151897
Book
In basket
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 310 s. : il. ; 24 cm.
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu. Autor pokazał w książce: istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń. [www.pwe.com.pl, 2015]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [303-310].
Target audience note
Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także dla osób profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again