148917
No cover
Book
In basket
Wskaźniki marketingowe / pod redakcją Roberta Kozielskiego. - Wyd. 5 poszerz. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, 2017. - 671 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji. Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca. Prof. dr hab. Krzysztof Obłój Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego [www.gandalf.com.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 659-665.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again