144978
Książka
W koszyku
Próbę uchwycenia gwałtownie zmieniających się znaczeń wybranych instytucji edukacyjnych i różnych obszarów życia społecznego należy uznać za przedsięwzięcie udane i ciekawe w każdym z rozdziałów pracy [...]. Autorzy, dzieląc się wynikami swoich analiz i badań, wnoszą nowe treści do dyskursu pedagogicznego. Za redaktorami potwierdzam, że „publikacja daje odpowiedzi na niektóre obecne w przestrzeni edukacyjnej pytania. [...] Pokazuje i odkrywa problemy, przed którymi stoi współczesna młodzież uczestnicząca w edukacji formalnej, ale też doświadczająca codziennych relacji w rodzinie czy społecznościach lokalnych”. Z recenzji dr. hab. Piotra Krakowiaka, prof. UMK W prezentowanym opracowaniu przedstawiono wiele wartościowych refleksji, założeń metodologicznych oraz stanowisk w odniesieniu do poszukiwania odpowiedzi na różne pytania dotyczące współczesności, edukacji i jej dalszych perspektyw. [...] Niniejsza książka jest potrzebna, ponieważ wnosi nowe spojrzenie na współczesne konteksty edukacji i prowokuje do stawiania pytań i poszukiwań nań odpowiedzi we własnym, rozbudowanym nawet zakresie, a dotyczących na przykład: szkoły jako przestrzeni międzyludzkiej, ekonomicznego zarządzania edukacją (nakłady na szkolnictwo a efekty wyników nauczania) czy kultury zawodowej nauczycieli. Z recenzji dr. hab. Jarosława Michalskiego, prof. APS [www.marszalek.com.pl, 2016]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej