151897
Book
In basket
Okres dwudziestolecia międzywojennego (1918-1939) kryje w sobie jeszcze wiele niezbadanych problemów. Należy do nich bez wątpienia kwestia naukowego poznania badań nad dzieckiem i dzieciństwem. To wówczas, niektórzy polscy uczeni podkreślali konieczność bardziej intensywnego zajęcia się problematyką dziecka. Zamierzali wytyczyć nowe kierunki badań w tym zakresie. Wyrazem ich postulatów były liczne publikacje, które często odznaczały się oryginalnością przemyśleń i stały się istotnym wkładem do nauki. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Historii Nauki im. Ludwika i Aleksandra Birkenmajerów Polskiej Akademii Nauk i Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego. [www.azymut.pl, 2017]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 365-546. Indeks.
Language note
Streszczenie niemieckie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again