Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Gry i zabawki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Czarodzieje
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Magia
(1)
Pamięć wzrokowa
(1)
Spostrzeganie
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter [Pomoc dydaktyczna]. - Wielka Brytania : The Green Board Game ; Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., 2022. - 1 pudełko (zawiera: 55 kart, klepsydrę, kostkę, instrukcję) : karton, plastik, ilustracje kolorowe ; 12x12x12 cm.
(BrainBox - Wspólna zabawa - Wspólna nauka)
BrainBox Harry Potter to wyzwanie dla wszystkich fanów małego czarodzieja. Na 55 kartach gracze znajdą kultowe sceny ze wszystkich 8 filmów z serii, a także 440 pytań o ulubionych bohaterów, kluczowe momenty i dialogi. Gra sprawdza wiedzę z różnych obszarów: od tradycji domów po Ministerstwo Magii!
Gra przeznaczona dla 1 lub więcej graczy od 8 lat.
Popatrz na kartę przez 10 sekund. Zapamiętaj wszystkie szczegóły, obróć kartę i odpowiedz na wszystkie pytania.
Czas rozgrywki: około 10 min.
Wspólna zabawa - wspólna nauka zapamiętywania! Ile szczegółów uda Ci się zapamiętać w ciągu 10 sekund? Razem z rodziną i przyjaciółmi podejmij wyzwanie, któremu sprostają tylko najlepsi. Wkrocz do świata magii i wykaż się niebywałym zmysłem obserwacji, pamięcią i spostrzegawczością! BrainBox - Harry Potter to nie lada wyzwanie dla wszystkich fanów małego czarodzieja. Na 55 kartach znajdziesz kultowe sceny ze wszystkich 8 filmów z serii, a także 440 pytań o ulubionych bohaterów, kluczowe momenty i dialogi. Sprawdź swoją wiedzę z różnych obszarów: od tradycji domów po Ministerstwo Magii! Na czym to polega? 1. Weź kartę z pudełka i odwróć klepsydrę. Przyglądaj się obrazkowi na karcie tak długo, jak przesypuje się piasek. Możesz przekręcić klepsydrę jeszcze raz, jeśli potrzebujesz więcej czasu. 2. Przekaż kartę innemu graczowi i rzuć kością. Liczba na kości wskazuje, na które pytanie musisz odpowiedzieć (na przykład gdy wyrzucisz 2, odpowiadasz na pytanie numer 2). 3. Gracz, któremu została przekazana karta, czyta na głos pytanie, na które musisz udzielić odpowiedzi. Następnie sprawdza Twoją odpowiedź, patrząc na obrazek na drugiej stronie karty. 4. Jeśli odpowiedź jest prawidłowa, zatrzymaj kartę. Jeśli jest błędna, odłóż kartę do pudełka. Teraz kolej na następnego gracza. 5. Gracz, który zgromadzi najwięcej kart po upływie 10 minut, wygrywa! [Rebel, 2025]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej