152010
Książka
W koszyku
"Problematyka poruszana w pracy dotyczy, z jednej strony, opisu dyskursu teoretycznego czy nawet, toczącego się na naszych oczach, metateoretycznego, odnoszącego się do anty- czy prorozwojowych wyznaczników tożsamości pedagogiki (...). Z drugiej zaś strony, dostarcza opisu stosowanych praktyk edukacyjnych i przykłady dociekań badawczych. Obie te perspektywy uzupełniają się, tworząc narzędzia do dekonstrukcji dotychczasowych narracji i otwierania się na nowe i oryginalne. (...) Tom zawiera teksty składające się na spójną konceptualizację różnych zjawisk pedagogicznych i edukacyjnych. Zachęcają one do refleksji, wnoszą nowe jakości. (...) Pozycja dojrzała merytorycznie, wielowątkowa. Bardzo istotna w debacie nad statusem polskiej pedagogiki i jej praktycznych konsekwencjiach". (fragment recenzji prof. UW, dr hab. Małgorzaty Karwowskiej-Struczyk) [opis z okładki, 2014]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5083, C-373.2 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. tł. ze słowac.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej