Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Branch
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Author
Dryl Wioleta
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Kontrola marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Genre/Form
Podręcznik akademicki
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu Sp. z o.o., 2018. - 222 strony : ilustracje ; 24 cm.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na porażkę. Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarczym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu. Żadne spośród dostępnych od niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketingowej, zwłaszcza jej efektów, jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę: - obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, - metod i narzędzi stosowanych w audycie, - miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, - relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym, - stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach. [www.azymut.pl, 2018]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339.13 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again