148313
Book
In basket
Współcześnie w sektorze usług coraz większego znaczenia nabierają usługi biznesowe. Ich rozwój wiąże się z coraz szerszym stosowaniem outsourcingu. Autorzy podjęli próbę zidentyfikowania przejawów innowacyjności usług biznesowych jako czynników podnoszenia poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw oraz motywów i zakresu korzystania z tych usług przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku. Ocenili także zasady współpracy pomiędzy podmiotami świadczącymi usługi biznesowe i korzystającymi z tych usług oraz wskazali sposoby jej doskonalenia. Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych problematyką innowacyjności i usług biznesowych, a także środowisk naukowych oraz podmiotów świadczących i nabywających takie usługi. [www.azymut.pl, 2016]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-658 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 201-[206].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again