152079
Book
In basket
Hotelarstwo stanowi istotną część gospodarki turystycznej, a usługi tej branży należą niewątpliwie do dóbr wyższego rzędu, które charakteryzują się wysoką elastycznością dochodową. Współczesne hotelarstwo jest dynamicznie rozwijającym się sektorem gospodarki, dlatego tak ważne jest śledzenie jego zmian, aktualizowanie informacji z nim związanych oraz dostarczanie wiedzy w tym zakresie osobom, które w danym momencie lub przyszłości będą związane z szeroko rozumianą branżą turystyczną. Celem niniejszej publikacji jest dostarczenie czytelnikowi podstawowej i aktualnej wiedzy dotyczącej hotelarstwa w kontekście szeroko rozumianej ekonomii oraz uświadomienie dynamiki, jaka towarzyszy tej wiedzy. Obszerny zakres zagadnień dotyczących podstaw hotelarstwa w perspektywie ekonomicznej spowodował decyzję Autorów o podziale treści opracowania na trzy następujące części: - Wprowadzenie do hotelarstwa; - Wybrane aspekty marketingu w hotelarstwie; - Wybrane obszary zarządzania w hotelarstwie. [www.gandalf.com.pl, 2015]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-640 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netyografia, akty prawne na stronach 233-245.
Target audience note
Dla studentów kierunków związanych z hotelarstwem.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again