151897
Book
In basket
Coraz większa liczba informacji, szybkie tempo ich przetwarzania oraz rozwój wiedzy i technologii informacyjnych zmieniły oblicze biblioteki. Nadal gromadzi ona, przechowuje i udostępnia zbiory. Ale to nie wystarczy. Czytelnik ma obecnie inne potrzeby, inaczej nabywa wiedzę i nie zawsze bezpośrednio w bibliotece. Sprawdź, jak zbudować ofertę, która byłaby atrakcyjna dla kolejnych pokoleń. Bajkoterapia, planszówki, konkursy, kody QR, sketchnoting, wolontariat – poznaj pomysły, które sprawdziły się w konkretnych bibliotekach. Od bibliotekarzy, którzy pracują zarówno w bibliotekach szkolnych, jak i publicznych dowiedz się: •Jak postępować z trudnym czytelnikiem •Dlaczego warto budować markę biblioteki •Jak przyciągnąć do biblioteki najmłodsze dzieci, nastolatków, a jak licealistów i studentów •Co nastolatkowie i studenci mówią o współczesnych polskich bibliotekach •Co biblioteka powinna oferować seniorom •Skąd wziąć pieniądze na zajęcia •Jak zarządzać projektami •Jak pisać skuteczne prośby o wsparcie finansowe •Jak powinna wyglądać współpraca, gdy prywatne przedsiębiorstwo chce wspierać bibliotekę [Wiedza i Prasktyka, 2022]
Availability:
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
There are copies available to loan: sygn. F.3 - 02/P (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie redakcyjnej błędna nazwa autora, prawidłowa: Emilia Stawicka.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again