151897
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wyd. 1, dodr. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 644 s. : il. ; 24 cm.
Doskonały, kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem Omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami. [www.merlin.pl]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Podręcznik został rozszerzony nowowczesnym przewodnikiem dla studentów i wykładowców udostępnianym bezpłatnie w internecie na stronie "aneksy.pwn.pl".
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów wszystkich typów szkół wyższych, studiujących podstawowe zagadnienia marketingu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej