149450
Book
In basket
Publikacja składa się ona z czterech w miarę autonomicznych części. W części I rozważane są determinanty rozwoju i wzrostu gospodarczego, głównie w odniesieniu do procesów kulturowych. W części II (socjologia makroekonomiczna) analizowane są instytucje gospodarcze z socjologicznego punktu widzenia oraz zachowania aktorów w gospodarce. Część III to analiza struktury społecznej w jej związkach z gospodarką oraz analiza mentalności ekonomicznej. W część IV (socjologia mikroekonomiczna) poruszane są zagadnienia przedsiębiorstwa, stosunki pracy wraz z partycypacją oraz konflikt przemysłowy. Całość ma w zamierzeniu ukazać gospodarkę w perspektywie socjologicznej. Podręcznik jest dziełem pracowników naukowych Katedry Socjologii Ekonomicznej AGH, od wielu lat zainteresowanych problemami gospodarczymi. Wszyscy autorzy uczestniczyli w europejskich projektach badawczych, m.in. poświęconych sektorowi publicznemu w gospodarce. Książka jest adresowana do szerokiego kręgu czytelników zainteresowanych problemami gospodarczymi. Jest znakomitym podręcznikiem dla studentów socjologii i kierunków ekonomicznych, których program obejmuje socjologię gospodarki, socjologię pracy, socjologię przedsiębiorstwa i podobne subdyscypliny. [www.profinto.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-316.3, MgC-3225 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 255-256.
Target audience note
Dla studentów socjologii i kierunków ekonomicznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again