152056
Książka
W koszyku
Celem podręcznika jest przybliżenie czytelnikowi pojęcia i znaczenia gospodarczego innowacji, które można uznać za jeden z najważniejszych aspektów współczesnych gospodarek. Wynika to z faktu, iż obecnie innowacyjność traktuje się jako jedną z najistotniejszych determinant rozwoju i konkurencyjności gospodarczej. Część uwagi poświęcono także czynnikom warunkującym zdolność innowacyjną w skali mikro i makroekonomicznej. Książka adresowana jest do studentów zarówno I i II stopnia studiów wyższych, jak również studiów doktoranckich i podyplomowych, takich kierunków ekonomicznych i humanistycznych, jak np.: ekonomia, zarządzanie, międzynarodowe stosunki gospodarcze czy też socjologia. Adresatami podręcznika są także przedstawiciele różnych środowisk i dyscyplin naukowych, a także praktycy zarządzania, przedstawiciele polityki i administracji. z recenzji dr hab. Roberta Ciborowskiego, prof. UwB: ?(?) Przedstawiona praca obejmuje zestaw zagadnień z teorii innowacji i ekonomiki innowacji. Autorka w interesujący, nie tylko ze względu na walory poznawcze, ale również na sposób prezentacji poszczególnych problemów i formułowania kolejnych zagadnień, sposób wprowadza studenta w tematykę innowacji i innowacyjności (?)?. [www.merlin.pl]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 117-128.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik akademicki dla studentów I i II stopnia studiów wyższych, studiów doktoranckich i podyplomowych: ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, socjologii oraz dla praktyków zarządzania, przedstawicieli polityki i administracji.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej