151965
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI w. ; 7)
Ważna jest wszechstronna refleksja na temat funkcji pełnionych przez? PR w społeczeństwie, roli etyki w lej dziedzinie i ustalenie granity miedz} praktykami dozwolonymi i takimi, które nic mogą być tolerowane. Przedyskutowane muszą być także relacje między. PR a marketingiem i jego częściami składowymi. Książka zawiera teksty, w których te" i pokrewne zagadnienia omawiane są wieloaspektowo zarówno przez praktyków jak i teoretyków. 7. tej racji publikacja powinna zainteresować szeroki krąg odbiorców". Dr hab. Michał Gąjlewiez "Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami". Prof. Polit. Rad. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński [Aspra-JR]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej