151897
Książka
W koszyku
Wartość poznawcza tej monografii to ukazanie odporności psychicznej jako metakonstruktu o złożonej strukturze, różnie konceptualizowanej w literaturze przedmiotu oraz roli kontekstu edukacyjnego w jej kształtowaniu. Podjęta problematyka w książce jest ważna dla teorii i praktyki psychologii rozwojowej, wychowawczej, klinicznej oraz zdrowia, jak również pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Na szczególne podkreślenie zasługuje jej wartość aplikacyjna, wyrażająca się w opracowaniu i empirycznej weryfikacji skuteczności programu wzmacniającego odporność psychiczną dzieci w wieku przedszkolnym, zatytułowanego Dzielne Dzieci. "Z pewnością będzie inspirować innych badaczy do poszukiwania nowych rozwiązań w działaniach wspomagających psychospołeczny rozwój dziecka. Recenzowana książka będzie pozycją poszukiwaną na rynku wydawniczym, zarówno przez teoretyków jaki praktyków w obszarze psychologii i pedagogiki". Z recenzji wydawniczej Prof. dr hab. Władysławy Pileckiej [www.azymut.pl, 2017]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia strony 229-253.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej ; Uniwersytet Jagielloński. Instytut Psychologii Stosowanej.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie angielskie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej