151897
Książka
W koszyku
Autorzy tekstów zamieszczonych w książce włączyli się w dyskusję pedagogów nad potrzebą zmian w kreowaniu wizerunków rozwoju i edukacji dziecka. Podjęte przez nich zagadnienia koncentrowały się wokół problematyki opieki, edukacji i funkcjonowania emocjonalno-społecznego dziecka w rzeczywistości społeczno-kulturowej, jak również osoby nauczyciela i jego rolo w rozwoju dziecka. Na publikację składają się zarówno opracowania teoretyczne, jak i teksty odnoszące się do praktyki edukacyjnej. Adresatami książki mogą być nauczyciele wczesnej edukacji, wychowawcy, rodzice, pedagodzy i psychologowie kształcący i doskonalący przyszłych pracowników oświaty i wychowania, a także studenci kierunków pedagogicznych i słuchacze instytucji przygotowujących opiekunów małego dziecka. [www.bonito.pl]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-373.2 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla nauczycieli wczesnej edukacji, wychowawców, rodzicow, pedagogów i psychologów, kształcących przyszłych pracowników oświaty oraz studentów kierunków pedagogicznych.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie angielskie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej