148213
Książka
W koszyku
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, elementy marketing-mix, główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe. Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych. [merlin.pl, 2013]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Wyd. 1. pt.: Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej