148689
Książka
W koszyku
Książka jest poświęcona relacjom między przedsiębiorcami a inwestorami na prywatnym i publicznym rynku kapitałowym, opisuje znaczenie cech założycieli firm dla decyzji inwestycyjnych inwestorów oraz sposoby kształtowania ładu korporacyjnego. W publikacji przedstawiono: ewolucję poglądów na temat relacji między przedsiębiorcami a inwestorami, charakterystyki przedsiębiorców wiązane z sukcesem ich firm, sposoby zaspokajania potrzeb kapitałowych małych firm, sposoby działania inwestorów rynku prywatnego: aniołów biznesu i funduszy VC/PE, przebieg pierwszej oferty publicznej akcji (IPO), ład korporacyjny w spółkach z udziałem inwestorów, wyniki badania prywatnego rynku kapitałowego (aniołów biznesu i funduszy VC/PE) w Polsce: kryteria inwestycyjne, w tym znaczenie kwalifikacji przedsiębiorców i ich zespołów, kształtowanie ładu korporacyjnego, pomoc inwestorów w rozwijaniu firm przez ich założycieli. wyniki badania pierwszych ofert publicznych (IPO) spółek przedsiębiorców na GPW. Zaproponowano modele wyjaśniające: ustalenie ceny emisyjnej i stopy zwrotu na koniec pierwszego dnia obrotu. W modelach uwzględniono: charakterystykę przedsiębiorców, ład korporacyjny, cechy spółek i ich wyniki finansowe, cechy pośredników (oferujących akcje i audytorów sprawozdania finansowego), koniunkturę giełdową. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-336.7 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 339-359.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Narodowe Centrum Nauki (Kraków).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej