152043
Book
In basket
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2., dodruk 6. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2021. - 180 stron : ilustracje, wykresy, tabele ; 24 cm.
(E-marketing)
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych.[www.empik.com]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Notes:
General note
Na okładce: Nowe wydanie.
Bibliography, etc. note
Bibiografia na stronie 177-178.
Target audience note
Książka stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again