148313
Książka
W koszyku
Książkę wyróżnia całościowe spojrzenie na zagadnienie kształtowania zachowań i postaw przedsiębiorczych w korporacjach, które określane jest jako intraprzedsiębiorczość. W procesie zarządzania korporacjami istotne jest wykorzystanie podejścia przedsiębiorczego, które w praktyce determinuje ich rozwój. W książce wyjaśniono wiele złożonych zagadnień, związanych z przedsiębiorczością korporacyjną w aspekcie ekonomicznym, prawnym, technologicznym, globalnym, przywództwa oraz kultury i innowacji. Celem publikacji jest holistyczne i interdyscyplinarne ukazanie złożonego systemu dużych i wielkich przedsiębiorstw, w których wnętrzu tworzone jest środowisko w rożnym stopniu rozwijające przedsiębiorczość korporacyjną. Adresatami są menedżerowie, pracownicy korporacji, studenci oraz czytelnicy zainteresowani poszerzeniem wiedzy z zakresu przedsiębiorczości korporacyjnej. Książka została napisana przez pracowników naukowych trzech katedr Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie: Katedry Przedsiębiorczości i Innowacji, Katedry Strategii Zarządzania i Rozwoju Organizacji oraz Katedry Prawa Międzynarodowego, a także Katedry Gospodarki Przestrzennej i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Stanowi ona kontynuację wcześniejszej publikacji pt. „Przedsiębiorczość i zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem”. [www.azymut.pl, 2017]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony [311]-322.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej