148318
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Książka wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową; przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy; omawia, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media; prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej ; przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy. [www.pwe.com.pl]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4930, C-659 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 153-154.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Poradnik przeznaczony dla biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni, wszystkich typów oraz słuchaczy kursów i szkoleń doskonalających umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej