151897
Książka
W koszyku
Coraz większa liczba informacji, szybkie tempo ich przetwarzania oraz rozwój wiedzy i technologii informacyjnych zmieniły oblicze biblioteki. Nadal gromadzi ona, przechowuje i udostępnia zbiory. Ale to nie wystarczy. Czytelnik ma obecnie inne potrzeby, inaczej nabywa wiedzę i nie zawsze bezpośrednio w bibliotece. Sprawdź, jak zbudować ofertę, która byłaby atrakcyjna dla kolejnych pokoleń. Bajkoterapia, planszówki, konkursy, kody QR, sketchnoting, wolontariat – poznaj pomysły, które sprawdziły się w konkretnych bibliotekach. Od bibliotekarzy, którzy pracują zarówno w bibliotekach szkolnych, jak i publicznych dowiedz się: •Jak postępować z trudnym czytelnikiem •Dlaczego warto budować markę biblioteki •Jak przyciągnąć do biblioteki najmłodsze dzieci, nastolatków, a jak licealistów i studentów •Co nastolatkowie i studenci mówią o współczesnych polskich bibliotekach •Co biblioteka powinna oferować seniorom •Skąd wziąć pieniądze na zajęcia •Jak zarządzać projektami •Jak pisać skuteczne prośby o wsparcie finansowe •Jak powinna wyglądać współpraca, gdy prywatne przedsiębiorstwo chce wspierać bibliotekę [Wiedza i Prasktyka, 2022]
Status dostępności:
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 02/P (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na stronie redakcyjnej błędna nazwa autora, prawidłowa: Emilia Stawicka.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej