151897
Book
In basket
Wartość poznawcza tej monografii to ukazanie odporności psychicznej jako metakonstruktu o złożonej strukturze, różnie konceptualizowanej w literaturze przedmiotu oraz roli kontekstu edukacyjnego w jej kształtowaniu. Podjęta problematyka w książce jest ważna dla teorii i praktyki psychologii rozwojowej, wychowawczej, klinicznej oraz zdrowia, jak również pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Na szczególne podkreślenie zasługuje jej wartość aplikacyjna, wyrażająca się w opracowaniu i empirycznej weryfikacji skuteczności programu wzmacniającego odporność psychiczną dzieci w wieku przedszkolnym, zatytułowanego Dzielne Dzieci. "Z pewnością będzie inspirować innych badaczy do poszukiwania nowych rozwiązań w działaniach wspomagających psychospołeczny rozwój dziecka. Recenzowana książka będzie pozycją poszukiwaną na rynku wydawniczym, zarówno przez teoretyków jaki praktyków w obszarze psychologii i pedagogiki". Z recenzji wydawniczej Prof. dr hab. Władysławy Pileckiej [www.azymut.pl, 2017]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia strony 229-253.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej ; Uniwersytet Jagielloński. Instytut Psychologii Stosowanej.
Language note
Streszczenie angielskie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again