151897
Book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wyd. 1, dodr. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 644 s. : il. ; 24 cm.
Doskonały, kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem Omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami. [www.merlin.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Notes:
General note
Podręcznik został rozszerzony nowowczesnym przewodnikiem dla studentów i wykładowców udostępnianym bezpłatnie w internecie na stronie "aneksy.pwn.pl".
Bibliography, etc. note
Bibliogr. Indeks.
Target audience note
Dla studentów wszystkich typów szkół wyższych, studiujących podstawowe zagadnienia marketingu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again