152010
Book
In basket
Publikacja stanowi bogaty zbiór pomysłów na oryginalne, nowoczesne i prawdziwie twórcze działania plastyczne wspierające wszechstronny rozwój dzieci. Zawiera inspirujące propozycje adresowane głównie do nauczycieli przedszkola, edukacji wczesnoszkolnej, świetlic szkolnych i plastyki oraz pedagogów specjalnych, terapeutów pedagogicznych, arteterapeutów, wychowawców, instruktorów zajęć plastycznych i rodziców. Znajdą oni w książce: pomysły na zabawy plastyczne dla dzieci od lat 2 propozycje prac plastycznych z podziałem na cztery pory roku aktywności uwalniające naturalną ekspresję twórczą i prowadzące do poznania różnych form wyrazu artystycznego przykłady tradycyjnych, nowoczesnych, eksperymentalnych i mieszanych technik plastycznych projekty, które można zrealizować przy pomocy ogólnodostępnych, zwyczajnych i niedrogich lub pozyskanych z recyklingu plastycznego materiałów i przyborów zadania dostosowane do rzeczywistych możliwości i naturalnych faz rozwoju plastycznego dzieci. Zawarte w książce treści zgodne są z podstawą programową nauczania plastyki w przedszkolu i w szkole podstawowej, również dla uczniów z niepełnosprawnościami. [www.platon.com.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-74 (1 egz.)
Notes:
General note
Na 4. stronie okładki kod QR odsyłający na stronę wydawnictwa.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronie 205.
Target audience note
Książka adresowana głównie do nauczycieli przedszkola, edukacji wczesnoszkolnej, świetlic szkolnych i plastyki oraz pedagogów specjalnych, terapeutów pedagogicznych, arteterapeutów, wychowawców, instruktorów zajęć plastycznych i rodziców.
Funding information note
Zrealizowano ze środków w ramach Programu Wieloletniego „Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa”. Priorytet 1- Zakup nowości wydawniczych do bibliotek publicznych. Płatne ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again