152089
Książka
W koszyku
Podręcznik wprowadza w podstawowe pojęcia i koncepcje związane ze środkami przekazu, komunikacją społeczną i społeczeństwem informacyjnym. Wskazuje zadania mediów w edukacji, a także funkcje i obszary badawcze pedagogiki mediów. Przybliża rolę radia, filmu i telewizji w wychowaniu i patologii. Ponadto autorzy omawiają zmiany w modelach nauczania oraz znaczenie technologii informacyjnej w procesie kształcenia, dokształcania i samokształcenia, w diagnostyce i terapii pedagogicznej, zarządzaniu edukacją, badaniach nauczycielskich, szkolnictwie zawodowym oraz edukacji na odległość. Publikacja porusza też zagadnienia metodyki kształcenia edukacji medialnej i technologii informacyjnej. [ksiegarnia.pwn.pl, 2014]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. oraz s. 246-262. Indeksy.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik przeznaczony dla: studentów uczelni akademickich, przygotowujących się do zawodu nauczycielskiego, ssuchaczy kolegiów nauczycielskich i wyższych szkół zawodowych; czynnych zawodowo nauczycieli, którzy chcą odnowić swoją wiedzę pedagogiczną; rodziców pragnących zrozumieć zachowania swoich dzieci, a także tych wszystkich, którzy chcieliby mieć szeroki ogląd problemów zwiạnych z mediami.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej