148689
Książka
W koszyku
Ekonomika turystyki kulturowej / Adam E. Szczepanowski. - Warszawa : Difin, 2015. - 305 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
Podstawowym celem opracowania jest ukazanie turystyki kulturowej w jej ekonomicznym wymiarze, począwszy od zagadnień megaekonomicznych, poprzez makroekonomiczne, a skończywszy na zagadnieniach mikroekonomicznych związanych z produktami turystyki kulturowej, które powstają w przedsiębiorstwach turystycznych. Autor omówił najistotniejsze czynniki, które wpływają na podaż, popyt i kształtowanie cen produktów na rynku turystyki kulturowej. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów związanych z turystyką kulturową na wszystkich typach uczelni wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz osób profesjonalnie zajmujących się organizacją imprez związanych z turystyką kulturową. [platon.com.pl, 2019]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 291-305.
Uwaga dotycząca finansowania
Wydanie dofinansowane z dotacji MNiSW na utrzymanie potencjału badawczego Wydziału Nauk Ekonomicznych Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej