148338
Book
In basket
(Marketing Bez Tajemnic)
Książka wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową; przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy; omawia, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media; prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej ; przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy. [www.pwe.com.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-4930, C-659 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 153-154.
Target audience note
Poradnik przeznaczony dla biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni, wszystkich typów oraz słuchaczy kursów i szkoleń doskonalających umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again