)
Bereta-Jankowska Anna (tłumaczka)
(3)
Epstein Adam Jay
(3)
Epstein Adam Jay. Chowańce
(3)
Jacobson Andrew
(3)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Dziewońska Marzena
(2)
Lazo Hayley
(2)
Sanderson Brandon (1975- )
(2)
Sanderson Brandon (1975- ). Alcatraz kontra Bibliotekarze
(2)
Acedera Kei (ilustratorka)
(1)
Call Greg
(1)
Chan Peter (1967-
(1)
Collins Suzanne (1963- )
(1)
Collins Suzanne (1963- ). Kroniki podziemia
(1)
Dziewońska Dorota (1964- )
(1)
Grandpré Mary
(1)
Phillips Dave
(1)
Ryder Joanne (1946- )
(1)
Scott Victoria
(1)
Scott Victoria.v
(1)
Wiąckowska Ewa (tłumaczka)
(1)
Yep Laurence (1948- )
(1)
Year
2020 - 2025
(5)
2010 - 2019
(11)
Time Period of Creation
2001-
(13)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
English
(1)
Audience Group
14-17 lat
(8)
9-13 lat
(8)
Młodzież
(8)
Dzieci
(7)
6-8 lat
(4)
Dorośli
(2)
0-5 lat
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(8)
Literatura polska
(1)
Subject
Myślenie
(6)
Uwaga (psychologia)
(5)
Wyobraźnia
(4)
Wyobraźnia przestrzenna
(4)
Czarodzieje
(3)
Kreatywność
(3)
Logika
(3)
Magia
(3)
Zwierzęta
(3)
Alcatraz Smedry (postać fikcyjna)
(2)
Bibliotekarki i bibliotekarze
(2)
Pamięć
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Spostrzeganie
(2)
Tajne organizacje
(2)
Klątwa
(1)
Koncentracja
(1)
Koty
(1)
Meteory i meteoryty
(1)
Myszowate
(1)
Pojazdy kosmiczne
(1)
Przepowiednie
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Trening koncentracji
(1)
Genre/Form
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Powieść
(6)
Fantastyka
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Powieść przygodowa
(3)
Fantasy
(2)
Gry planszowe
(2)
Układanki
(2)
Gry i zabawy
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry rodzinne
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(7)
Hobby i czas wolny
(4)
16 results Filter
Book
In basket
(Kroniki podziemia / Suzanne Collins ; 4)
Stanowi ks. 4 cyklu "Kroniki Podziemia". Ks. 1 pt.: Gregor i niedokończona przepowiednia, ks. 2 pt.: Gregor i przepowiednia zagłady, cz. 3 pt.: Gregor i klątwa Stałocieplnych, cz. 5 pt.: Gregor i Kod Pazura.
Od wieków myszy - chrupacze - były zmuszone stale uciekać, przeganiane z zajmowanych przez nie terenów przez szczury. Teraz jednak chrupacze znikają, a młoda królowa Luksa, która zawdzięcza im życie, zrobi wszystko, by dowiedzieć się dlaczego. Zaledwie kilka miesięcy wcześniej Gregor i Botka wrócili z Podziemia, gdzie musieli pozostawić chorą mamę. Teraz przyłączają się do wyprawy, której celem ma być jedynie zdobycie informacji - Gregor jest szczęśliwy, że tym razem nie ciąży na nim żadna przepowiednia. Kiedy jednak wychodzi na jaw, jaki los czeka myszy i być może ludzi, wyprawa okazuje się dużo bardziej dramatyczna, niż podejrzewali - a chłopak zaczyna rozumieć, jakiemu proroctwu musi jeszcze stawić czoło. [IUVI, 2016]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Book
In basket
(Chowańce / Adam Jay Epstein, Andrew Jacobson ; 3)
Czy losy królestwa zależą od bezpańskiego kota? Uciekając przed śmiertelnym pościgiem, dachowiec Aldwyn ukrywa się w niezwykłym sklepie ze zwierzętami. Chwilę później zjawia się tam Jack, młody adept magii, który chce wybrać czarodziejskiego towarzysza swojego chowańca. Aldwyn zawsze był sprytny. Ale czy jest magiczny? Jack w to wierzy, a kot nie wyprowadza go z błędu.Musi tylko przekonać inne chowańce przemądrzałą modrosójkę Skylar i przyjacielską rzekotkę Gilberta o tym, że jest obdarzonym magicznymi mocami kotem, za którego się podaje.A potem dzieją się rzeczy niesamowite. Stary mag Kalstaff ginie, a Jack i dwoje innych młodych czarodziejów zostają porwani przez żądną władzy królową, chcącą zapobiec wypełnieniu się przepowiedni o trzech gwiazdach.W emocjonującej wyprawie na ratunek młodym magom chowańce stawiają czoła niebezpiecznym wrogom, odsłaniają wstrząsający sekret sprzed wieków i odkrywają przeznaczenie, które zmieni Bezkresję na zawsze. Ich magiczna przygoda urocza mieszanka wzruszającej, trzymającej w napięciu akcji i zniewalającego humoru to niezapomniane połączenie fantastyki i opowieści o przyjaźni.[www.empik.com, 2017]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Book
In basket
(Chowańce / Adam Jay Epstein, Andrew Jacobson ; 4)
W Bezkresji wreszcie zapanował pokój. Trojgu przyjaciołom – Aldwynowi, Skylar i Gilbertowi – udało się pokonać nikczemną Paksaharę. Teraz Rada organizuje przyjęcie urodzinowe dla królowej Loranelli. Monarchini pada jednak ofiarą okrutnej klątwy, a chowańce stają się głównymi podejrzanymi. Aldwyn, Skylar i Gilbert, o włos unikając wtrącenia do pałacowych lochów, wyruszają w podróż, by dowieść swej niewinności i zdobyć antidotum dla królowej. Misja skrzyżuje ich ścieżki z dawnymi przyjaciółmi i odwiecznymi wrogami oraz zawiedzie przez dalekie pola Bezkresji aż do pełnej magii Krainy Snów. Nic nie jest w stanie przygotować bohaterów na czekające ich tajemnice i czyhające niebezpieczeństwa. Wartka akcja, humor i wielka przyjaźń, które zjednały chowańcom miłość czytelników, a także zagadka, której rozwiązanie wymagać będzie całego sprytu przyjaciół, sprawiają, iż "Pałac Snów" to najbardziej porywająca przygoda, jaką dotąd przeżyły chowańce. [www.empik.com, 2017]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. M-III/SF, MgM-7067 (2 egz.)
Book
In basket
(Chowańce / Adam Jay Epstein, Andrew Jacobson ; 2)
"Aldwyn poczuł, jak jego żołądek robi salto po raz drugi tego dnia. Ale teraz coś innego niż adrenalina i grawitacja skręcało mu wnętrzności. To była świadomość, że w Bezkresji wydarzyło się coś strasznego: wszystkie zaklęcia rzucane przez czarodziejów przestały działać. Ludzka magia… zniknęła". Kiedy ludzka magia nagle przestaje działać, świat mogą uratować tylko chowańce – posługujący się telekinezą kot Aldwyn, mądralińska sójka Skylar i prostoduszna żaba Gilbert – o ile odnajdą Koronę Śnieżnej Pantery, starożytny klejnot zdolny odwrócić klątwę. By wypełnić misję, Aldwyn musi podążać śladami łap swojego zaginionego ojca, który wyruszył na poszukiwanie Korony kilka lat wcześniej. Magiczny szlak, niewidzialny dla nikogo innego, prowadzi na Drugą Stronę, gdzie dzielne chowańce stawiają czoła nowym wrogom i nowym niebezpieczeństwom, a Aldwyn dowiaduje się więcej o swojej tajemniczej przeszłości. Pełne porywających przygód i serdecznych przyjaźni Tajemnice korony sprawią, że czytelnicy jeszcze bardziej pokochają "Chowańce”! [www.empik.com, 2017]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. MgM-7068, M-III/SF (2 egz.)
Board game
In basket
Goool! : magnetyczna gra logiczna / Raf Peeters. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, 2021. - 1pudełko (plansza, 10 elementów magnetycznych do układania (planszę, 10 magnetycznych płytek do układania (5 płytek z graczami, 5 ze ścieżkami), 48 zadań na kołonotatniku, instrukcja w języku polskim) : karton, plastik, ilustracje kolorowe ; 16x16x1 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 6+)
"Goool!' to piłkarska gra logiczna z zadaniami o rosnącym poziomie trudności. Polega na układaniu z płytek ścieżki tak, aby gracze podawali między sobą piłkę i strzelili zwycięską bramkę.
Umiejętności rozwijane w grze to: planowanie, logika, rozwiązywanie problemów.
Na opakowaniu: "48 zadań - różne poziomy trudności ".
Gry Smart Games zostały stworzone tak, aby ćwiczyły zdolność logicznego myślenia, rozpoznanie i odtwarzanie wzoru, pamięć, umiejętność rozwiązywania problemów. Dzięki sprawdzonej formule dziecko otrzyma możliwość jednoczesnej zabawy oraz treningu koncentracji i intelektu. Kompaktowa forma ułatwi grę w każdej sytuacji, nawet w podróży.
Magnetyczna gra logiczna dla 1 gracza.
Na okładce: Strzel gola... główką!
Przeżyj sportowe emocje dzięki Smart Games! "Goool! Smart Games (PL)" to piłkarska gra logiczna, która została zaprojektowana z myślą o graczu w wieku od 6 lat. Prosta rozgrywka wypełniona ciekawymi zadaniami znakomicie nawiązuje do prawdziwego meczu, a strzelanie bramek tu też jest bardzo emocjonujące. Strzel bramkę główką, rozwiązując piłkarską zagadkę logiczną! Piłkarskie rozgrywki budzą wiele emocji, a teraz możesz znów je przeżyć na planszy! Czy strzelisz aż 48 bramek? Ta piłkarska gra logiczna wymaga szczegółowego planowania, odpowiedniej taktyki i dobrej spostrzegawczości. Czyli tych cech, które wyróżniają najlepszych piłkarzy! Dzięki szybkiej rozgrywce poczujesz się jak zawodnik zdobywający zwycięską bramkę lub trener, opracowujący właśnie strategię dla swojej drużyny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. KM - 373/GP (1 egz.)
Board game
In basket
Gwiezdna ucieczka / Raf Peeters. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, [2020]. - 1 pudełko (1 plansza do gry z przykrywką ; 1 statek ; 7 elementów układanki z meteorytami ; 1 książeczka z zadaniami i ich rozwiązaniami w języku angielskim ; zasady gry w języku polskim, instrukcja) ; plastik, kolor ; 5x18x24 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 8+)
Liczba graczy 1.
Czas gry: 5-15 min.
Rok wydania według: bonito.pl.
Na opakowaniu: Przeprowadź statek przez pola asteroid.
Przeprowadź bezpiecznie statek przez pole asteroid! Witaj w „Gwiezdnej ucieczce” - kosmicznej grze logicznej, w której Twoje dziecko poczuje się jak prawdziwy pilot gwiezdnego myśliwca! Tylko wykorzystując zdolności planowania i koncentracji, mały pilot zdoła wyprowadzić swój pojazd z deszczu meteorytów. Każde z 60 zadań wymusi inne, nieszablonowe, podejście do problemu a atrakcyjna tematyka gry zachęci dziecko do kolejnych partii. Kompaktowa zawartość i wydanie sprawią, że w świat kosmicznych zadań można się przenieść w dowolnym miejscu! Bądź czujny pilocie - los statku zależy tylko od Ciebie! Za co pokochacie tę grę? • atrakcyjna tematyka kosmosu, • można w nią zagrać wszędzie, • trening Wyobraźni przestrzennej i koncentracji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. KM - 374/GP (1 egz.)
Board game
In basket
Królicza norka / Raf Peeters. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, 2018. - 1 pudełko w formie książeczki zapinanej na zastrzask (zawiera: 1 plansza, 9 magnetycznych płytek, 48 zadań na kołonotatniku z rozwiązaniami, instrukcja w języku polskim) : karton, plastik, ilustracje kolorowe ; 16x16x1 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 5+)
Na opakowaniu: "48 zadań - różne poziomy trudności ".
Magnetyczna gra logiczna dla 1 gracza.
Na okładce: Pomóż zwierzątkom znaleźć dom!
Pan Lis, pan Borsuk i rodzina Królikowskich poszukują nowego, wygodnego domu. Każdy chce mieć nieco podziemnej przestrzeni dla siebie, lecz miejsca jest niewiele. Zadaniem gracza jest tak ułożyć płytki, aby każdy z mieszkańców podziemnych korytarzy miał własną norkę z oddzielnym wejściem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. KM - 376/GP (1 egz.)
Board game
In basket
Park Safari Jr [Gra logiczna dla najmłodszych] / Raf Peeters. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, 2022. - 1 pudełko : karton, plastik, ilustracje kolorowe ; 30x24x8 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 3+)
Wybierza zadanie i usuń z planszy wszystkie zwierzęta. Na każdej karcie z zadaniem znajduje się obrazek, na którym pokazane jest jedno lub kilka zwirząt w określonym położeniu. Odszukaj zwierzęta z danego zadania i przenieś je na właściwe miejsce na planszy.
Gra dla 1 gracza.
Umiejętności rozwijane w grze: planowanie, rozwiązywanie problemów, percepcja wzrokowa, język, koordynacja ręka-oko.
Na pudełku: Ustawiamy się do zdjęcia!
60 zadań, różne poziomy trudności.
Zawartość pudełka: 1 plansza ; 1 figurka lwa ; 2 figurki żyrafy ; 1 figurka słonia ; 30 dwustronnych kart z zadaniami ; instrukcja w języku polskim.
Wybierz wyzwanie i usuń wszystkie zwierzęta z planszy. Wyzwania pokazują „migawkę” jednego lub większej liczby zwierząt w określonym miejscu Przyprowadź do parku zwierzęta potrzebne do wykonania wyzwania i przesuń je w odpowiednie miejsce na planszy Znalazłeś rozwiązanie, gdy Twój wynik odpowiada wyzwaniu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. KM - 310/GP (1 egz.)
Board game
In basket
Piraci w morzu ognia : [gra logiczna dla 1 gracza] / Raf Peeters. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, 2021. - 1 pudełko : karton, plastik, ilustracje kolorowe ; 24x24x6 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 7+)
Gra "Piraci w Morzu Ognia" oferuje 4 tryby rozgrywki i zawiera łącznie 80 zadań o rosnącym poziomie trudności. Sprawdź się w tej niezwykle dynamicznej grze i przejmij panowanie na morzu z pomocą swojej floty.
Gra dla 1 gracza w wieku 7+.
Umiejętności rozwijane w grze: planowanie, wyobraźnia przestrzenna, rozwiązywanie problemów, koncentracja, elastyczne myślenie.
Na opakowaniu: "Ognia!"
Zawartość pudełka: 1 plastikowa plansza ; 8 plastikowych kafelków ze statkami i okrętami ; 1 książeczka w języku angielskim z 80 zadaniami ; instrukcja w języku polskim.
Odpalcie swoje działa... i szare komórki! Czy potrafisz nawigować swoimi statkami tak, aby wprowadzić wroga w linię ognia i zatopić jego okręty? A może uda ci się utrzymać pokój i uniknąć wojny totalnej? Odpal działa -i swój mózg -aby się przekonać! Gra ,,Piraci w Morzu Ognia" oferuje 4 tryby rozgrywki i zawiera łącznie 80 zadań o rosnącym poziomie trudności(po 20 w każdym trybie). Sprawdź się w tej niezwykle dynamicznej grze i przejmij panowanie na morzu z pomocą swojej floty! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Kilka trybów rozgrywki Trening logicznego myślenia Piracka tematyka lubiana przez dzieci
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. KM - 356/GP (1 egz.)
Board game
In basket
Wiewiórki atakują! [Gra logiczna] / Raf Peeters. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, 2020. - 1 pudełko ; 18x25x5 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 6+)
Zadaniem gracza jest gromadzenie zapasów na zimę dla wiewiórek.
Gra dla 1 gracza
Umiejętności rozwijane w grze to: wyobraźnia przestrzenna, logika, rozwiązywanie problemów, planowanie, koncentracja.
Na opakowaniu: "Pomóż wiewiórkom zrobić zapasy!".
Na pudełku: "60 zadań - różne poziomy trudności".
Zawartość pudełka: 1 planszę do gry/opakowanie ; 4 kafelki z wiewiórkami ; 1 kafelek z kwiatkiem ; 5 żołędzi ; zasady gry w języku polskim z książeczką z
,,Wiewiórki Atakują" to kompaktowa gra logiczna, w której gracze starają się pomóc wiewiórkom umieścić orzechy w dziuplach. Posługując się kolorowymi i atrakcyjnie wykonanymi elementami, mali gracze będą mogli rozwiązać 60 zadań o narastającym poziomie trudności. Dzięki atrakcyjnemu wykonaniu i tematyce, dziecko podczas gry rozwija swoje naturalne zdolności i umiejętności takie jak koncentracja i logiczne myślenie. Czy pomożesz wiewiórkom w ich zadaniu? Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Piękne wykonanie Rozwija zdolności analityczne Wszyscy kochają wiewiórki!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. KM - 269/GP (1 egz.)
Book
In basket
(Alcatraz kontra Bibliotekarze / Brandon Sanderson ; 5)
Złowrogim Bibliotekarzom przez całe lata udawało się trzymać tę książkę w ukryciu... Jeśli masz ją w ręce, należysz do nielicznych szczęściarzy! Alcatraz Smedry zdołał pokonać armię złych Bibliotekarzy i uratować królestwo Mokii. Szkoda, że przy okazji udało mu się zepsuć talenty Smedrych. Co gorsza, jego ojciec próbuje wprowadzić w życie sekretny plan, który może doprowadzić do zagłady świata, a Bastylia leży pogrążona w śpiączce. Aby się ocknęła, Alcatraz musi dokonać infiltracji Wielkoteki – zwanej przez Ciszlandczyków Biblioteką Kongresu – źródła groźnej bibliotekarskiej mocy. Czy pozbawiony możliwości korzystania ze swego talentu Alcatraz znajdzie sposób, by ocalić Bastylię i na dobre pokonać Bibliotekarzy? [Wydawnictwo IUVI, 2018].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Book
In basket
(Alcatraz kontra Bibliotekarze / Brandon Sanderson ; 4)
Czy Alcatraz zdoła uratować oblężone miasto? Jeśli Mokia upadnie, jej los mogą podzielić pozostałe Wolne Królestwa, a wtedy cały świat znalazłby się we władaniu złowrogich Bibliotekarzy. Choć jego jedyna broń to kilka par soczewek, zapas wybuchowych pluszowych misiów i niewiarygodny talent do psucia, Alcatraz i tak podejmie wyzwanie. Wystarczy, że pokona armię monstrualnych bibliotekarskich robotów, oddziały Bibliotekarzy, którzy mają normalny wzrost, lecz są nadzwyczaj groźni, oraz najniebezpieczniejszego przeciwnika – własną matkę! Tym razem nawet jego nadzwyczajny talent do psucia może nie wystarczyć. Czy Alcatrazowi uda się jeszcze raz uratować sytuację? [www.empik.com, 2018]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
There are copies available to loan: sygn. F.2-III/SF (1 egz.)
Book
In basket
Na grzbiecie oznaczono: tom 2.
Stanowi tom 2 cyklu, tom 1 pt.: Ogień i woda.
Tella ma za sobą przerażającą przeprawę przez dżunglę i pustynię. Nie może się już wycofać. W kolejnych etapach wyścigu zmierzy się z ukrytymi niebezpieczeństwami oceanu, mrożącym oddech górskim zimnem oraz… nowymi, pokrętnymi zasadami wyścigu. Co jednak, jeśli niebezpieczeństwo leży jeszcze głębiej? Jak można ufać komukolwiek, skoro wszyscy mają jakieś sekrety? Co zrobić, gdy osoba, na której najbardziej polegasz, nagle przestaje cię wspierać? Jak wybrać między jednym życiem a drugim? Wyścig dobiega końca. Wystartowało stu dwudziestu dwóch uczestników. Kiedy Tella i ci, którzy przeżyli, stają do ostatniego etapu, jest ich zaledwie czterdziestu jeden... i tylko jedna osoba może zwyciężyć. Oszałamiający thriller Victorii Scott sprawi, że twój puls przyspieszy! [www.empik.com, 2018]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
There are copies available to loan: sygn. F.5 - III/Prz (1 egz.)
Book
In basket
W pierwszy tomie serii fantasy dla młodzieży "Ogień i woda" poznajemy 16-letnią Telli Holloway, której życie właśnie legło w gruzach. Dla dobra umierającego brata dziewczyna musi opuścić ukochany Boston i zamieszkać z rodziną w "Zapadłej Dziurze w Montanie". Jej brat Cody jest bliski śmierci, a ona kompletnie bezradna... Wszystko zmienia się, gdy Telli odbiera tajemnicze instrukcje, jak wystartować w Piekielnym Wyścigu prowadzącym przez dżunglę, pustynię, ocean i góry. Nagroda jest bezcenna - lekarstwo na tajemniczą chorobę brata. Kłopot w tym, że wszyscy uczestnicy pragną leku dla kogoś, kogo kochają. Walka będzie zaciekła. Dziewczyna może liczyć tylko na swoją pandorę - zwierzątko, które powinno mieć niezwykłe zdolności, ale Tella nie ma pojęcia jakie, a nawet... czy w ogóle je ma. Wyprawa jest mordercza, a czas biegnie nieubłaganie. Nie wolno ufać nikomu, nawet Guyowi... Czy uczucie pomoże wygrać Telli czy odbierze jej szansę na zwycięstwo? [www.empik.com, 2018]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
There are copies available to loan: sygn. F.5 - III/Prz (1 egz.)
Book
In basket
Dzięki pannie Drake jej ukochana pupilka Winnie idzie do Akademii Spriggs, niezwykłej szkoły dla stworzeń ludzkich i… magicznych. Winnie jest szczególnie podekscytowana perspektywą lekcji czarów oraz zajęciami z przyrody prowadzonymi przez Sir Izaaka Newtona. Nawiązuje nowe przyjaźnie, ale też przysparza sobie wrogów… Kiedy wychodzi na jaw spisek mający na celu porwanie Winnie z jej domu w San Francisco, panna Drake jest gotowa użyć całego swego sprytu i magii, by go udaremnić. Zadziorna Winnie pewnie sama potrafiłaby się obronić, ale działającemu ramię w ramię dzielnemu duetowi, który poznaliście w książce "Poradnik dla smoków. Żywienie i wychowanie ludzi", naprawdę lepiej nie wchodzić w drogę! [www.empik.com, 2018]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Board game
In basket
IQ Arrows [Gra edukacyjna] / designer Raf Peeters. - Kontich (Belgia) : Smart- Belgium ; Kraków : IUVI Games - Wydawnictwo IUVI, cop. 2019. - 1pudełko ; 15x10x3 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 7+)
Instrukcja w języku polskim: 1 karta ; 7x12 cm .
Do gry dołączona jest książeczka ze 120 wariantami gry o różnym stopniu trudności wraz z rozwiązaniami.
Sprawdzona formuła zabawy w nowej odsłonie! "IQ Arrows" to kolejna z serii gier IQ, przenośnych gier logicznych, dla Ciebie i Twojego dziecka. Wybierzcie jedno ze 120 zadań o narastającym poziomie trudności i spróbujcie umieścić wszystkie elementy układanki na planszy! To takie proste! Dzięki sprawdzonej formule, dziecko otrzyma możliwość jednoczesnej zabawy oraz treningu koncentracji i intelektu. Kompaktowa forma ułatwi grę w każdej sytuacji, nawet w podróży. Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Proste zasady - wiele godzin zabawy Trening logicznego myślenia Doskonała do podróży
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. KM - 251/GP (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again