152064
Book
In basket
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
W prezentowanej książce przede wszystkim postaramy się uzasadnić tezę, iż współczesna działalność resocjalizacyjna nie powinna być tym, czym jest w chwili obecnej, a więc "narzucaniem" określonych postaw i zachowań na drodze instytucjonalnego, zalegalizowanego administracyjnie przymusu, zakamuflowanego pod pojęciem oddziaływań resocjalizacyjnych. Książka przeznaczona jest dla szerokiego grona czytelników: od studentów nauk społecznych (pedagogiki, prawa, psychologii, socjologii, pracy socjalnej) poczynając poprzez przedstawicieli wymiaru sprawiedliwości (sędziów, kuratorów sądowych, wychowawców zakładów poprawczych i schronisk dla nieletnich, wychowawców w zakładach karnych i aresztach śledczych), pracowników resortu edukacji (pedagogów i psychologów szkolnych, wychowawców placówekwychowawczych, specjalnych, socjoterapeutycznych i resocjalizacyjnych), działaczy i wolontariuszy z organizacji pozarządowych, na pracownikach szeroko rozumianego sektora pomocy społecznej kończąc (pracownicy socjalni, wychowawcy w placówkach socjalizacyjnych, zakładach opiekuńczo-wychowawczych, asystenci rodziny itp.). [www.24naukowa.pl]
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 183-197. Indeksy.
Target audience note
Dla studentów nauk społecznych, przedstawicieli wymiaru sprawiedliwości, pracowników resortu edukacji, działaczy i wolontariuszy z organizacji pozarządowych, pracowników sektora pomocy społecznej.
Funding information note
Współfinansowanie: "Pedagogium" Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again