152091
Book
In basket
Podręcznik wprowadza w podstawowe pojęcia i koncepcje związane ze środkami przekazu, komunikacją społeczną i społeczeństwem informacyjnym. Wskazuje zadania mediów w edukacji, a także funkcje i obszary badawcze pedagogiki mediów. Przybliża rolę radia, filmu i telewizji w wychowaniu i patologii. Ponadto autorzy omawiają zmiany w modelach nauczania oraz znaczenie technologii informacyjnej w procesie kształcenia, dokształcania i samokształcenia, w diagnostyce i terapii pedagogicznej, zarządzaniu edukacją, badaniach nauczycielskich, szkolnictwie zawodowym oraz edukacji na odległość. Publikacja porusza też zagadnienia metodyki kształcenia edukacji medialnej i technologii informacyjnej.
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz. oraz s. [317]-336. Indeks.
Target audience note
Podręcznik przeznaczony dla: studentów uczelni akademickich, przygotowujących się do zawodu nauczycielskiego, słuchaczy kolegiów nauczycielskich i wyższych szkół zawodowych; czynnych zawodowo nauczycieli, którzy chcą odnowić swoją wiedzę pedagogiczną, rodziców pragnących zrozumieć zachowania swoich dzieci, a także tych wszystkich, którzy chcieliby mieć szeroki ogląd problemów zwiạnych z mediami.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again