Sortowanie
Źródło opisu
stalowawola_mbp_ks
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Agenda 51
(2)
Agenda 02
(1)
Agenda 05
(1)
Agenda 07
(1)
Agenda 54
(1)
Autor
Klimek-Michno Katarzyna
(1)
Waloszek Danuta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zabawy z książką w przedszkolu, w domu i w szkole to skarbnica pomysłów na zabawy związane z literaturą dziecięcą. Skierowana jest do nauczycieli i rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Przydatna będzie również osobom prowadzącym warsztaty czytelnicze dla dzieci w bibliotekach czy domach kultury. Czytelnik znajdzie tu wiele przykładów zabaw inspirowanych książkami dla dzieci tematycznych, językowych, muzyczno-ruchowych, tropiących itp., jak i wykorzystujących różnorodne techniki plastyczne (m.in. kreatywne opowieści, tworzenie albumu przyrodniczego, księgi emocji, komiksu, kalendarza, książki kucharskiej, książki skojarzeń, recyklingowej). [www.gandalf.com.pl, 2018]
Książka
W koszyku
Na okł.: Bliżej Przedszkola : wychowanie i edukacja.
Głównym problemem rozważań ujętych w tomie oddawanym do rąk czytelnika jest systemowe podejście do edukacji, której podstawowym założeniem, zgodnie z dokonaną zmianą, jest pomoc człowiekowi w poznawaniu siebie, świata i związku ze światem, czyli edukacja dla rozwoju. Każda forma edukacji ma z założenia służyć rozwojowi, pomagać człowiekowi w stawaniu się coraz bardziej samodzielnym i niezależnym, w kontekście doświadczeń własnych, doświadczeń pokoleń, ustroju, państwa i systemie oczekiwań społecznych. Jeśli system się nie sprawdza, poddawany jest reformie. Takiej reformy dokonały władze oświatowe kraju ľ czy słusznie? Na jakiej podstawie stwierdzono, że zarówno struktura jak i program nie odpowiadają oczekiwaniom politycznym, kulturowym i cywilizacyjnym? Co tak naprawdę zostało zreformowane? [www.ksiazkiedukacyjne.pl, 2014]
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej