151997
Book
In basket
Współcześnie usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów, mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawo konsumentów w UE; sytuację konsumentów na rynku usług finansowych, telekomunikacyjnych i pocztowych, a także na rynku usług handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary naruszeń praw konsumentów w umowach podpisywanych z konsumentami; świadomość praw konsumentów i rolę edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców. [www.merlin.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-366 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. s. 197-206.
Target audience note
Dla konsumentów, instytucji i organizacji zajmujących się prawami konsumentów, wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again