148259
Book
In basket
w sposób kompetentny i przystępny przedstawiono podstawowe uwarunkowania i procesy przedsiębiorczości na specyficznym rynku sportowym, z perspektywy zarządzania, ekonomii, finansów, prawa, filozofii, bezpieczeństwa ukazano kompleksowość przedsiębiorczości w sporcie - zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym, problemy i zasady zilustrowano przykładami z polskiej rzeczywistości w formie studiów przypadków oraz wywiadów z ekspertami - występują w nich m.in.: 4F, Grupa Tauron, Grupa Lotos, Grupa Azoty, Lang Team, Polski Związek Koszykówki i Polska Liga Koszykówki, BMG Sport, MKS Cracovia SSA, AMŚ w kolarstwie górskim, Panthers Wrocław, Ułani Lacrosse Team, Off Sport Festiwal, Men Expert Survival Race, Slavica Dance, Akademia Sportu, Fundacja Rozwoju Sportu w Lublinie, Wydział Sportu Urzędu Miasta Poznania, BIHAPI, Pleo Skills, Pentagon Research, Witold Bańka, Janusz Basałaj, Łukasz Kruczek, Robert Kubica, Czesław Lang, Roman Paszke. [www.ksiegarniafachowa.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-005 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 459-470.
Target audience note
Dla studentów kierunków sportowych oraz menedżerskich, zarządzających imprezami sportowymi.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Jagieloński ; Uniwersytet Jagielloński. Katedra Zarządzania w Turystyce.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again