149405
Book
In basket
(Kreatywność)
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu. Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu. [merlin.pl, 2015]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-659 (1 egz.)
Notes:
General note
Rok wyd. wg strony internetowej wydaw.: http://www.astrum.wroc.pl.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 176-179.
Target audience note
Dla studentów wydziałów komunikacji, kadry zarządzającej oraz pracowników reklamy i marketingu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again