148658
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 3+)
Do biegu, gotowi… hau! Wybierz jeden z dwóch wariantów gry i weź udział w wyścigu na czterech łapach. Rzuć kośćmi i… start! Biegnij, piesku! to gra planszowa, która zachęci do wspólnej zabawy całą rodzinę. Gracze mogą wcielić się w rolę jednego z pupili i podjąć wyzwania związane z rozpoznawaniem kolorów i kształtów. Tutaj przyda się bystre oko – spośród wylosowanych kości, wskazujących pola, na które można się udać, należy wybrać to gwarantujące najlepszą pozycję. Wygrywa ten, kto pierwszy pokona całą trasę! W drodze po zwycięstwo przyda się nie tylko spostrzegawczość, lecz także umiejętność rozróżniania kolorów i kształtów oraz… trochę szczęścia. Tory są dwustronne, dzięki czemu możemy stworzyć aż dwa warianty gry – to idealne propozycja, dla tych, którzy szybko się nudzą. Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka. Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. [Edgard, 2024]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 299/GP (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Ilość graczy: 2-4 osób.
Czas gry: 10-20 minut.
Zawartość pudełka: 4 psy na podstawkach ; 10 kości do losowania (6 z kolorami i 4 z kształtkami) ; 3 medale (złoty, srebrny, brązowy ; 12 pasków do układania trasy, instrukcja.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej