151897
Book
In basket
Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili: Ľ istotę, powstanie i rozwój polityki turystycznej, Ľ obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa, Ľ podstawowe zasady, które muszą być respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej państwa, w tym zasadę zrównoważonego rozwoju, Ľ wpływ Unii Europejskiej na politykę turystyczną państw członkowskich, Ľ oddziaływanie administracji rządowej i samorządowej na rozwój turystyki i funkcjonowanie przedsiębiorstw branży turystycznej, Ľ promocję jako ważny element polityki turystycznej. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urzędników administracji rządowej i samorządowej zajmujących się turystyką, a także dla przedsiębiorców z branży turystycznej. [www.azymut.pl, 2017]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 193-[197].
Target audience note
Dla wykładowców i studentów na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urzędników i przedsiębiorców z branży turystycznej.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again