152043
Book
In basket
"Problematyka poruszana w pracy dotyczy, z jednej strony, opisu dyskursu teoretycznego czy nawet, toczącego się na naszych oczach, metateoretycznego, odnoszącego się do anty- czy prorozwojowych wyznaczników tożsamości pedagogiki (...). Z drugiej zaś strony, dostarcza opisu stosowanych praktyk edukacyjnych i przykłady dociekań badawczych. Obie te perspektywy uzupełniają się, tworząc narzędzia do dekonstrukcji dotychczasowych narracji i otwierania się na nowe i oryginalne. (...) Tom zawiera teksty składające się na spójną konceptualizację różnych zjawisk pedagogicznych i edukacyjnych. Zachęcają one do refleksji, wnoszą nowe jakości. (...) Pozycja dojrzała merytorycznie, wielowątkowa. Bardzo istotna w debacie nad statusem polskiej pedagogiki i jej praktycznych konsekwencjiach". (fragment recenzji prof. UW, dr hab. Małgorzaty Karwowskiej-Struczyk) [opis z okładki, 2014]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-5083, C-373.2 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach.
Language note
Tekst częśc. tł. ze słowac.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again